Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. augusztus 23., péntek

Bazilika és Máltán a nyári fesztivál


                                         
              

Két új részlet a Madame la Fée képből. Alul: húúúú, rosszul számoltam a vásznat a képhez és éppen ráfért. Varrnom kell hozzá még, hogy keretbe tudjam tenni és ha szerencsém lesz nem fog látszani, ha igen, akkor csipkét öltögetek rá vagy nem is tudom. Nagyon bosszant! Talán 3 cm maradt a szélétől a mintáig:



Így néz ki ami kész van a mintából. Egymást emelik ki, örülök, hogy nem avatkoztam jobban a színvilágába, a varrott csipke és a gomb szépen illeszkedik.

Pár kép a Szent István Bazilikáról. Aki még nem járt ott az is meg tudja nézni. Szép.






  A Szent Jobb. A férjem dolgozott itt aug. 20-án. Az Istentiszteletet közvetítették.

Máltáról pár kép:




A Summer Fest, azaz a Nyári Fesztivál. Jó a hangulata, a bábok fantasztikusak! :











9 megjegyzés:

Jutka 2013. augusztus 23. 20:24  

Alakul Madame la Fée hímzésed sajnálom az elszámolt anyagot. Vigasztaljon jártam már hasonló módon én is:(
Máltai képek nagyon jók, szépek színesek. Utca folytatása, tengerkék....csodás kilátás:))

Rita 2013. augusztus 23. 20:50  

Nagyon komoly a sütis hímzés. Azt hittem, csak egy sor süti lesz alul.

Tényleg szép a Bazilika. Voltam ott misén is, szétnézni is.

Szuperek a máltai képek. Jó lenne majd egyszer oda is...

Fáni 2013. augusztus 23. 21:40  

Nagyon szépen alakul a sütis képed. Ismerem az érzést, én i jártam már így:(

Unknown 2013. augusztus 23. 23:25  

Szóval ez a textil elmérés borzalmas.Nem írtátok hogyan oldódott meg.

Judit 2013. augusztus 24. 9:46  

A minta továbbra is gyönyörűen alakul. Bizony én is pont így jártam, amit most csinálok, hogy éppen csak, visítva fér ki, pedig leszámoltam. De ezek szerint el is :))

Vera 2013. augusztus 24. 11:02  

Én is már jó néhányszor megjártam , de már nem... most ép mindig átesem a ló túloldalára... sok anyag marad... igaz le lehet vágni, de ami igy marad annyira pici, hogy ugyan csak gond hogy mi lészen belőle majd...mert ügye... nem dobunk el anyag darabokat...
A himzésed szépen alakul... meg a képeket Máltáról és szép szinkavalkádos...
Már tegnap láttam hogy tettél fel... de tele a tököm.... annyira megvariálták a skpyot, hogy blokkolja az egész gépet, és nem enged még belépni se... többször lett újra telepitve... semmi most le van véve, mert a szerelő sem tudta elinditani ha fent volt a skyp...
Meg most igy utólag olvastam melegfronti hatás éri a szervezetünket... ja beledöngöl a földbe... nem tudtam elképzelni mi a franc van velem...
Na jó hosszú lettem... Ég veled és jó pihenést! Csak telefonon érsz el!

erdoseva55 2013. augusztus 24. 17:16  

Nagyon szépek a képek, a hímzést, ha én elrontom, legtöbbször visszabontom. Tapasztaltam már, hogy sokkal nehezebb kivariálni hogyan tovább, ezért inkább bármily fájó is bontok. Amit nem bontottam az meg teljesen egyedi lett4 Csak az enyém ilyen!
Szép a Szent I. bazilika , nem jártam még ott. Jó, hogy tettél fel róla képeket. :)
A máltai képek szuperok!
A jövő hét végén, már könnyen beszélek, kényelmesen varrhatok bármikor, amikor szeretnék!

Zsimama 2013. augusztus 25. 11:06  

Nagyon szép lesz a sütis képed! A Bazilikában még nem jártam, nagyon szép.A máltai képek is nagyon jók.

Palkó 2013. augusztus 25. 18:10  

Nagyon szépen alakul ez a sütis kép! Most jövök rá, hogy ez is hatalmas... :)Pech, hogy ennyire a peremre került a széle, de biztos meg tudod majd oldani, pl a keretezésnél papír paszpartuval...
Köszönöm a képeket, világot láttam Nálad :)))