Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. augusztus 13., kedd

Shelly's Button





Megérkeztek ma a megrendelt gombjaim. A honlapjuk megtekinthető itt. Azok a karácsonyi gombok tetszenek a legjobban, ahol nyomóforma is van. Az eper fog kelleni nekem, meg pár apró a színesből, már bánom, hogy cseresznyét nem kértem.


Az első csipke, amit a mintába álmodtam meg,



apró ezüst színű gyöngyökkel díszítettem. Illik hozzá, mert sok benne a szürke.


Annyira örültem, hogy lehűlt a levegő, hogy azt sem tudtam mibe kapjak. Sok munkát halogattam. Két napja lecsót tettünk el, a férjem segített. Hát, pokoli nagy munka volt.


Haladva a darabolással és főztem, csak főztem... De milyen jó lesz télen! Főleg ha nincs időm vagy kedvem főzni.
Már megint meleg van. No nem hőség, de már ez is mehetne máshova!



10 megjegyzés:

Zsimama 2013. augusztus 13. 19:14  

De jó "pofa" gombok.! A csipke pedig gyönyörű!!

Unknown 2013. augusztus 13. 19:45  

A csipkét nem én csináltam, készen vettem, méterét 40 Ft-ért. De tényleg szép.
A gombok valóban bájosak.Örültem nekik!

Rita 2013. augusztus 13. 22:18  

Öröm volt nézegetni a sok szépséget!

Névtelen,  2013. augusztus 13. 22:32  

Bevallom, más beszerzéseiben, kincseiben olyan jókat tudok gyönyörködni! Ezek nem is gombok már, hanem kellékek. :)) A lehülésben csak "pihegtem", le a kalappal előtted, hogy befűtötted a konyhádat a lecsó eltevésével.
Csepp kutyádon látszik, hogy nagy egyéniség lakik benne! :)
Brigi

Unknown 2013. augusztus 13. 22:38  

Nahát! Ez valóban így van, ezek kellékek. Tényleg! Ez a jó szó. Kutyu: szegény mindig van és néha borulok a nyakába, hogy de jó, hogy Ő állandó. Ezen mindig annyira meglepődik, hogy kihátrál belőle.

Vera 2013. augusztus 13. 22:38  

Aranyosak ezek a kis díszek, vagy gombok...
Nagy munkába jól jön a segítség... nekem is mindig segít a párom, bár én a lecsót helyesebben a paprikát szeletelve a hűtőbe teszem, és amikor kell akkor főzőm...
És milyen jó ellenőr, van , aki figyeli a munkát..
Remélem hamarosan tehetek el körtét...

Névtelen,  2013. augusztus 14. 6:07  

Én nem is kellékeknek hívom őket, minden örömöt szerző kellék nálam a szerek elnevezésen fut.
Szépen alakul a hímzésed, tetszik hogy a mintát a saját ízlésed szerint formálod!
Édesanyám mindig tesz el lecsót, kapok is belőle, pedig nem kérek, de télen meg örülök hogy ott figyel a polcon, Bea alkalmas az idő végre az ilyen jellegű házimunkára.
A kutyusod nagyon aranyos... szabad neki arra a székre ülni?;-)

Palkó 2013. augusztus 14. 22:43  

Ezek a gombok nagyon szuperek! A csipke pedig tényleg oda lett kitalálva :)

Unknown 2013. augusztus 16. 21:23  

Emőke: Szabad a kutyának bármit is? Nem kérdezi meg. Komolyra fordítva a szót: igen, ha nagyon zavar akkor betolom a széket az asztalhoz ütközésig. Nem tudom a kérdés mire irányul, nevelés vagy ez talán gusztustalan... Mivel az állataink egy térben élnek velünk ivartalanítva, féregtelenítve, nyakörv által bolhátlanítva vannak. Igyekszem és erről jut eszembe jön a kullancs szezon...Fel van írva ügyeletes listámra: állatorvos, de ez óriási összeg. De saját érdekünk megvenni.

Névtelen,  2013. augusztus 17. 7:20  

Félreértettél.... a nevelésre értettem