Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. október 14., vasárnap

Karácsonyi kép készen



Ma délelőtt be is kereteztem. Ezt a mintát készen sok-sok verzióban láttam a tervező, Jardin Privé oldalán. Kettő egyforma nem volt és ez így jó. Ott láttam az ötletet, hogy bélésanyag van a kész munka alá helyezve, amitől kellemesen domború. Kipróbáltam, nagyon tetszik. Hímzett gombok helyett karácsonyi gombokkal díszítettem.Nagyon szerettem készíteni, hamar kész is lett.



Az őszi képből már van egy nyuszim. Szép a szélét díszítő minta is a gyöngyök miatt, de nem fogom az egész keretet ilyen módon elkészíteni, mert ahhoz sok türelem kellene. Nekem ugyan van, de ez túlzás. Csak a sarkok lesznek meghímezve.


Tegnap délután 6 órakor már olyan  sötét volt, hogy meggyújtottam egy mécsest és beletettem ebbe a házikóba. Sokszor tévedt rá a tekintetem. Olyan szép! Most még újdonság ez a téli hangulat.

13 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2012. október 14. 16:36  

Your works look so lovely!
Very well done!
Nurdan

erdoseva55 2012. október 14. 16:48  

Nagyon szép a karácsonyi képed! Én nem tudom, mi van velem, olyan lassan haladok mindennel.
Nehezen fogok bele mindenféle varrásba.
Nekem már olyan karácsonyi hangulatom van a kis mécsestől is:)
Gyönyörű lesz az őszi képed. Szerintem is hagyhatsz el belőle mintát. Olyanra alakítsd, amiben kedvedet leled.

Unknown 2012. október 14. 17:07  

Évi, apró részletet hagyok ki a mintából, mert az egész úgy gyönyörű ahogy van. Nagyon melós.Ez egy nagy képnek minősül.
Lassan haladsz? Hát, mert sok más dolgod van. Nekem még nincs karácsonyi hangulatom, de ha ilyen mértékben sötétedik felhozok a pincéből lassan karácsonyi izzósort, hogy felderítse ezeket a komor estéket. Általában óra átállítás után gyorsan kerülnek fel a helyükre. De az még 28-án lesz.

amilgade 2012. október 14. 20:49  

A karácsonyi kép nagyon tetszik! A karácsonyi gomb megoldás nekem jobban tetszik, mint az eredeti. Az őszi képre kíváncsi vagyok. Én a szálöltést a végére szoktam hagyni.
A mécseseket én is szeretném meggyújtani, de egyenlőre a felújítás miatt nem megy. :-(

Rita 2012. október 14. 20:50  

Nagyon szép a karácsonyi képed, a domború bélés jó ötlet.

A nyuszi a saját festésű anyagon van, ugye? Olyan szép az a gyöngyös részlet!

Erika 2012. október 14. 20:55  

Nekem is tetszik ez a JP minta, és igazán szépen formába öntötted!
A nyuszikás képedre is kíváncsi vagyok,olyan bájos ez az apró részlete is!

Unknown 2012. október 14. 21:00  

Amilgade: milyen felújítás, mert mi is abban vagyunk, nyílászárók és hőszigetelt redőny a héten.
Fidike: saját festésű anyag, igen.Kék, meg sárga...

Unknown 2012. október 14. 21:06  

Erika: olyan ritkán látok szép őszi képet és ez az!

Gesztenyeszív 2012. október 15. 8:54  

Érdeklődni szeretnék, hogy az ilyen villám tűket hol lehet beszerezni?
Rendelnék egy tucattal. :D
Nagyon tetszik mind a kettő kép!
Gratula :)

Barbaral 2012. október 15. 11:04  

Nagyon szép lett a JP!:)
És az őszi is az lesz:).

Vera 2012. október 15. 13:16  

Szép lett a képed. Ráadásul hogy TE keretezed....Ügyes,,,,Ha keretezünk nekem csak a szám jár. mondani könnyebb, hogy kéne csinálni.
Azt hiszem egyenlőre csak szemlélője leszek ahogy készítted a tündérlányosat....Már most is van kérdésem , de majd megbeszéljük... Könnyebb beszélni mint írni...
Szépen nézz ki amennyit megvarrtál belőle... Egyenlőre nem tervezek, amit most varrok, az is elég, meg még két másik nagy munka össze van készítve... Persze az sem hímzővászon ... SAJNOS. Ez van...
Jó legyél!/Persze kérdések nélkül is beszélhetünk/

Névtelen,  2012. október 16. 1:18  

Hűha, de gyors vagy! Tetszik a JP végeredménye! :) Az Ősztündérben már ez a kis részlet is mennyi szín...
A mécses, a gyertya élő fénye igazán vidító, ahogy egyre kevesebbet süt a nap.
Brigi

lujza62 2012. október 16. 21:04  

Nagyon szép a karácsonyid,úgy látszik mindenkit megfertőzött.Nekem már fenn az ajtó felett a karácsonyi égősorom,mert ugyan a hideget nem szeretem de a hímzős bebújós estéket igen.Nekem is minden este ég a mécses a hangulata miatt.Nagyon kíváncsian várom az őszi képet.