Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. október 1., hétfő

Új figurák


Ezeket most magamnak készítettem és fotóztam így, meg így:


A háttér más és a hangulata is. A felső természetes fényben, az alsó lámpa alatt készült. Nem tudtam eldönteni melyik a jobb. Itt már látom, hogy a felső, tényleg olyan, amilyennek látszik.


Annyira megszerettem ezt a készletet, hogy biztos rendelek még hasonlót. Amerikia anyagok és hozzá hasonló minőségű filc még a magyar és a német is, de sem színben, sem az anyag puhaságában nem stimmel. Ez a szín most hiánycikk, de azért csak készítettem egyet, még ha ez kicsit túl is lett sütve. Azért az is helyes. De az anyagok minősége nagyon sokat számít!

8 megjegyzés:

Vera 2012. október 1. 18:20  

Ó de kis aranyosak..Azért ezzel is lehet szöszölni.Van mit varrni rajta.....Sok szép ilyet!

Rita 2012. október 1. 18:59  

Nagyon jópofák ezek a figurák! Gyönyörű karácsonyi dísz lesz belőlük!

Unknown 2012. október 1. 19:26  

Köszi, imádom is készíteni őket.

Fáni 2012. október 1. 20:10  

Nagyon kis helyesek!

Angi 2012. október 1. 22:22  

Nagyon édesek a figurák, egész jó kis karácsonyi hangulatom kerekedett őket nézegetve :)

Palkó 2012. október 1. 22:42  

Nahát! Mennyire jópofák! Mondhatnám azt is, hogy ennivalóak! :) Nagyon tetszenek!

Jutka 2012. október 2. 11:48  

Nagyon szépek! Aprólékos, precíz munka.
Már elkezdted a karácsonyi készülődést?