Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. augusztus 1., csütörtök

A kiállításról


Dóra díjnyertes képe. Alatta ugyanattól a gyártó cégtől, A RIOLIS-tól egy általuk hímzett kép, ami megy országról országra, végig a keresztszemes kiállításokon. Sajnos nem látszik jól a fotón, de a kalapon fekete szalagrózsa és a fülében, nyakán öltött gyöngyökből ékszer van. Ez is gyönyörű!



Szintén RIOLIS a középen levő három cica. Az összes általam látott cicás kép közül a legjobb!
Ja! A Dóra díjnyertes képe készletben megvehető potom 27000 Ft-ért. (Ez nagyon húúú!)



Két nagyon kedves kép. (Mintha szeretném a cicákat! Most vettem észre milyen sok ilyen témát fotóztam.)


Mirabilla,



A felső kettő Chátelaine tervek. Tele gyöngyökkel.



Ötletes, ízléses, kedves,


és ez a Parolin minta is.


itt is sok szép szalag,


sajnos a fotón nem látszik az aprólékos munka a sok szép fémszállal.
Vasárnapig látható a kiállítás a Westend-ben. Ha tudtok rá időt szánni nézzétek meg! Nagyszerű élmény volt!

9 megjegyzés:

lujza62 2013. augusztus 1. 20:28  

látom csábulsz:))én nagyon nem szeretem a macskákat ennek ellenére a második cicás cipős képet hímeztem.Dóráé gyönyörű.Aztán had ne mondjam hogy a többi is:)))Mindenképp érdemes meglesni:))én utaztam érte 6 órát oda vissza:)

Unknown 2013. augusztus 1. 20:37  

Azt a mindenit! 6 óra? Le a kalappal, de szerintem is megérte megnézni.

Laucica 2013. augusztus 1. 23:48  

Annyira sajnálom, hogy minden évben lemaradok róla:( De annyira örülök ilyenkor a képeknek legalább!:) Köszönöm:)

Palkó 2013. augusztus 2. 10:22  

Látom, Te is ellátogattál! :)
Jövőre meg kellene szervezni egy talit ott! :)

Névtelen,  2013. augusztus 3. 21:45  

Még az előző bejegyzéshez: jó kísérletezést, örömteli játékosságot a Madame la Fée-minta átalakításához! :) Megjőve egy kis nyaralásból, bizony mentem én is a kiállításra, dacolva a hőséggel. Elképesztő élmény ennyi hímzést egyszerre látni! Jövőre tényleg össze kéne beszélni, megszervezni egy találkozót... :)
Brigi

Vera 2013. augusztus 4. 19:19  

Most is csak azt tudom mondani gyönyörűek...

Unknown 2013. augusztus 5. 16:41  

Jó. Találkozzunk.
A Boráros téri Évába járok többet és az ottani kézimunka boltban a tulaj dolgozik. Ha nem ismernétek elmondom, hogy egy tündéri teremtés, olyan, hogy ha onnan kijövök mindig jobb kedvem lesz. Szívvel, lélekkel foglalkozik a keresztszemes dolgokkal. Hónapokkal ezelőtt a kezembe nyomta a kiállításra hívó benevezési lapot, így valószínű, hogy ez jövőre is így lesz. Marad idő megbeszélni blogon, e-mailen a találkozó hogyan legyen.

Unknown 2013. augusztus 5. 20:30  

Brigi: remélem jól telt a nyaralás!
Igen, annyira jó ennyi szép munkát látni!

Unknown 2013. augusztus 5. 20:31  

Laura: ha van amivel beneveznél küld el Nekem, szívesen beviszem.
Amúgy meg gyere haza!