Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. augusztus 9., péntek

Újabb részlet



  Ha fonalat festek mostanában kettőt is készítek. Pontosan ezért, mert nagy munkába eggyel nem lehet belefogni. Csakhogy megfeledkeztem róla, hogy az egyik enyhén sötétebb lett. Hát bizony látszik is, de ez a munka már ilyen lesz. Na, ebből meg azt tanultam meg, hogy nem egyenként kell mártani, hanem összefogni amennyit egyformára szeretnék festeni és egyszerre színezni, mert a kis különbségek is zavaróak lehetnek. Olyan sok fonál fogy a szélén levő csipke mintára, hogy nem is vagyok benne biztos, hogy ez az egy elég lesz. Ha nem, akkor valószínű, hogy lesz egy harmadik árnyalat is.
Még múlt kedden rendeltem Amerikából gombokat, apró epret ehhez a munkához, no meg minden másfélét is és ma már kihegyezett fülekkel vártam a postást, de cserben hagyott. Ennek az óriás muffinnak a tetejére már díszgomb kerül, nagyon várom.

Hoztam egy kis felfrissülést ebben a 40 fokban:                                       
  
                                        

16 megjegyzés:

Palkó 2013. augusztus 9. 19:30  

Nagyon szépen alakul... szerintem direkt jó így, olyan, mintha kézzel festett csipke lenne... :)))
Na, azért havat még jó darabig nem szeretnék!!!

Unknown 2013. augusztus 9. 19:39  

A hó talán tényleg túlzás, de valami hűs jöhetne már. Áll a levegő és lehűlésnek nyoma nincs este 8 előtt.

Vera 2013. augusztus 9. 20:50  

Havat én se akarokkkk... de hűsebb jó lenne...
Viszont a hímzesednél én mindig úgy látom mintha gyöngyöt hímeznél... annyira szépek az öltéseid... le a kalappal ..és aprolékos...
szép hétvégét! Nem meséltél milyen volt a torta, ha már nem sütök legalább meséld el.

Unknown 2013. augusztus 9. 21:05  

A torta fini volt. Tejszínes eper. Mit mondhatnék? Általában utálom a cukrásztermékeket, de ez a cukrászda a Mo-n található legjobbak között van. Azt hiszem ez látszik is. Itt rendelt minden sütifélét Sophia Loren a magyar menye és fia lagzijára. Tényleg jó. Van egy spéci sütőformájuk, ami szeletenként engedi megtölteni a tésztát pl. tojáslikőrrel. Szóval tényleg jó, ezért el is buszozom ide, erősségük még szempontomból, hogy mindig van kész, elvihető torta, nem kell előre rendelni. Becsöppenek oda bármikor, mint most is és veszek potom 3000Ft-ért, mert ez a finom csoda ott ennyi. De ez kis torta, 12 szeletes.

Névtelen,  2013. augusztus 9. 21:33  

Havat még én sem várom azért, de már megfulladok úgy érzem...

Unknown 2013. augusztus 9. 21:40  

Jaj, a telet csak én szeretem? Úgy tűnik igen. Most 21.36. Változatlan minden. Számításom szerint hajnal 4-5 óra felé éri el Pestet a lehűlés. Abból következtettem, hogy még holnapra is hőségriadót rendeltek el a Tisza utáni területre. Tehát örülhetünk ha az ország középső részén már enyhül holnapig.

Vera 2013. augusztus 9. 22:54  

Egyébként most nézem, Szombathely és környéke 18 fok ... 22.50 van...
Azt a részt már a jég és az eső is elverte.....4- vagy öt helyen volt jégeső erős széllel kell a lehűlés de nem igy.. már előre féltjük a körtefát. szegényke a legkisebb széltől is elfog törni teljesen...már igy is megtört az ág a rengeteg körtétől...

Unknown 2013. augusztus 9. 23:20  

Oké. Szombathely után Pécs megelőzi Pestet. A közeli órákban várható Nálatok. Kell a lehűlés, de nem így..., nincs más. A körte túléli a vihart ha nem törik le az ág.Nem ettől törik le, hanem a túl sok körtétől. Nem tudok biztatót írni, annyira várom a lehűlést, bármit feláldoznák érte. Nálatok van jele?

Unknown 2013. augusztus 9. 23:36  

23.30 feltámadt a szél, nem akárhogyan. A ventillátort gyorsan lekapcsoltam, mert "hiperventillált"-viccelek.Az ajtó becsapódott,mindent be kéne csukni, de nagyon élvezem!

Vera 2013. augusztus 9. 23:37  

nincs semmi jel. még mindig 26 fok van...holnapra esőt is kapunk állitólag... Na majd referálom... szép álmokat, csendes nyugodt jó éjszakát!!!!hamarosan holnap van...

Vera 2013. augusztus 9. 23:41  

Benneteket előbb elér... itt csend van még........

Unknown 2013. augusztus 9. 23:57  

Már nem sokáig van csend Pécelen.

Zsimama 2013. augusztus 10. 9:23  

Nagyon szép a hímzésed! Szinte életre kelnek a sütik.

Judit 2013. augusztus 11. 9:05  

Én minden évszakot szeretek, de a tél a kedvencem, hiszen akkor születtem :)
Imádom a havat, szeretem a fehérségét, tisztaságát, a szikrázó kristályos puhaságát olyan megnyugtató számomra.
Na nem a locspocs, ami utána marad, azt annyira nem élvezem :)
Szóval köszönöm a képet:) Jól esett.
A hímzés csodaszép!
Ja és anyu blogja az, amit nemrég megtaláltál, ő is Judit:)

Névtelen,  2013. augusztus 11. 11:31  

Felőlem máris jöhet a hó!
Mindjárt utánanézek mi ez amit hímzel, mert bizony nekem nagyon tetszik!
Az,hogy más árnyalatú az ugyanolyannak szánt fonal az értékből mit sem veszít, hiszen ha nem mondod talán senki sem veszi észre....

Névtelen,  2013. augusztus 11. 11:45  

És de jó, hogy idekeveredtem hozzád Verától....