Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. február 26., kedd

Édes otthon


Egy térbeli házikót készítek , kartonra teszem, amit még most nem tudom hogyan oldok meg, de megyek sorba.


Először is részleteiben díszítgetem és hajlamos vagyok túlzásokba esni, mert szívesen foglalkozom vele. Lett egy kövér cicám ebben a nyári kertben,




A lányom műkörmös készleteiből kértem az apró pókot,( ami mögé hálót is szőttem), a pillangót és a szitakötőt. Ezek már régóta nálam vannak. Mikor kértem még nem tudtam hova tudom felhasználni, most ide illik. Ezt csak azért írom, mert az ésszel történő alapanyag felhalmozása igenis szükségszerű! Sok színes kis francia csomóval készült virágözön  díszíti az ablakot,



de ezek a rózsák! Pár napja beszélgettünk Verával arról, hogy sok esetben érdemesebb az olcsóbb megoldást választani és tényleg. De ezt a színátmenetes selyemszalagot (sárga-rózsaszín=tearózsa) sehogy nem lehetne helyettesíteni. Ezt a szép rózsa formát szatén szalagból lehetetlen megcsinálni. Én tavaly előtt kértem szülinapomra selyem szalagokat és nagy becsben tartva tárolgattam. Ugyan! Ha van, használni kell és én most kiöltögettem mindet ebből a színből. Na jó, egy kicsit hagytam. Kísérleteztem és sikerült szép bimbókat készítenem. Szóval lelkesen dolgozom, remélem a vége is jó lesz!



De vannak nekem igazi cicáim is! Marci a fürdőszobát választotta pihenésre és mikor felfedeztük szégyenlősen takarta el magát. Tündéri!



Egyetlen hóvirág nyílt az idén. De úgy örültem mikor felfedeztem!

14 megjegyzés:

Anik 2013. február 26. 17:47  

Hát, ez valami elképesztő!!!!! Gyönyörű munka!!! A pókocska...a sok kis virág, szalagból, fr.csomóval.... Fantasztikusak!!!
Marci úgyszintén :)))

Vera 2013. február 26. 17:51  

Ez valami gyönyörűséges!MIcsoda türelmed van...Incifinci is milyen édes....!
Minden évbe mikor nyílik a hóvirág akkor jut eszembe, hogy megint nem ültettem...

Jutka 2013. február 26. 18:06  

Szerintem tökéletesen megoldod a házikót. Rózsabimbók nagyon szépek ezzel a csodás szallaggal:) Most nézem nekem is van ilyen cicagombom, vajon kitől kaptam:)))

Fáni 2013. február 26. 19:24  

Nagyon tetszik, gyönyörű

Palkó 2013. február 27. 8:03  

Beáta! Ez valami csodálatosan szép! Hihetetlenül ügyes vagy! Fantasztikus!
Kíváncsian várom, milyen is lesz készen! :)

Eliz 2013. február 27. 9:42  

Nagyon szép, és mindig valami izgató új dolgot tudsz hozni. Várom a végeredményt :)!

erdoseva55 2013. február 27. 20:58  

Tudom, hogy nagyon kreatív vagy, s szuperul megoldod a házikó felépítését, ami csuda csinos! :). Nem féltelek ! :))
Édes a cicód! :)

CathlenKata 2013. február 28. 7:54  

Nagyon aranyos lesz a házikód!

Névtelen,  2013. február 28. 21:26  

Nálad már nyár van az épülő házikód körül, tobzódik ez a kép a színekben! Saját terv? Játékos, sokféle!
A gomb cicánál csak a cirmos Marci helyesebb! :)
Brigi

lujza62 2013. március 1. 20:42  

Már megint valami csodaszép alkotás készül nálad.A kert ébredezik nálam is.Várom a tűző napot:))

Unknown 2013. március 3. 17:26  

Brigi: nem saját terv, láttam egy képet hasonlóról.

gromine 2013. március 4. 11:19  

Biztos, hogy csodálatos lesz , már az !

amilgade 2013. március 10. 11:00  

Nagyon, de nagyon tetszik! Hihetetlen milyen jó ötleteid vannak! Most irigykedem!!! :D