Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. február 21., csütörtök

Jön a tavasz!


Újabb részlet. Hát nem lehet unalmasnak mondani, még az éjszakai téli táj is bele van csempészve. Ettől függetlenül egyre többet kacsingatok tavaszi képek felé, így most már nem vagyok biztos benne, hogy be is fejezem. Ah, esetleg egy kis kitérő...



Naponta nézem mutat-e életjelet a kert. Jó, csak egy pillantás, hiszen eddig olyan idő volt, hogy felesleges lett volna keresni. Ma délelőtt a sóskán láttam először az új hajtásokat. Utána kifejezetten kutattam mi van még. A jácintot örömömben szinkronizáltam, azaz megszemélyesítettem. Igen, ha a nap kisüt, van már ereje!


Olyan, mint egy alom. Ők még szundikálnak, és mind a szobámban. Újabban a Marci is ide szokott. Segítség!

14 megjegyzés:

Palkó 2013. február 21. 18:14  

Gyönyörűen alakul ez a kép!
Igen, érezhetően jön a tavasz! A hét elején vágtam az aranyesőről néhány ágat, és már látszik rajta, hogy melegen van :)

Unknown 2013. február 21. 18:21  

Bent a lakásban. Nekem is az az ötletem támadt, hogy földlabdával együtt behozom a melegre egy cserépbe...

Rita 2013. február 21. 19:43  

Igen, félő, hogy a téli képed megolvad a tavaszodó időben:). Aztán majd a júliusi hőségben jó lesz megint elővenni, nem igaz?

Vera 2013. február 21. 20:01  

Szép ez a hóember..... de már jöhetne a tavasz....Nekem is sok ez- az kibújt.... de ez a két fránya vizsgálgatják.... megint kikaparnak mindent... Imádjuk őket, de kárt is tudnak csinálni... Vagy kert vagy állatok.... Nekem ez is az is...még ha hiányos is...
ÉÉÉÉÉs ez az idil a takarón.......

Unknown 2013. február 21. 20:20  

Háááh! Fidike tökéletesen definiál. Elteszem, mert tavaszi képre vágyom és azokat elunva nyár közepén előkerül!
Vera: a haszonkertem el van kerítve, a csöppnyi virágosban meg nem tud ártani, mert futóvonala azon kívül esik.
Idill a takarón:igen..., nekem már nem jut hely ledőlni.

Vera 2013. február 21. 20:42  

Valahova, valamelyik kommentemnél irtam már hogy megkaptam és köszönöm itt is...Nekem ez az egy mellett sem jut sokszor hely...És úgy néz rám, ide akarsz feküdni? szúr a szeme...ahogy rám néz...
Aranyos a sziv minta még majd átvizsgálom...

Unknown 2013. február 21. 21:11  

A tavaszi szív mintát lehet én holnap elkezdem...

Vera 2013. február 21. 21:30  

Jó majd muti...és hogy milyen színnel varrod azt is mond légyszi..

Unknown 2013. február 21. 23:29  

Oké! Beláttam. A hó elolvad.
Elteszem ezt a készletet és tavaszi mintát veszek elő.

Névtelen,  2013. február 22. 8:34  

Hát hány színből áll ez a kép? Elképesztő! Hatékony vagy, haladósan hímzel. :)
No de ilyen jó társaságban könnyebben megy minden! Bekuckóztak Hozzád, míg tart a tél, nem lehetsz magányos melletük. Jó lenne már zöldet látni, rügyeket, virágokat, fényt! Idén korán jön a húsvét, vajon tavaszi időben?
Brigi

Eliz 2013. február 24. 12:29  

Szép a kép. Sajnos itt Fridrichshafenban ma is havazott. Már én is nagyon várom a tavaszt. Kíváncsian várom az új művedet!!!

amilgade 2013. február 24. 18:06  

Egyre szebb a kép! A tavaszt már én is nagyon várom!

Névtelen,  2013. február 24. 19:00  

Sóskasor megtekintése a kertemben nekem is mindennapi szórakozásom, meg még az ősszel duggatott fokhagyma, zöldhagyma, áttelelő spenót, meg saláta burjánzása is jó műsor :)
Állatkáidnak felvitte az isten a dolgát! Eszter

Unknown 2013. február 26. 17:35  

Brigi: a kép 36 színből áll.
Eszter: tegnap én is kitettem a dughagymát és azon gondolkodom, hogy mehet a borsó is, enyhe az idő.