Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. március 10., vasárnap

Kísérleteztem és sikerült!



Míg a háttérben főtt a vegyesfőzelék, forraltam egy kis vizet és késhegynyinél is kevesebb barack és sárga festéket tologattam egy-két evőkanál vízbe. Apró textilcsíkokon teszteltem, rájöttem hogyan is fogom csinálni. Újra vizet forraltam....,öh, nem titok, de senkit nem akarok untatni. Vizesen intenzívebb a színe, de a vége nagyon jó! Őszibaracknak hívom. Ehhez nagyon hasonlóval készítem a tortához a krémet, ez adta az ötletet.


A felső piros és skarlátpiros keveréke, az alsó csak piros, alul:


ezek nem lettek túl jók, de még elmegy és van olyan amit eltettem újrafestésre, javításra.
Nagy kedvem kerekedett a kísérletezésre, de elfogyott a fehér fonalam.
Tudja esetleg valaki hol lehet osztott hímzőt nagy, legalább 1000m-es kiszerelésben kapni????

Kedves Palkó!
Mikor a bejegyzést készülök írni, akkor kattintok az "összes megjelenítés"-re és az sok információt tartalmaz. De a kezdőlapok nem biztos, hogy egyformák, mert a blog által felajánlott új arculatot nem mindenki veszi birtokba. Én sokáig nem akartam, utálok újat megtanulni.
Köszönöm, hogy a segítséged ajánlottad, de kipofoztam magam a bánatból.

Amúgy a veszteségről, amit meg kell élni. Gyerekek, szülők mennek el. Természetesen másképp. Ez hol jobban bánt, hol kevésbé. Érdekes, de ha nagyon szomorú vagyok nem tudok segítséget kérni, akkor csendben vagyok. Ha beszélni tudok róla, akkor már általában rendben van a kedélyem.
Háát, ez van, ez is az élet része.

8 megjegyzés:

Vera 2013. március 10. 16:44  

Kedves Beám.!!!
Elgondolkodtam, micsoda türelmed van, ilyen aproságokat készíteni...és milyen szép, milyen jó a hímzésed, ilyen kockás anyagra... Megcsodáltam a cicus, hisz imádom őket .Olvastam a megjegyzéseket is...és most veszem észre hogy visszajöttem, hogy nem írtam egy betűt se, pedig mindig várom az új posztot mikor teszed fel... Hiába öregszem.... és felejtek...
Nagyon tetszik a festésed is... Jutkát is mindig jól kikérdezem mikor fest... Én csak csodálom ahogy intézitek fonalak színét..!
Bizonyára már jobb kedved is van.... van és volt kicsi napsütés is..!Szép napot!!!!

Rita 2013. március 10. 17:27  

Mikor azt írtad, hogy a feonalfestédhez hasonló technikával készítetted a tortához a krémet, meghökkentem. Azt hittem, egy valódi tortáról van szó, csak utána láttam a hímzést!:D

Jó kísérletezgetést, tényleg egyedi lesz így a hímzésed!

Fáni 2013. március 10. 17:28  

Nagyon szépek lettek a színek.Milyen festéket használtál? Ha megtudod, hol lehet annyi fonalat kapni megosztanád velem is?

erdoseva55 2013. március 10. 19:18  

De bátor és ügyes vagy! szépséges színeket állítottál össze. Nagyon kedves ez az őszibarack szín!
Nagyon szép az anyag is, amire hímzel. A torta jól néz ki :)
Én is vagyok hasonlóan, mint Te, élek meg dolgokat hol jobban, hol rosszabbul. Ilyenkor tél végén, tavasz kezdetén egy kicsit rosszabb. Talán, mert ilyenkor ment el apukám.
Jókedvű, hímezgetős hetet kívánok, szép tavaszi idővel!

Palkó 2013. március 10. 20:25  

Örülök, hogy sikeres volt a kísérlet! Nagyon jó színű lett a fonalad! Sőt, nekem a piros-bordó-zöld is tetszik! :)
Örülök, hogy "kipofoztad" magad :)
Vannak nagyon nehéz élethelyzetek, életszakaszok, de a hobbi és az alkotás pl. nagyon jó depi ellen, és ez az ellenszer Nálad is aktívan működik!!! :)
Legyen nagyon szép heted!!!

gromine 2013. március 11. 11:44  

De szép színűek lettek a fonalaid !
Bátor vagy.

Névtelen,  2013. március 11. 21:20  

Igazad van a kísérletezéssel, a játékossággal! Túl gyakran aggódunk, szorongunk. Pedig mi vesztenivaló van? Ez a példád is mutatja, hogy milyen jól sülhet el egy próba. "Legrosszabb" esetben újrafestés - de most itt erről szó sincs! :)) És a sütis minta is remek. Könnyebbség, ha elrendezheti már magában a veszteségeket az ember, addig csak cipeli a terhet... Kívánok neked sok felszabadult, jóízű beszélgetést, hogy annyira a helyükre kerülhessenek a dolgok!
Brigi

amilgade 2013. március 13. 15:09  

Szépek lettek a fonalak!