Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. szeptember 21., szombat

Halloween



Kedvet kaptam én is az őszi díszítéshez! A sok szép őszi hímzett kép és mert a zöldségesem is feldíszítette a boltját szőlővel, körtével, almával, szalmabábuval. Haza jöttem és előkotortam minden jókedvű figurát.




Hosszú idő után ma voltam először Apunál. Így készültem, de Margónál voltam (élettársa), azaz átalakul lassan a lakás az Ő ízlésére és nagy megkönnyebbülés, mert nincs "innen gyorsan menekülni kell" érzésem. Ugyanis eddig minden Apura emlékeztetett és képtelen voltam pakolni, birtokba venni... Kértem hagyjon mindent úgy ahogy volt, úgy lett. Megbontottam , elhordtam számomra értékes holmikat. Egy részét. Tetszik nekem, hogy lányosabb lett. Frissen festett, barack falak, mogyoró mennyezet, békében tudtunk beszélgetni. Lassan megnyugszom..
Na de! Elvittem a bekeretezett képet amit Margónak szántam és fel is került az Ő kuckós, nagyon csajos szobájába és nagyon illik is oda! Nehéz. Csöndben, szó nélkül hallgattam ahogy beszélt. Biztosra tudom, hogy nekem nem hiányzik úgy, mint Neki. A minden napos társ elvesztése pótolhatatlan...

3 megjegyzés:

Vera 2013. szeptember 21. 23:06  

Jó lett az őszi díszitésed!Mindenhol a nagy csend.... mintha mindenki szabotálná a NET-et... A rendszer is nagy csendbe van, mert még a bejegyzésem még mindig nem jelent meg a blogoknál....pedig már eltelt több mint 3 óra hogy új bejegyzést készitettem a blogomra...

Palkó 2013. szeptember 22. 23:38  

Hááát, én ugyan a Halloeewnt nagyon nem tartom ünnepnek, de tényleg van valami muris báj a díszeidben :)

lapappilon 2013. szeptember 25. 8:14  

de jóóóóóóóóóóóók! tetszenek!

üdv

Éva Szerbiából!