Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. március 8., péntek

Applique kit






Nagyon megkedveltem ezt az apró darabokból összeállítható képet, képeket, amit először filcből készítettem. Utána néztem létezik-e ilyen készlet más formában is? Igen. Ebben nincs gyakorlatom, nehezebb készíteni mint a filcet, hiszen az anyag ebben az esetben foszlik, így be kell hajtogatni az oldalait. Kicsit csálé lett a szív alakú virág,( no meg az egész) mert a szalagot ráncolni és öltögetni is egyszerre nehéz. Csúnya is lett a varrás, de eltüntettem a farkasfoggal. De nagyon élveztem készíteni és tetszik!


Visszatérni a keresztszemes öltésre olyan jól esett. Ez könnyebb. Csokitorta készül cseresznyével. Immmádom a kézzel festett fonalaimat, örömmel válogatom és hozom harmóniába a színeket. No, és újra festhetnékem támadt. Újra kísérletezés. Mostanra már megtanulhatnám, hogy FEL KELL írni végre, hogy a tetsző szín melyik festékkel készült!!! Ritkán festek és bármi alakul, mindent felhasználok, minden jó valamire, így nem vagyok ráutalva, hogy rögzítsem. Egyet tudok biztosra: a skarlátpiros elengedhetetlen!
Nagyon sok zöld fogy és a zöldnek minden árnyalatát készíteni kell. De nézem egy régebbi munkámat, ahol az éjszakai prérihez választottam olajzöldbe hajló árnyalatot és fogalmam sincs hogyan készült... Talán nem is kell... Nem is tudom. Most a vajszín kombinációja a barackvirággal érdekelne nagyon, de ezek a pasztell színek már nagyon nehezen előállíthatóak. Ah!


Marci. Talált egy dobozt, imádja.

Eddig csak gyanítottam, mostanra majdnem biztos, hogy a kimenő e-mailjaim nem mennek el, taktikát váltok.

12 megjegyzés:

Palkó 2013. március 8. 21:39  

Nagyon kedves lett a házikós kit, olyan vidám!
Ígéretes a csokitortás is, és nagyon tetszik az alapanyagod.
A cicus pedig :)))
Szép hétvégét!

Unknown 2013. március 8. 21:49  

Hű! Palkó, képzeld a számítógép a Vera után másodikként jelzi a látogatottságom hozzád. Nohát! Higgyünk neki.
Meglepő dolgokra bukkanok. Innen tudom, hogy a látogatóim kb. 30-50 oldalról jönnek és többször visszatérnek, így adódik a bejegyzéseim megtekintésének a két megjegyzés közötti kb. 300-szoros nézettség. Mik vannak!
Ja! Alapanyag a francia mintához, ami mindig vásznat kíván: nagy levegőt vettem és voltam bátor aidára hímezni és nem bántam meg!

Palkó 2013. március 8. 22:25  

Szióka!
Visszajöttem, de nem igazán értem :(
... biztos úgy van, csak nem tudom, mire gondolsz :)))

Unknown 2013. március 8. 22:27  

Mit nem értesz? Elmondom...

Palkó 2013. március 8. 22:51  

Ezt a látogatottságos dolgot... a statisztikát nézed? És Vera után legtöbbször hozzám jössz? És mi az, hogy két megjegyzés között 300-szoros a nézettség?
Bocs... biztos jobban tudod kezelni a bloggert, mint én... :)))
Sajnálom, hogy depizel... néha én is szoktam... olyankor egy-egy ilyen versen jól kibőgöm magam, és attól jobban leszek... persze mindenki másképp éli meg, tudom...
Mindenesetre gyönyörűeket alkotsz, az tuti! Ez feldob azért, ugye?! :)

Unknown 2013. március 8. 23:47  

Szerintem ha bele néznél a blog dokumentumaiba meglepődnél Te is sok mindenen!
Depi:pokol!

Palkó 2013. március 9. 7:54  

Hol lehet belenézni? Ezek után nagyon érdekelne :)
Elhiszem... lehet Neked segíteni? Szívesen, ha tudok... :)

Rita 2013. március 9. 8:32  

Ismét csodás munkák! A rátétes házikó különösen szép, köszi, hogy megmutattad, hogy lézetik ilyen készlet is.

Vidámító alkotást és tavszt kívánok!

mariah 2013. március 9. 8:54  

Gyönyörűségeket alkottál! A kisebb hibák nem is látszanak, csak Te látod-tudod őket ! Ettől egyedi és csodaszép a kit-ed. Köszönöm, hogy megmutattad nekünk!

Jutka 2013. március 9. 9:16  

Szívvirág a kedvencem! Ötletes és nagyon szép.
Kockás anyagon a hímzés is mutatós jól megválogatott színekkel. Mi lesz nagy korában, terítő?

amilgade 2013. március 10. 10:57  

Aranyos a házikód! Én is szeretnék valami hasonlót készíteni, de még nem merek belekezdeni! ;-)

gromine 2013. március 11. 11:46  

Micsoda szép házikót készítettél 4