Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. január 6., vasárnap

A ház kész van, de...


Szóval a házikó kész lett és ez nagyon szép. A minta érdekessége, hogy van még egy része, ami a kép melegségét adja, egy hímzett fenyő az ablak mögött.



Evvel már gondom van. Két vásznon és egy aidán számoltam le mekkora öltésekkel kellene készítenem, hogy a mintaíven lévő fenyő pont akkora legyen, hogy az ablak mögött látszódjon. Utóbbi mellett döntöttem, de már most látom, hogy a fenyő tetején lévő arany csillag nem fog látszani és ezen lehetetlen gömb alakú díszeket hímezni...Hm. Hát ez nem volt jó ötlet. Maradjon? Fussak neki újra? Nem tudom eldönteni!

13 megjegyzés:

Monika 2013. január 6. 17:38  

Maradjon,mesés!!!!!Nem tudja azt senki,hogy csillag kellene a fára.

Fáni 2013. január 6. 17:44  

Szerintem is kár lenne kibontani, olyan szép, és annyi munkád van benne. Én ilyenkor azt szoktam mondani, "pont így akartam"

Unknown 2013. január 6. 17:50  

Hűűű! Köszönöm!!! Én is kicsit túlzónak találtam aggodalmaimat! Hát nem az igazi, de így is szép lesz.

Cat 2013. január 6. 18:00  

Szerintem is így jó! :-) Nekem nagyon tetszik, olyan szép lesz. :-)

CathlenKata 2013. január 6. 18:07  

Aki nem ismeri a mintát annak fel sem tűnik! Nekem pl így tökéletes és nem hiányzik a csillag....
Gratulálok az újabb csodás munkádhoz.

Névtelen,  2013. január 6. 20:57  

Ez így tüneményes, ahogy van. Most is csak ámulok a műveden.Eszter

Unknown 2013. január 6. 21:02  

Hát, akkor így lesz a jó. Köszönöm Eszter!

Vera 2013. január 6. 21:32  

A hibáját valszínű csak Te látod... ekkorra munka minek felbontani???Ráadásul nagyon szép....Mindig találsz valami újdonságot!!
Az új évre sok- sok szépet és több írást! puszi!!

Vera 2013. január 6. 21:33  

Ráadásul nem is hiba, amire Azt gondolod hogy hiba...

Unknown 2013. január 6. 21:49  

Nem felbontani gondoltam, új vásznon újra kezdeni, de most már biztos nem fogom!

gromine 2013. január 7. 8:19  

Gyönyörű !!!, én biztos, hogy nem bontanám ki.

Névtelen,  2013. január 7. 19:31  

Mint egy meseházikó, épp olyan lett. Szerintem a minta kiindulási alap, ötletadó, és csak az számít, hogy harmonikus legyen a végeredmény... No meg az elkészítőjének tetszen! :)
Brigi

lujza62 2013. január 10. 20:29  

csodaszép lett:))csak tátom a szám:)