Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. július 22., hétfő

Summerland kész! Málta


Kész lett! Jó volt dolgozni ezen a képen. Kellemes a hangulata, nem azt a szalmaszáraz nyarat mutatja, ami nálunk van. Vagy lesz. Reggel hallgattam a híreket és szerdától 35 fok feletti hőmérsékletet mondanak. Már előre félek tőle, utálom a kánikulát.

Kértünk a gyerekektől képeket, hogy el tudjuk képzelni hol élnek. Hangulatos a város. Kicsit kopott, érződik a csapadék hiánya, kevés a zöld. A hőmérséklet idáig 28-30 fokos volt, mint nálunk. Elviselhető. A lányomék egy kertvárosi részben laknak, ott sok a pálmafa, folyamatosan fúj a szél a tenger felől.




A szigeten már i.e.4000-ben építkeztek. Ez a mészkő épület i.e.3600-ban épült és azért nem mállott szét, mert eltemetődött a homokban. 1600 körül találták meg:




21 megjegyzés:

Edit 2013. július 22. 18:06  

Gyönyörű a kész kép! :)

Anik 2013. július 22. 20:06  

Valami fantasztikus lett a képed, gratulálok hozzá!!!!

Szép helyre mentek a lányodék!!!

Én sem szeretem a kánikulát... Ez a hét nem a miénk lesz...

Unknown 2013. július 22. 20:22  

Fantasztikus? Kész és kész.
Nagyon jó nagy munkát csinálni. Van nekem megkezdett téli, de most még nem akarok belemélyedni.

Unknown 2013. július 22. 20:23  

Ja! Ez a hét? Innentől egész augusztust ilyenre lőttem be.

lujza62 2013. július 22. 20:52  

nagyon szép a hímzés és persze a képek is.ilyenkor bánom hogy nem vagyok egy utazgatós

Vera 2013. július 22. 20:56  

Na most képzeld el a meleghez párosul a hőhullám.... Na ettől lehet kiborulni...
Na de a hírek szerint még a meleg eztán jön... bár nekem nem hiányzik...

A képed gyönyörű... a képek amit a lányod küldött jók és szinte a forróságot súgalják...agyam se forog...kiváncsi leszek mit hímezel és hámozol ezután...

Unknown 2013. július 22. 21:04  

Én sem vagyok utazgatós. Az itthoni ágyam és kispárnám semmilyen 4 csillagos szállodával nem ér fel. Fordítva: itthon a jó.
Hagyjál a hőséggel. Uuuuutáááálooom.
Csak a ventillátorral, de pár nap után hunyorgok, mert zavar.
Másrészt: leengedem az összes redőnyt. Kuksolok a sötét bezártságban, ez elborzasztó!Szóval remélem Anik jól írta, ez csak pár nap..Én ebben most már nem reménykedem. Augusztus lesz és az mindig forró és aszályos.
De aug 7-én van a szülinapom, arra a napra megszűnik minden rossz...

Vera 2013. július 22. 21:16  

De jól fogalmaztál... Ki sem lehetne robbantani itthonról...engem se.

Unknown 2013. július 22. 21:24  

Oh, mi félig öregek maradunk a jó környezetben.

Unknown 2013. július 22. 21:28  

Feltétlen meg kell jegyeznem 4 csillagos szállodában, teljes ellátással voltam utoljára nyaralni. Borzalmas volt.Soha többé teljes ellátással nem megyek sehova. Előtte panzióban saját ellátással, az igen. Görögből hazafelé sírtam a buszon, ott akartam maradni örökre, olyan jó volt.

Vera 2013. július 22. 21:58  

Itt sem irt Neked senki hogy törölni akar..Mi van?????

Rita 2013. július 22. 22:01  

Nagyon szép lett a képed!
Málta gyönyörű!
Hogy lehet, hogy Görögország annyira tetszett, bár nem szereted a meleget?

Unknown 2013. július 22. 22:39  

Igen, ez jó kérdés, de én akkor a kettőt nem foglaltam össze. Tudod, teljesen más ez a meleg a tengerparton. Nem igaz, nem teljesen más, kicsit elviselhetőbb. Pszichés okai is voltak.Ott akkor jó volt.
Most már tehetnél bárhova, ott nekem akkor is jó.

Unknown 2013. július 22. 22:42  

Bárhol jó! És ez nagyon jó! 50 éves koromra úgy tűnik rendben vagyok.Nem volt könnyű.

Unknown 2013. július 22. 23:15  

Szerintem ezt az utat mindenkinek be kell járnia és ez mindenféle országtól független.

Palkó 2013. július 24. 12:56  

Ó, ez tényleg csodaszép kép!
Hatalmas türelmed van, és nagggyon gyors vagy!!! :)

Jutka 2013. július 24. 17:49  

Szépséges hímzett kép! Nekem inkább a tavasz végét sugallja.

lujza62 2013. július 24. 19:42  

egyezzünk ki abban hogy 10.én is csak jó jön nekem akkor van a szülinapom:))

Névtelen,  2013. július 24. 23:08  

Elismerésem a kitartásodért, mennyi-mennyi öltésből áll össze egy ekkora kép! :) Lányodnak minden jót Máltán!
Brigi

gromine 2013. július 26. 7:52  

Gyönyörű lett a kép !!

amilgade 2013. július 29. 21:40  

Nagyon szép a kép!!!
Málta meg csodálatos, gondolj bele!! Nemsokára Te is mehetsz nyaralni oda! ;-)