Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. december 18., kedd

Készülődés az ünnepekre



Ezt meg kell mutatnom! Az elmúlt hétvégén ketten a lányommal egy játékáruházat látogattunk meg közös, családi ajándékot kerestünk. Társast, hogy még kellemesebb legyen az együtt töltött idő az ünnepek alatt. A CATAN mellett döntöttünk, én ilyen stratégiai játékot még nem játszottam, tuti, hogy a fiatalok nyernek!
Később a parfümériában válogattunk és próbáltunk több illatot ( nálam a Chloé és az 1881 nyert ) és megláttam a fotón szereplő porpúder sprayt. Ilyet én még soha nem láttam. Nagyon apró arany szemcséket fúj ki a finom púderrel együtt, egyszerűen gyönyörű a kivitelezése. Na! Ő régóta ilyenről álmodik....nem tudta letenni az üveget. Jó, megvettem Neki karácsonyra, de haza hoztam, majd 24-én adom át.
Két hátteret képzeltem el a fotóhoz és nem tudtam dönteni, hogy a kék vagy a rózsaszín a jobb, így mindkét képet feltettem a blogra. Ez csak egy púder, kétféle háttérrel. Nagyon tetszik! Olyan kis csinos.

I need to show it! Over the last two weekends with my daughter a toy store we visited shared a family gift for us. Eagle library to more pleasant time together during the holidays. The CATAN, we decided, I never played a strategy boardgame ever my life.

Later on, we selected perfume shop and tried several scents (I like "1881" and the "Chloé") and I saw the powder spray. I've never seen him do that. Powder in Very small golden nugs with a simply beautiful design. Now! She has long been a dream .... Okay, I bought her for Christmas.

I choosen blue and pink background but i dont know wich one is the better. Thats very pretty! :)





Könnyű nekem! Állandó segítőim vannak. Mára terveztem a fa feldíszítését. Mióta műfenyőnk van 24-e előtt el tudom készíteni. Holnap és holnap után sütizek. Most még olyat, amit fagyasztani is lehet. Tepertős pogácsát és Zserbót.

 Easy for me! Assistants are constant. Decorating the tree is now planned. How long is plastic tree before 24 can be prepared. Tomorrow and the day after make cake.





Nagy volt az izgalom a cica részéről is és miután végeztünk békésen visszavonult. Gyönyörű a fa egészében, részleteiben is. Főleg sötétedés után. Csak ültem és néztem és majdnem elaludtam. Tomi fiam telefonált és kívánt kellemes ünnepeket, mert Ő holnap utazik Angliába. Mondtam neki ma állítottam fel a fát, azt mondta mások 24-én szokták. Tudom. Visszagondolva el sem tudom képzelni hogyan voltam képes régen éjszaka díszíteni, hogy a kicsi gyerekek ámulatra ébredjenek reggel és ebéd és süti és szülők látogatása. Fiatal voltam, akkor még ment. Most meg így kényelmes.
 Great was the excitement for the cat, and even after we retired peacefully. Beautiful christmas tree throughout, even in its details. Especially after dark. I just sat and watched, and I almost fell asleep. My son, Tomi phoned and wish you a pleasant holiday season, as he travels to England tomorrow. I told him today I set up the tree, he said on 24 others do. I know. Thinking back, I can not imagine how long I was able to decorate the night to amaze little kids wake up in the morning and lunch and cake and visiting parents. I was young, I can does it. Now it so convenient.





Kézimunkázom is. A karácsonyi házikóból kész lett az ablak is.

I handwork too. In the christmas house is completed is window.

7 megjegyzés:

Palkó 2012. december 18. 22:40  

Gyönyörű lett a fátok!
Én is meglepődtem, amikor láttam a képet, de igazad van... nem kell mindent az utolsó pillanatra hagyni :)
Nagyon szépen alakul a házikó is!
További jó készülődést kívánok! :)

Unknown 2012. december 18. 22:50  

Nekem már az túlzottan megterhelő. Mármint az utolsó nap, ha arra hagynék mindent.Amúgy sok év alatt, mikor is láttam Amerikában a készülődést tapasztaltam, hogy már sok héttel 24-e előtt felállítják a fát. Két hete a Fehér Házban is minden karácsonyi pompában áll. Nem feltétlen utánozni akarom, de miért ne tenném én is úgy, ahogy jónak látom? Gyönyörködni benne olyan jó!

Vera 2012. december 18. 22:56  

Nagyon díszes lett a fád...Nekem nagyon tetszenek a segítőid....
Megint eszembe jutott valami amit mutattál... nagy kincs volt a Mamámnak ez a pumpás fulyóka....Három részből álló tükrös szekrényen állt... Finom illatott lehetett pumpálni belőle....Hozzá sem nyúlhattam... gyerekként... Te most nagyon gusztán szépen mutatod nekünk...Köszi hogy bemutatod, és megint van amin el lehet töprengeni emlékek......

Unknown 2012. december 18. 23:18  

Emlékek, ilyenkor különösen erősen hatnak.

Rita 2012. december 19. 13:55  

Nagyon szep a regimodi parfüm!

En is mar december elejen elkezdek disziteni aprobb dolgokkal, a fat az angyalok hozzak 24-en.

A himzesed gyönzörüen alakul!

lujza62 2012. december 20. 9:47  

Nagyon szép lett a fád ,én is mindig előtte díszítek.nagyon szeretem a karácsony csillogását és a fát:))gyönyörűen alakul a házikód is.

amilgade 2012. december 21. 14:22  

Nagyon szép fátok van! Mi 24. fogjuk díszíteni Macussal együtt. Imádja az Apjával felrakni a díszeket.
A karácsonyi házikód egyre szebb.