Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. augusztus 5., hétfő

Három Madame la Fée kép


Eddig a szélén a csipkemintát kivéve az előírt színekkel dolgoztam. A most következő képhez választottam nagyjából a színekhez illő festett fonalat, de kibontottam, mert nem illett az együttesbe. Kicsit soknak találom bele a szürkét és ki akartam váltani. Ez a kép is 20 féle színből áll, mint a többi Madame la Fée minta. Ez a harmadik készlet amit hímzek és eszembe jutott, hogy megmutatom a többit is:


Egyszerűen nem szabad belekotorni ebbe az összhangba. Az ötlet az más, de színben passzolnia kell. A Petits Secrets képen papírból készítettem az alsó könyvecskét, rézgombbal, rézsarokkal. Mikor elővettem megnézni gondolatban lehordtam magam amiért még mindig nincs keretben, így tegnap délután összeszedtem magam és pótoltam ezt a hiányt. A keretet már rég elkészítettem, az üveglapot rég kivágattam és csak vártak a megfelelő alkalomra. Így is két órába telt. Hála a ventillátor feltalálójának, mert nagyon nyögvenyelősen megy minden ebben a hosszan tartó melegben. Erőt vettem magamon és elkészítettem. Már gondolom rajtam kívül mindenki más is nagyon elcsigázott. Ma arra lettem figyelmes, hogy a tolató autó csak egy irányba figyelt, engem észre sem vett, mindketten megtorpantunk és egyikünk sem szólt egy szót sem, már arra sem marad energia, néztük egymást egy másodpercig pulykavörös fejjel és most nem a méregtől. Mikor hazaérek azonnal bekapcsolom a ventillátort és így is időbe telik mire lehűlök. Tegnaptól új stratégiám van a késő délutáni locsolásra. Megtöltöttük a kis medencét a teraszon. Először "úszom pár hosszt "(2,40 az átmérője és kerek), azután a lucskos fürdőruhában locsolok és ez nagyon jól bevált. Még élvezem is a napot. Amúgy tényleg tetszik a nyár egy két velejárója. Este 11 felé már hűvös van és a nyitott ablakon keresztül hallgatom a sok ciripelő tücsköt. Reggel pedig pattanok ki az ágyból a szikrázó napsütésre, jó hangulatú a nap kezdete. Örülök viszont, hogy ebből  a pokoli hőségből már nem sok van hátra!
Visszatérek a képekre. Az első amit készítettem:



12 megjegyzés:

Palkó 2013. augusztus 5. 18:28  

Mindegyik nagyon tetszik!!!
A készülőn a barackszín csipkét akarod visszabontani? Milyen lenne az előírt?

Igen, elviselhetetlenül meleg van. Bár nálunk a cégnél van légkondi, de ha használom, bedurran a nyakam... ez van. Végtére is nyár van :)))

Unknown 2013. augusztus 5. 18:42  

Igen nyár van, de elviselhetetlen a hőség és valóban nekem is fáj a derekam. Az éjszakai hűvös levegő huzatként cseppet árt.
A képen a barackszín eredetileg fehér.Én azért váltottam ki, mert a világos vásznon ez nem érvényesül.

Unknown 2013. augusztus 5. 18:46  

Jaj, nem azt akartam visszabontani hanem a most készülő részletet próbáltam más színnel. Azt bontottam vissza.

Palkó 2013. augusztus 5. 18:54  

Akkor jó, mert ez a barackszín nekem tökre tetszik... csak nem akartam beleszólni, hiszen a Te képed :)))

Rita 2013. augusztus 5. 21:28  

Nagyon szép és különleges mindhárom kép!

Névtelen,  2013. augusztus 5. 22:07  

egész egyszerűen ezek csodás munkák!

Unknown 2013. augusztus 5. 22:12  

Igen, ezek a kézimunkatervek valóban csodásak.

Vera 2013. augusztus 6. 8:31  

Jaj de aprólékos munkák.... Lehet választani is? Nekem most a zöld keretbe lévő tetszik, szőröstől bőröstől...Pedig igazán a zöld nem is színem...legalábis a sötétzöld...
Bogarat tettél a fülembe , amit a Kata küldött Neked a cicás az tetszik.... AZTtttt kéne kivarrni......annyira aranyos.

mariah 2013. augusztus 6. 16:50  

Nagyon szépek mind !! :)

Jutka 2013. augusztus 6. 20:25  

Szépek a képek:) keretestől, fonalastól könyvecskéstől, mindenestől tetszik!

Névtelen,  2013. augusztus 11. 11:34  

Csodás és mesés mind!!!Gratulálok! Nagyon hangulatos színek a minta kissé púder hangulata...
Már tudom akkor mit hímzel( tervbe vettem már én is régen....)