Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. szeptember 27., csütörtök

Szülinap és a vállalkozásról


Meglepődtem, hogy sikerült ez a kép. El kellett kapni azt a pillanatot, amikor ezt a szerpentint a rugó kilöki. Attilának, a vejemnek tartottuk tegnap a szülinapját és ez volt a nap fénypontja. Nekem is nagyon tetszett.
 


Gyerekpezsgővel koccintottunk és élvezettel ücsörögtünk a színes szalagok között.


Már tegnap is voltam a kerületi adóhivatalban, ott sem tudtak a kérdéseimre válaszolni, így ma egyenesen a fővárosi NAV-ba mentem. Karácsonyi holmikat árulni az önálló tevékenységi körbe tartozik. Ebből a jövedelemből kétféle képpen lehet önköltséget levonni: vagy a bevétel 10%-át, vagy a kiadások számlával igazolt költségeit. A fennmaradó részből egyszer be kell fizetni a 16%-os jövedelemadót és a 27%-os egészségügyi hozzájárulást. Ott, rögtön ki is állították volna az engedélyt, de nem kértem, ezen még gondolkodnom kell. Azért írtam le, ha valaki hasonlót tervez tudjon mérlegelni.
Addig is pár szép új szalaggal és helyes fagombokkal vígasztalódtam, mert ezek a hírek nem jó hírek.

Nagyon köszönöm mindenkinek az előző bejegyzéshez írt támogatást, miszerint fog ez menni, kitartás! Jól esett!

Új bejegyzési felülete van a blognak és első reakcióm az volt, hogy a régit mindenképp vissza állítom. Telefonáltam, segítséget kértem Vera férjétől, Ernőtől . Néztük, hogyan lehet, nem ment, beletörődtem.Ez azóta a második bejegyzés és már egészen sok minden világossá válik a használatáról. Szóval minden újat szokni kell. A franc essen bele!

4 megjegyzés:

Unknown 2012. szeptember 27. 22:54  

Mi történt?
Ki hol van?

Vera 2012. szeptember 28. 18:23  

Bea drága én itt vagyok... " De a többiek valószínű, hogy a bányába dolgoznak!""""" vagy valahol... Remélem mosolyt csaltam az arcodra...
Jó kis buli volt.... gratulálok a vejednek.Hangulatosan oldottátok meg a partyt
Hogy - hogy nem sikerült? Ha megszoktad akkor oké....
Helyesek ezek a kis mütyürök... mit csinálsz velük?Mire varrod?
Szép hétvégét!!!!!!!!!

Névtelen,  2012. szeptember 29. 19:23  

Előkerültem én is a "bányából". :) Hű, de helyes apróságokat szereztél be!
Az ünnepeltnek sok boldogságot! Szomorú, hogy az adózási szabályok szinte megakadályozzák, hogy bárki alkalmi vállalkozó legyen.
Brigi

Barbaral 2012. szeptember 30. 23:24  

Megjöttem én is:). Milyen hangulatos buli:)! És a kincseid, nyami:).

Kitartás, jól rágd át mi lenne a jó, pontosabban a jobb megoldás aztán hajrá!