Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. június 23., szombat

Újra a táska és másról is



Attilát, a vejemet kértem meg készítsen otthon képet a netbook táskáról és küldje el. Ma tudtam meg, hogy ez meg is történt. A heti elfoglaltságaim miatt,( amiről majd lentebb írok) egész héten nem kapcsoltam be a számítógépet, no de most ez látnom kellett és kedvet is kaptam a blogbejegyzéshez. Ügyesen fotózta, hogy látni lehessen mi is lett ez. A táskában a netbook, a zsebben a telefon, kulcs stb. Jó lett ez, most, hogy újra látom.
Tünde!
Itt válaszolok, igen ezeket a táskákat én találom ki. A lányom elmondja mit szeretne, én meg azt válaszolom, hogy: na de azt meg hogy...Utána addig gondolkodom rajta amíg összeáll. Sokat bontok, ebben az esetben mentőötletnek találtam ki a széles cippzár miatt külön rávarrni a szélét, mert anélkül összevarrva borzalmasan nézett ki. Szóval még menet közben is alakul. Nekem ez legalább 4 óra.



Érik a málna, hurrá!


Van egy virágbokrom, hiszitek vagy nem, ennek rothadó hús szaga van. De látványnak gyönyörű!



Bougenvillea a neve ennek a mediterrán fácskának. Az idén kaptam májusban, már akkor is virággal. Most újra virágoznak az új hajtások és gyönyörű!

Köszönöm a sok kedves hozzászólást és bátorítást Anyu kórházi látogatása kapcsán. Csütörtökön jöhetett volna haza, de reggelre belázasodott. Nincs étvágya, csak fekszik, már felülni sem tud és én etetem. Egyes nővérek csak behozzák az ételt, leteszik és ha ott marad elviszik. Nem tud egyedül enni, akkor nem tud, nem érdekli őket. Lesújtó a véleményem a kórházi ellátásról, de most nem tudok szívből bosszankodni, mert annál jobban aggódom. Így én megyek minden nap, viszek kedvére valót, látnom kell, hogy valamennyit eszik. Nem könnyítette meg a napi két órás utazást a hőség, amit már utáltam. Örülök ennek a kis enyhülésnek. A metrón sok embert látok törölközővel a nyakában, tetszik ez az ötlet. Én is fogom használni. Jobb, mint papírzsepivel itatgatni a homlokról, meg a tarkóról a vizet.

9 megjegyzés:

Edit 2012. június 23. 21:32  

Érdekes az a rothadó hússzagú virágod....olyan a fotón, mintha liliom lenne. Vagyis én annak nézném.
Sajnálom amit tapasztalsz a kórházban, sajnos én is ugyanezt tapasztaltam. Ha eszik a beteg eszik, ha nem nem. Ha iszik iszik, ha nem nem. Ami pedig ezekben az időkben elég gáz....
Persze a tévé épp a napokban úgy mutatta be valamelyik kórházat, hogy a betegeket alkoholos vagy nem tudom milyen vízzel mossák le, hogy hűsítsék....persze majd be is veszem, hogy minden kórház ezt teszi...ugyan hagyjuk már....nincs idejük itt már semmire.
Mást nem tudok mondani: Kitartást és erőt kívánok!

Edit 2012. június 23. 21:36  

Jajj elnéztem.... hát az a nagy izé a képen, az a bokor, ha jól látom, és a liliom alatta van....Hát Isten bizony első ránézésre sóderkupacnak láttam azt a valamit,(hűű most este nagyon fáradt vagyok, egész nap gazoltam és le is égtem kicsit) azt hittem, abból nőtt ki a virág alul, meg fent a rózsa, ha jól látom... :D
De mentségemre legyen mondva, pont egy ilyen kupac van az udvarunkon, igaz föld, és abból nő ki nálunk mindenféle....többek között rózsa is a tetején, mert a markolónak sikerült a földet a rózsabokorra borítani :D :D

Unknown 2012. június 23. 21:58  

Hihi! Igen, a liliom mögött az apró fehér virágokból álló bokor még mindig becsap. Keresem, hogy a kutya hol ásta el a valamilyen húst, ami rothad.
Kórház?El kell kerülni,ha lehet.

Jutka 2012. június 24. 10:08  

Beüzemelve is jól mutat a táska:) Kerted pedig gyönyörű!
Anyukádat nagyon sajnálom:( jobbulást kívánok neki.

Vera 2012. június 24. 10:18  

Nagyon jól sikerült a táska... ügyes vagy... örülhet a lányod...
A virágod, gyönyörű... néztem melyik csokor lazítód van, de nem igazán tudtam kivenni... tán rezgő.... az maga is büdös egyébként...

Nahát! Micsoda szépséged vannnnnnnnnnnnnnn... és milyen szép színe van ..nekünk is van két cserép, de kicsi...ezt mindig vissza kell csípni, ebből kifolyólag
nem igazán tud megnőni a miénk.. Ráadásul, idén majd tőből elment, teljesen alulról hajt... mi lesz belőle, már visszavágtam...

Na majd meglátjuk...
Már épp hiányoltalak, beszéltünk hogy mi lehet Veled...mikor tettél fel új anyagot...Gondoltam hogy Anyukád körül van probléma...Sajnálom.. és jobbulást!

Laucica 2012. június 24. 14:42  

4 óra? Én ha kész szabásmintával rendelkeznék sem tudnám megcsinálni ennyi idő alatt:)) Nagyon-nagyon szép lett!

erdoseva55 2012. június 24. 18:31  

Ha a táska az enyém lenne, fűnek- fának dicsekednék vele.
Gyönyörűségesek a virágok Nálad! Nekem pont most kezd tönkre menni az egyik vanília virágom:(
Anyukádnak segíts sokat, hogy visszajöjjön az életkedve. Nagyon fontos, hogy bizakodni tudjon! Istenem, mindig átélem újra, amikor olvaslak, hogy milyen hanyagok voltak az én apukámmal is.:(
Légy erős,Beám,most te vagy anyukádnak az éltető erő:)

Krisztina 2012. június 27. 10:54  

Ez a táska valami fenséges! Nagyon-nagyon tetszik. Irigylem a lányodat érte :) Tetszett az előző posztban a "BKV-barát szín" :)

A Murvafűved gyönyörű! Anyósomnak is van, kb. akkora lehet, mint neked.
A hétvégén jöttünk haza Horvátországból... hát... ezekből a szépségekből több méteres fákat láttam, telis, de teli virágokkal!

A nyakba-törülközővel tessék ám vigyázni! Jó-jó ötlet, de nagyon meg is lehet tőle fázni (tapasztalat, sajnos)

A kórházi látogatásokhoz kitartást. A magyar egészségügyről pedig no comment :(((

gromine 2012. június 27. 17:34  

Nagyon tetszik a táska.
Nagyon ügyes vagy, hogy csak úgy meg tudod varrni, nekem még mintával sem menne.