Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. április 4., csütörtök

Cseresznye, elegancia


 Nagyon aranyos ez a kép. Vidám színeket választottam, jó volt készíteni!

Elkaptam valami vacak vírust. Eleinte azt hittem egy könnyebb meghűlés, de napról napra rosszabb lett és mikor negyedik nap estére a hideg is rázott, azonnal tudtam, hogy másnap reggel irány a doki. Ez ugyan egy jó elhatározás volt, csak elnéztem a rendelési időpontot. Én 1/2 9-kor ott álltam, de orvosom aznap délután dolgozott. Jó. Akkor irány a gyógyszertár és ott kértem lehetőleg nagyon hatásos készítményeket. Kaptam és ott hagytam értük 4600 Ft-ot.( Jaj!) Hazafelé a buszra várni kellett volna, így inkább a gyaloglást választottam és a hűvös, szemerkélő esős időben kifejezetten élveztem a friss levegőt, illetve a hűtést. Mire haza értem a lázam le is ment és ezek a gyógyszerek estére még a folyamatos orrfolyást és orrdugulást is enyhítették. Jók ezek. Nekem különösen sokat segített az orrspray. Kezdett visszatérni a kedélyem, főleg, hogy megkaptam Amerikából a várva várt nyári mintát:



Aidát szabtam, festettem és azonnal hozzá kellett kezdenem az itthon meglevő színekkel. De azért ez így nem túl jó, mielőbb meg kell vennem a hiányzó DMC-ket. Oh, már van egy színes pacám,


amihez már így is ennyiféle fonál áll a rendelkezésemre.


Húsvét. Akkor viszont sonka és süti is. Azt hiszem ennek a sütinek Charlotte a neve. Piskótatekercset készitek, lekvárral töltöm és 2 centis darabokra vágom fel ( de lehet, hogy keskenyebbre), körberakok vele egy mély tálat és kiöntöm tojássárgájából gőz fölött főzött krémmel, amihez adok, tejben forralt étcsokit, fahajat és felvert tejszínt. Ez nagyon jól néz ki szeletelve! Ja, és finom is.


Csendélet. Újabban mindhárom cicám az én szobámba pihen. Ez baj. Napi takarítást igényel. Kitűnő találmány az IKEA-ban kapható ragacsos henger!

15 megjegyzés:

Anik 2013. április 4. 17:21  

Nagyon szép lett a hímzés, jó hamar kivarrtad!!
Remélem, már jobban vagy!
A süti valami fergetegesen jól néz ki, biztos ugyanennyire finom is volt. A készleted és nem utolsó sorban a kis kedvenceid is szemrevalóak!

Erika 2013. április 4. 17:50  

Hűűűű,de szép lett a Tralalád! Ahogy a ruhán váltják egymást a színek, az valami gyönyörűség! Nagyon jól megy neked a festés, ügyes vagy!

Palkó 2013. április 4. 18:04  

A kép tényleg fantasztikus lett, annyira felvidító színekkel...! Nagyon tetszik! A sütid pedig már nézegetve hizlal :)))

Rita 2013. április 4. 19:57  

Nagyon édes a cseresznyés képed! Mielőbbi jobbulást és hímzős kedvet az új képhez!
Nálunk is piskótatekercs volt húsvétkor, epres tejszínhabban töltve. Ezt a félgömb alakú változatot MÉG nem próbáltam...

Unknown 2013. április 4. 20:17  

Epres tejszínhab: igen, ezt sok-sokféleképpen el lehet készíteni. Csokival töltött piskóta és gyümölcsös krémmel kitöltve...

Fáni 2013. április 4. 20:21  

Nagyon szép lett a hímzésed. Remélem már jobban vagy?

Unknown 2013. április 4. 20:48  

Jobban, de nem az igazi!

Vera 2013. április 4. 21:02  

Kedves Bea!
Jobbulást, !Nem vagy még jól?Látom azért el vagy foglalva.... szépségek.... és az új hímzésed. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... Ilyenkor olyan lázasan lehet keresni a színeket, meg hogy hol álljunk neki a himzésnek.......
Micsoda cicás idill. Ó de szépek.....
Jaj és az a szépséges süti.... Alig tudok nyelni.... most jól jönne egy szelet....

Vera 2013. április 4. 21:08  

Közbe látom irtad hogy nem kommenteltem Nálad. DE igen. Csak gondoltam beszélünk majd, de kicsúsztam az időből....Úgy hogy pussz....

Barbaral 2013. április 5. 13:52  

Úúúú Bea, nagyon jó lett a Tralalád!!! Jobbulást kívánok Neked, a Marty Bell képhez pedig kitartást!:) Csodálatosnak ígérkezik!

Névtelen,  2013. április 5. 23:14  

Mielőbbi gyógyulást kívánok! Gyönyörű dolgokat mutatsz (már megint)! :) A fonalfestéseddel vidám és elegáns a cseresznyés hímzés, a nagy képed fenomenális lesz, a cicáid nagy figurák, remek társaság lehetnek! A süti kész provokáció: dús, gazdag, ünnepi a csokikrémmel.
Jobbulást, vigyázz magadra!
Brigi

Unknown 2013. április 6. 14:54  

Köszönöm a sok kedves hozzászólást!!!!

amilgade 2013. április 6. 21:40  

Jobbulást neked!!
A képecske nagyon aranyos lett. Az új szerzeményed gyönyörű színeket tartalmaz.

Névtelen,  2013. április 7. 19:17  

spоśród

ρoωrotem na ѕzmal, przуgаrniając
aż dο 1.bizness.keed.pl siebie przeгаżoną
dzіewoję. Teraz tгzeba odсzekać,
pomyślał, nаzajutrz odzyskać

nаgroԁę. Wcalе umiarkowanie pośpieszyło.
Jednaκ nie podążyło. Przyszłą nocna poгa
sp.

Laucica 2013. április 7. 19:25  

Milyen vidám az a cseresznyés kép!:) A nyári kép meg hatalmas lesz! És milyen csodaszép! Remélem, mostanra már teljesen meggyógyultál! Sok puszi a sok szőrös macskának:)))