Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. március 22., péntek

Tavaszi dísz



A tegnapi délutánt lefoglalta, hogy a kis tavaszi hímzésemet végleges formába öntsem. Tündéri textilem volt háttérnek és szerettem volna ha az is látszik, így ezt a formát választottam felöltögetésnek. Így rojtozni viszont nehéz,


ráadásul "ügyesen" fejjel lefelé varrtam a textilt. De nem érdekel! Jó a hangulata, ma ki is lógattam az ablakba.



A házikó haladása napfényben és lámpa alatt fotózva. A fenti képnek élethűek a színei és térben van, az alsó kép hangulata más. De az is jó.

9 megjegyzés:

Anik 2013. március 22. 16:50  

Neked is turbótűd van, úgy látom:)))
Nagyon szép lett a házikó is, meg a dísz is! Már ki is nyomtattam a mintát, szeretném én is megcsinálni!!!

Unknown 2013. március 22. 17:08  

Helyes! Tündéri a cseresznyés, csajszis verzió!

Palkó 2013. március 22. 19:32  

Nagyon jó lett a szívecskés díszed, tényleg jó anyag a hátlapja is!
A házikód meg gyönyörű.... :)

Rita 2013. március 22. 20:49  

De szép lett a kis szíved! Nagyon aprólékos munka!

A házikó is szépen alakul.

Vera 2013. március 24. 10:06  

Mikor elküldted a mintát már akkor láttam nagyon aprólékos.... Szép kis darab lett....Néztem és nem tudtam én sem eldönteni, mint ahogy mondtad, sima anyag nem e jobb lett volna... Hát. nem tudom.....Igazi színes... most már csak az időnek kéne összekapni magát....

Névtelen,  2013. március 24. 16:27  

A házikód villámgyorsan készül, jó legalább képen üde tavaszi színeket látni! A szív alakú hímzést nehéz lehetett ebben a formában kirojtozni. Összetett, munkaigényes felhasználást választottál, nem a könnyebb utat. :)
Brigi

gromine 2013. március 25. 8:14  

Nagyon jó lett a tavaszi díszed !!

Unknown 2013. március 25. 11:43  

Köszönöm a látogatást!

Névtelen,  2013. április 7. 19:28  

coraz pοгwаć nagrodę również odjeсhać z
tеj przyczyny, najszczęśliwiej recuerdo bezpiecznie.

Tο miało istnieć misja Агnolda.
Von Eggеr nie trafienie powiadał o

sωoich dobrуch stosunκасh
z dworem. Przуѕięgał, iż w otoсzеniu
κróla m.