Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. március 27., szerda

Jardin P. La maison Bleue


Kész lett. Nagyon jó volt készíteni, mert szép minta. Biztos voltam benne, hogy találok hozzá keretet itthon, de nem így lett. Evvel viszont foglalkoznom kell, mert halmozódnak a kész munkák. Többek között ezért is jó egy nagyobb kép, mert akkor az hónapokra lefoglal, kevesebb keret és minta kell. Utóbbi sem áll rendelkezésre kedvemre való mindig. Türelmetlenül várom a megrendelt Marty Bell képet!


Na, de megint találtam egy gyöngyszemet, egy helyes kis cseresznyés-csajos mintát. Megkerestem az előírt színeket és sötétnek találtam velük ezt a képet, így világosabbra cseréltem . No, meg feltétlenül használni akartam ezt a szép barack-sárga fonalat. Nagyon jó ezekkel a kézzel festett fonalakkal dolgozni, mert szépek! Kezdek belejönni a festésükbe és most már szigorúan írom is, melyik milyen festékkel készül.


Most már gyorsan romlik a narancs, ki tudja mióta állnak a hűtőházban, kifutó termék minden ami olcsó. Viszont kaját kidobni nem szeretek, gyorsan kitaláltam  hogyan tudnám felhasználni amíg jó. Kicsavargattam a levét, zselatinnal összeforraltam és lett egy csudi túrótortánk ma.

14 megjegyzés:

Névtelen,  2013. március 27. 17:16  

Ebben a téli világban öröm üde, friss színeket látni! Ez minden fotódra igaz: a házikódra, a cseresznyés kép szépséges színátmeneteire - a tortának szinte még az illata is érződik! :) Ínycsiklandó lehetett. :)
Brigi

Unknown 2013. március 27. 17:41  

Hát igen, ez a tél túl hosszúra nyúlik.

Anik 2013. március 27. 18:50  

Nagyon jó a hímzések is, na de a torta.....:)))) Nagyon ínycsiklandó!!!!
(ma megvettem a könyvet, amit ajánlottál!!! )

gromine 2013. március 27. 20:03  

Narancsos túrótorta.. biztos, hogy finom .
szép színeket festettél a cseresznyés mintához !

Vera 2013. március 27. 22:05  

Nyugalom megjelent most pont 22,05 perc van... mert nem jó az időpntod....Tán mégis csak elnyomogattál valamit.... Nagyon guszta a tortád.... Mi lesz a képből amit most varrsz?

Jutka 2013. március 27. 22:07  

Szép tavaszi színek! Jó ránézni a képekre.

Unknown 2013. március 27. 22:36  

Amit varrok: tavaszi táska magamnak, olyan közepes, mert bevásárló táska méretű készült és imádom, de kellene egy kisebb.

erdoseva55 2013. március 28. 7:08  

A tortádat nézni is jó, hát még enni! Törökországban most szüretelték a narancsot, nagyon finom, jön a friss utánpótlás!
A hímzések szépek, mint mindig. jók a színek, klassz a témaválasztás! Én is ilyesmin gondolkodom, van helyes cseresznyés mintám nekem is! :)

Erika 2013. március 28. 8:17  

Nagyon tetszik a kék házikód, üde tavaszias!
A cseresznyés képedet pedig nagyon-nagyon várom, mert én is hímezni akarom, éppen tegnap jöttek meg a fonalak hozzá! Kíváncsian várom a fázisfotókat!

Rita 2013. március 28. 8:41  

Hú, de csodaszépek! Nagyon kiváncsi vagyok, milyen lesz a cseresznyés kép!

Angi 2013. március 28. 9:32  

Nagyon szép az a Jardin Privé és csodálatosan fest a narancstortád, bőven megkóstolnám :)

Barbaral 2013. március 28. 10:52  

Nem vagyok édesszájú, de a tortádra rávetném magam:). Gyönyörűek a hímzéseid és festésben is ott vagy nagyon! Ügyes vagy, na!:)

amilgade 2013. március 28. 11:37  

A házikó csodaszép, a cseresznyés aranyos. A tortától pedig nagyon éhes lettem! :D

Palkó 2013. március 28. 15:18  

Gyönyörű lett a házikós képed! - tényleg villámtűd van!!! A cseresznyés már most jól néz ki :) a narancsos túrótortát pedig kérem szépen! legalább egy szeletet, jó?! :-D