Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. július 30., kedd

Fini süti


Mikor két nappal ezelőtt kész lett azonnal meg akartam mutatni, mert nagyon tetszik! Kedvezett a mintának két előírt fonál hiánya. A hőség miatt nem rohantam megvenni, hanem körülnéztem a festett fonalak között van-e megfelelő árnyalat és igen, volt. A színátmenetes fonál gazdagabbá teszi. Azonnal festeni is akartam, de a boltban ahol 100 Ft alatt veszem a fehéret nem volt egy sem és elmondásuk szerint két hétig nem is lesz, mert szabadságolások miatt nem üzemel a gyár. Ez meglepett, mert számomra ez azt jelenti, hogy minden elfogy amit gyártanak, tehát gazdaságosan működik. De azt is jelentheti, hogy a bolt nem figyelve erre nem rendelt többszörös mennyiséget..., hagyjuk is. Ha valaki szívesen kísérletezik otthon fonál festésével, szinte mindegy hogyan sikerül, a végén mind felhasználható lesz valahol. Bátorság!
Azóta már itt tartok:



A beérett kukoricák közül több ilyen vacak lett. Kétszer szedtem főzni, de csak én ettem, jövőre nem ültetek. Kitéptem a szárakat, ami lehetetlen lett volna minden napos locsolás nélkül. Ebben a hőségben állandóan öntöztem. Hol itt, hol ott, attól függően hol volt árnyék. Próbáltam hűteni a környezetet.
Ma jó idő van, fel is éledtem.

Egy kép Máltáról. Gondolkoztam miért így "parkolnak" a csónakok... és hogyan mennek a partra a belőle kiszálló emberek? Nem tudom, de nagyon szép a kép hangulata:


11 megjegyzés:

amilgade 2013. július 30. 17:23  

Egyre szebbek a sütik. Fonalfestéssel még nem próbálkoztam, de ami késik nem múlik. ;-)

Rita 2013. július 30. 20:04  

Hú, de guszták a sütik! Az egyedi fonalaktól lesz a hímzésed egyedi. Igazad van, bátorság!

Unknown 2013. július 30. 20:38  

Fidike: tényleg az. Az van, hogy egyszerűen nem lehet elrontani. Bármilyen színt forralsz porfestékből mártva és másik részét hosszan tartva már van egy kellemes színátmenetes fonalad.

Fáni 2013. július 30. 21:10  

Nagyon szépek lettek a sütik.Valóban jó próbálkozni a fonalfestéssel, amikor elkezdem nem mindig tudom mi lesz a végeredmény.

Unknown 2013. július 30. 21:23  

Festés: ez csak először van így és úgy is jó. Aztán lesz különösen kedvelt és akkor feljegyzed hogyan is készült... Csináljátok!, és kérünk minderről képeket!

Palkó 2013. július 31. 9:56  

Ez a süti nagyon étvágygerjesztő!!! :)
A kukorica kevésbé - de ebben az idétlen időjárásban sajnos nem csoda, hogy így néz ki...

Dóra 2013. július 31. 10:17  

Szép lesz ez a Madame La Fee minta. Ígéretesen alakul.
Nekem ebből a sorozatból a csokis a kedvencem. Egyszer mindenképp elkészítem.

Érdekes, de a kukoricát nálunk is főképp csak én eszem. Nagyon-nagyon szeretem.

Vera 2013. július 31. 10:55  

Szép. szép. de sütit enni szerettem....Kiváncsi leszek mi készül belőle majd,.....
Ettől a kukoricától nem hízol el az biztos... bocsi az ércelődéstől, de ez a méreg nem? az ember lánya megtesz mindent hogy szép és jó legyen, és akkor kiszúrja a szemed pár szem kukorica szemmel.
Egyébként én is imádom a kukoricát...

Jutka 2013. július 31. 11:36  

Érdekes szép a sütis hímzésed! Nem ismerem a tervező mintáit.
A kukorica valószínű a "kötési" időszakban nem kapott esőt azért hozott kevés szemet. (apdate)

Anik 2013. július 31. 15:07  

Nagyon szép lesz a hímzés!!
A csónakokból pedig egyértelmű, hogy kiúsznak!!! :))) MIÉRT?? Te mit gondoltál??? :)))

Unknown 2013. augusztus 1. 18:55  

Hát ez jó! Én is azt gondoltam, hogy kisétálnak. Valószínű sekély a víz.