Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. szeptember 13., péntek

Madame la Fée La Pátisserie Rose


Kész lett! Napfényben és lámpa alatt is fotóztam, hogy látszódjon a szépsége.





A szalaggal nagyon hosszú ideig bajlódtam. Leöltöttem alul, de úgy nem volt meg a szép íve. Kibontottam. Pontosan kiszámolgattam milyen távolságokra legyenek egymástól, milyen mélységben ereszthető le, mégis elégedetlen voltam. Később rájöttem, ezt nem lehet olyan szabályosra és feszesre csinálni, mint az öltéseket és ez most így lesz jó! Kész van!


Megdöbbentem, hogy egyetlen lánycicám terrorban tartja a fiúkat. Nem bántja őket, de tudniuk kell, hogy ez a szoba az övé.


A kullancs- és bolhanyakörvbe beletört egy elszáradt gaz. Büszkén járt vele, honnan tudta volna min nevetünk. Persze rögtön beláttam, hogy ez veszélyes is lehet. De erre nem is akarok gondolni.

17 megjegyzés:

xJuDesign 2013. szeptember 13. 20:50  

Fantasztikus lett a sütis munkád. Nagyon bejönnek nekem az ilyen részletgazdag, szépen megtervezett minták:) Különösen tetszik, hogy szalagokkal kellett megbolondítani.
Puszi

Unknown 2013. szeptember 13. 21:18  

Nem kellett, csak ezt ötlöttem ki.
Köszönöm!

Rita 2013. szeptember 13. 21:35  

Gyönyörűséges lett! A szalagokat nagyon szépen megbűvölted! Jól látom, hogy egyik águkkal egymásba kapaszkodnak?

Unknown 2013. szeptember 13. 22:11  

Nem. A masnikat külön tettem rá.

Jutka 2013. szeptember 14. 8:01  

Kellemes szép színekkel van hímezve! Számomra "selyemcukor" színek:)) természetes is mivel cukrászdáról szól a történet és valóban masnik nagyon feldobják!
Cicák, csuda jó pofák.
Nálunk kandúr Bandink tartja kordában a kutyusokat. (macska apu)

Névtelen,  2013. szeptember 14. 8:33  

Beáta, ez meseszép!

Gyönyörűek a színek, ötletes a masni rajta, szóval egy harmonikus szépség:)

Anik 2013. szeptember 14. 9:35  

Gyönyörűt alkottál- ismét!!! A cicusod hasonlít a miénkre!!! :)))
Szép napot!!!

zsuzsa 2013. szeptember 14. 14:00  

Gyönyörűséges lett ez a hímzés(is)!

Vera 2013. szeptember 14. 14:28  

Gyönyörű lett! Hova teszed?mert a szalagok miatt keretbe nem ..
.... Annyira finom -habos-babos aprólékos...
Cicák.... mint mindig édesek...Látszik hogy hüvősebb van.. reggelente már a házikójából jön elő, napközbe meg bent és este is meg érjük kitenni...
A miénk velünk harcias... nincs kivel , ha csak el nem megy... akkor viszont tele sebbel jön haza..
Ezt kérdeztem a nyakőrvel kapcsolatba...

Palkó 2013. szeptember 14. 17:50  

Fantasztikusan szép lett ez a kép is! Nagyon jó kézzel-szemmel-ízléssel tetted rá a szalagokat, csipkéket! Én is kíváncsi vagyok, hogyan lesz bekeretezve...? :)

ManaHand 2013. szeptember 14. 19:38  

Húúú,nagyon szép lett!! A masnik is pompásan illenek hozzá! Tökéletes képecske!

Judit 2013. szeptember 14. 20:48  

Állati jó lett a kép, a masnikkal pláne nagyon jól mutat!

Névtelen,  2013. szeptember 15. 7:37  

Milyen szép lett!
Azok a rózsaszín szalagok a masnival nagyon feldobják!
Gratulálok a munkádhoz!

Laucica 2013. szeptember 16. 18:18  

Hát ez egyszerűen gyönyörű lett!!!

Unknown 2013. szeptember 18. 16:22  

Köszönöm!
Keretbe tervezem, mert ez nem piszkolódhat el. Ha a keretlécre ragasztok egy-két gyufát, az kellően eltartja az üveglapot.

Vera 2013. szeptember 18. 19:18  

Ó de ötletes... nem is gondoltam...