Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. szeptember 18., szerda

Filcből készülő együttes


A fenyőre kell ráöltögetni a figurákat, amit előbb elkészítek. Egyik épül a másikra, így van egy sorrendje. A hóember következik az ajándékcsomagra, ez félig kész:




Vasárnap volt a lányomnak egy szabadnapja és délután kedvet kapott muffin készítéséhez és azok díszítéséhez. Olyan jó hangulatú lett a borús  nap ezektől a színes, vidám finomságoktól! Tavaly naposabb volt a szeptember, de idén tegnap már be is kapcsoltuk a kazánt, hideg van.


Ma főztem egy darab tokaszalonnát. Nálunk a fiúk nagyon szeretik. Két órán keresztül fő, majd még forrón jó sok fokhagymával és paprikával ízesítem. Mindig csak sütiket mutogatok, pedig ez is nagyon jól néz ki!

7 megjegyzés:

Vera 2013. szeptember 18. 19:17  

Ilyenkor mindig ugy gondolom olyan messze van még karácsony.... DE nagyon szép és előre látó vagy...

A sütik ó de guszták..
A szalonnát valamikor nagyon szerettem, de már nem tudom megenni... de NAGYOn guszta...

Rita 2013. szeptember 18. 20:25  

Nagyon jó a filcből készült dísz, a tavalyit is megcsodáltam.

Ügyes a lányod nagyon, ötletesek a muffinok.

A szalonna guszta, most irigy-mirigy vagyok, itt ilyet nem nagyon lehet kapni...:(

Unknown 2013. szeptember 18. 20:40  

Fidike: talán nem is baj, nem túl egészséges.

Névtelen,  2013. szeptember 18. 23:51  

Igazi babramunka a filcdíszed, mesés! Flitterek, zsineg, farkasfog, filcrátétek, elképesztő! :) Most nézem, hogy csak Neked dícsértem a Madame la Fée hímzésedet, úgyhogy itt is el kell mondanom, hogy játékos, tündéri alkotás, elismerésem!
Jó étvágyat a családnak a finom falatokhoz!
Brigi

Unknown 2013. szeptember 19. 0:14  

Az tuti, hogy rajtad kívül a farkasfogat senki nem vette volna észre! Igen, képtelen voltam megoldani így, mert a csavart fonalat kioldódás miatt csak szalagnak tudtam elkészíteni.
Hihetetlen! Minden részletet látsz!

Unknown 2013. szeptember 19. 0:19  

Nem képtelen, hanem kénytelen voltam így megoldani.

Palkó 2013. szeptember 20. 7:33  

Csodaklassz ez a filc-csoda! :) Nagyon tetszik, ahogy alakul! :)
Tokaszalonna... régi szép emlékek... az otthon íze... :)))