Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. június 9., vasárnap

Kozmetikai doboz


Lányom kérésére készítem ezt a mintát és Laura segítségével, aki elküldte nekem." Hál, hál Imhotepnek! ", mert erről különösen kellemes fotót lehetett készíteni a most kedvenc parfümömmel, ami a Kenzo Jungle. Olyan jó belesímulni ennek a hangulatába!  Az az érzésem támadt egy pár percre, hogy nincs is semmi baj...
Pedig van, Apu állapota egyre romlik. Itt szeretném megköszönni a megértésükről támogatóknak a bátorítást. Nehéz dolog ez, hol toppon vagyok, hol idétlenül csak mormogok. Van, hogy rendre utasítom az orvost és van, hogy csak meghallgatom és értetlenül, erősen gondolkozva megköszönöm, hogy időt szánt rám. Ugyanis értetlenül állunk mind a szakma, mind a hozzátartozók a történtek felett...


Ezt a munkát most félre tettem és nem is baj, mert kell néha egy kis más. Többen írtátok, hogy jó nézni ahogy ez a nagy kép halad. Nekem is. De ez nem feltétlenül dícséretes dolog. Gondold el, ha valaki napi négy órát hímez az már cseppet mánia, azt hiszem.

A férjem ma elment fotózni a Dunát a belvárosba:


Az alsó rakpart,



a 2-es villamos áramszedője és útvonala,



a villamos természetesen nem jár,


a Lánchíd alatt most nem fér el hajó,


sokan állnak és fényképezik,



mindig elképeszt a Duna rendkívül sebes folyása. Hatalmas az ereje!


Egy kis béke a végére. Én nem tudom mi ütött belém, de azonnal és rögtön beiglit akartam sütni tegnap előtt. Gyorsan körülnéztem. Van dió törve elég, mák mindig van itthon, csak az élesztő hiányzott. Azt mondtam a férjemnek ha hoz élesztőt sütök beiglit. Mindent eldobott, szaladt, hozott, még az almát is lereszelte hozzá. Hát lett fini süti!

8 megjegyzés:

Palkó 2013. június 9. 20:13  

Kedves Beáta! Megértem a lelkiállapotodat, és azt hiszem, ez a hangulatingadozás természetes is ebben a helyzetben... gondolok Rád, hogy Isten adjon minden napra elég erőt, hordozni a terheket, és végezni a feladataidat!
A hímzéseid csodaszépek, mint mindig, a Duna félelmetes, a bejgli pedig biztos finom volt :)
Szép hetet, türelmet, erőt kívánok Neked szeretettel: Ildikó

Unknown 2013. június 9. 21:13  

Oh, én is Istenhez fordultam. Itt már csak ő segíthet.
Köszönöm.

Vera 2013. június 9. 21:24  

Sokszor gondolok Rád és drukkolok! Sok erőt, kitartást és bizakodást kívánok!Tudom nem könnyű, és nem csoda hogy hullámzó a Te hangulatod is!
Ez a süti...
A képek nincs más szó , egyszerűen katasztrofális..És nem nyugszik, még mindig van utánpótlás, tud esni, törni zúzni...

Unknown 2013. június 9. 22:54  

Azt hallottam az idén nem is lesz igazán nyár. Ezt nem tudom. Vera, Te haragszol erre az időjárásra. Én nem. Most ez van, a tavalyi hőség és aszály sem jó.
Köszönöm az erő drukkolását lelkileg, most rám fér!

Laucica 2013. június 10. 16:10  

Jobbulást kívánok apukádnak, és sok-sok erőt neked!! Szép lesz a kozmetikai doboz, a napi 4 órás hímzés meg nem egy rossz mánia szerintem. Jót tesz az ember lelkiállapotának, nem káros az egészségre, hát miért lenne baj?;)
Nagyon ijesztően néznek ki a belvárosi képek!

Rita 2013. június 10. 20:55  

Talán a reménykedés és a kétségbeesés közötti ingadozást a legnehezebb elviselni. Nekem az volt egyszer a legnehezebb, nem tudom, te hogy érzed. A hímzéseid örömet okoznak nekünk is, neked is, soha rosszabb mániád ne legyen!
Nem vagyok nagy bejlis, de a férjed lovagias hozzáállása említésre méltó.
Úgy hallottam a hírekben, hogy Pestnél már levonult az árhullám...

Jutka 2013. június 11. 16:48  

Szomorúságod, lelki ingadozásod érthető az események hatása alatt vagy, viszont a kézimunkába talán megtalálod a megnyugvást. Sok erőt és kitartást mindkettőhöz!

amilgade 2013. június 12. 14:31  

Őszintén megértelek, a legrosszabb az amikor nem tudsz segíteni!! DE a hímzés megnyugtat amint látom, és csodaszép dolgokat készítesz. Légy erős Isten majd segít!