Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. március 3., vasárnap

Tavasz és Róma



Madame la Fée oldalán találtam ezt a szabadon letölthető mintát. Nagyon megtetszett, el is készítettem. Az egyik fotót a mai szép napsütésben készítettem, a másikat benti lámpafénynél. Érdekes, a mesterséges fénynél jobban kirajzolódik a minta.


Eltettem a téli képet, de előtte lefotóztam milyen egyben, mert csak részleteiben mutattam.
Az előző bejegyzésben mutatott képet nagyon elrontottam, aránytalan lett a kartonra téve és a tetővel, így tegnap szét lett bontva és könyvborító lesz belőle, de azt még nem tudom hogyan.


A Trevi kút. Lányom és a Vejem Rómában voltak és tegnap tartottak élménybeszámolót. Azt én írni nem tudok, mert saját benyomásom nincs, de nekem nagyon tetszik ez a kút,


A Colosseumról ez a fotó, mert jól láttatja a kerek porond alatt mennyi helység volt, ahol az állatokat tartották, orvosok láttak el sebesülteket, a rabszolgák cellái és még sok sok teendő a szórakoztatás érdekében. Az ember nézi és eszébe jut a történelem...


A Vatikáni múzeumból egy kis ízelítő,


és a Vatikán előtti tér, ahol a galambok olyan szelídek, hogy kézből esznek, sőt! Még a táskába is bebújnak ha a tenyér kiürül.

14 megjegyzés:

Anik 2013. március 3. 17:14  

Nagyon szép lett a kis hímzés!!!! Felvettem a tervek közé :)))
A római fotók nagyon jók, biztos szuper lehetett ott járniuk a lányodéknak. Galamboknak nincs tiltva a közterületen evés ??? :))))

Fáni 2013. március 3. 18:59  

Megint szépet alkottál. Abban a szerencsében volt részem 1997-ben, hogy 2 hetet Rómában tölthettem. csodálatos élményben volt részem, bár sok minden le volt zárva, mert már készültek az évezredfordulóra, és sok mindent renováltak. De így is csodálatos volt.

Unknown 2013. március 3. 19:09  

Fáni: két hét az ideális idő. Biztos sok élményed van. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de én sehova nem vágyom. Pontosabban Amerikát még látnom kell, ezen kívül semmi nem érdekel. De más élményeit szívesen fogadom.

Anik 2013. március 3. 19:40  

Én is Amerikába vágyom :)))) meg Belfast-ba, ott van a világ első számú Titanic-múzeuma!!!

Unknown 2013. március 3. 19:51  

Édes vagy ezzel a Titanic imádatoddal! De tényleg.

Laucica 2013. március 3. 20:49  

gyönyörűszép a téli kép, de igazán az édes otthon vett le a lábamról az előző bejegyzésben! Nagyon-nagyon tetszik!!!

Unknown 2013. március 3. 21:11  

Laucica: persze, mert cicás.

Palkó 2013. március 3. 21:55  

Aranyos lett ez a szíves minta, és a téli képed is folyamatosan "nő" :)
Hogy áll a csodapókos csodaházikód? :)

Unknown 2013. március 3. 22:12  

Palkó: azt nagyon elrontottam, dühömben majdnem kidobtam az egészet. Kibontogattam és új formában könyvborítónak újratervezem.

gromine 2013. március 4. 11:20  

Fantasztikus szép ez a téli tájkép!

Vera 2013. március 4. 15:58  

Ó de szép... Látszik ám ,milyen sok himezni való van rajta és ami kész is...Jó hogy megmutattad...
Hú ez a szívesen is jó sok varrni való van...
Házikód nem sikerült? hm igen ilyenkor az idejét sajnálja az ember amit eltöltött egy egy darabbal...és bontani kell...
Boritónak is szép mutatós lesz...

Palkó 2013. március 4. 18:02  

Beáta! Ne! Az nem lehet! OLYAN NAGYON GYÖNYÖRŰ volt!!! Mit rontottál el rajt? De kár... :(

Jutka 2013. március 4. 22:09  

Téli képed olyan nagyon részletgazdag nem lehet unalmas a hímzése. Volt szíved elcsomagolni?
Szép képeket mutattál Rómáról.

Névtelen,  2013. március 8. 11:18  

Csodálom a kitartásod, a türelmed! Rengeteget haladtál a téli samplerrel, és mennyi más is készült közben! Kíváncsi vagyok, mi lesz a következő?
Utazás: ilyenkor az igazi várost nézni, nem az aszfaltolvasztó hőségben! Én se vágyok világot látni, kis nyugalmat szeretnék, + egy kis hímzőidőt. :)))
Brigi