Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. július 25., csütörtök

Madame la Fée : La Pátisserie Rose




Elővettem ezt a képet és először egy barack színű vászonra helyeztem az összeválogatott színeket, de nem mutattak jól, ugyanis sok lesz benne a rózsaszín. Számomra beazonosíthatatlan az a szín, amilyen a háttér, így a kedvenc vajszínű vásznam került elő. Avval meg az a baj, hogy nem elég mutatós a fehér csipkehímzés. A szélén levő mintát a szintén kedvenc saját festésű fonalammal készítem, de a torták alatt levővel mi legyen?
A minta fotóján látható minden kék, az valójában szürke és nem is tetszik ez nekem ötvözve a fehérrel. Nagyon élveztem a tegnap délutánt, mert kreatívan gondolkodhattam, ez a minta ugyanis megengedi. Nem csak megengedi, valójában is szalag van a két felső sarokban. No, akkor legyen igazi csipke itt-ott a torta alatt, meg inkább a szélével azonos barack-sárga fonál és akkor már gyöngy is...
Ma el is mentem csipkét válogatni és mikor haza jöttem odapróbáltam a hímzést pótolni és nagyon tetszik. Érdekes, mert ez is fehér, mégis jobban mutat. Persze ami elkészült azt már nem bontom vissza és azt az erős rózsaszínt kihagyom, hogy ízléshatáron belül maradjak.


Most kezdett el érni a piros fürtös paradicsom. A cukkini nem kedveli a meleget, elsorvad ami növésnek indul. Itt is látszik a letörött szár, amit még a nagy kutya csinált. De ez nem ment tönkre. Nem vagyok benne biztos, hogy a meleg okozza ezt a problémát, így ma beporoztam a fotón azt a hátsó kettőt. Meglátjuk mi lesz.


Közben kisütött a nap és újra fényképeztem a hímzést. Így élethűek a színek. Szép.

10 megjegyzés:

Névtelen,  2013. július 25. 19:02  

Nagyon szép! annyira finom színek vannak rajta, gyönyörű.

Fáni 2013. július 25. 21:38  

Nagyon szép lesz, ötletes

Vera 2013. július 25. 22:22  

Nagyon kellemes színe van.Ezeket a csipkéket vetted?Micsoda ötleteid vannak...és mi lesz ha elkészül?
Nagyon szép hétvégét és jó pihenést kívánok!

Unknown 2013. július 25. 22:38  

Nem tudom mi lesz ha elkészül. Pontosabban keretezve lesz, az biztos, de hogy hova teszem. Nagyon jó a kérdésed, mert halmozódik a nem tudom mit csináljak vele- munka.

Judit 2013. július 26. 7:44  

Imádom a Madame la Fée mintákat, annyira szépek. Szép lesz!
Szegény cukkinik, de a paradicsomok szépek!

gromine 2013. július 26. 7:53  


Kellemes szép színe van .

lujza62 2013. július 26. 19:41  

de jó neked mennyit alkotsz:))szép lesz,Mi öntözzük a cukkinit de szépek nálunk

Palkó 2013. július 26. 20:01  

Nahát! Micsoda jó ötleteid vannak! Kíváncsian várom a művet! :)
Szép hétvégét kívánok!

amilgade 2013. július 29. 21:41  

Ez a minta nekem is nagyon tetszik. Kiváncsi vagyok hogyan alakul majd!