Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. szeptember 25., szerda

Cukrászati dekor kellékek


Haladok a filckészlettel. Mást erről nem tudok írni.


A lányom cukrász suliba jár, legyen egy szakmája is. Tegnap a bon bon formát próbálta. Először olvasztott csokival kikeni a szilikon formát ( ami nagyon jó!), majd a fagyasztóba teszi. Utána  gesztenyemasszát tett bele és újra étcsoki kerül a tetejére. Apró légbuborékok vannak ugyan a kész bon bon tetején, ebbe bele kell jönni. De fél óránként jártam a hűtőhöz, mert a roppanós csokiban a gesztenye mennyei!
További tervekhez elmentünk ma vásárolni. A bolt nevére nem emlékszem, de a Vásárcsarnok mellett van, a Vámház krt. 5. szám alatt. Tátottam a szám:


Cukordrazsék óriási választékban, mindenféle színben,


ételfestékek, gyöngyház színben is, arany és ezüstpor, glitteres cukor és annyi minden, hogy egyszeri átnézésre megjegyezhetetlen.


Természetes anyagok: fagyasztva szárított eper, málna, banánpor, színezett omlós karamell és itt is sok minden még.


Általam teljesen ismeretlen fűszerkeverékek, mert külföldi ételkülönlegességekhez is minden kapható.


Lekvárok: narancs sárgarépával, epres grillázs...


Ez mind különleges fűszer.


A Vásárcsarnok nagyon szép. Hát én nem ilyen piacra járok, de nem is akarok, mert borsos árak vannak. Lépten nyomon külföldiekbe ütköztünk. Nekik való .



Ha ki tudjátok nagyítani a képet: itt még a savanyú paprika is mosolyog.



Mi a Halloween-es mézeskalácshoz, tortához vásároltunk elsősorban, de az arany dekorcukrot mindenképp meg akartam venni. Pár érdekes dolgot vettem még a hétköznapokhoz is, csak módjával. Karácsony előtt biztos visszamegyünk!


11 megjegyzés:

Vera 2013. szeptember 25. 20:03  

Tényleg nem vagy még látható...
DE a képeid... és a süti... rögtön a hütőbe keresgélni kell e finomság láttán.Hihetetlen még így elnézni is a sok érdességet... gondolom az árak is...

Unknown 2013. szeptember 25. 20:29  

A dekorcukor darabja 210, 271 Ft. Az ételfesték 895, az drága, bár ez sok sok sütihez elég.

Palkó 2013. szeptember 25. 23:42  

Csak azért jöttem, mert olvastam Veránál, hogy írtál. Ez a fránya blogger még mindig nem mutatja... :( persze azt sem, amit én írtam...

Azzal kezdtem, hogy kinagyítottam a képeket! A filckészleted nagyon jól halad, és még mindig nagyon tetszik :)
A többi képet nézegetve először azt hittem, kreatív hobby boltban voltál (gyöngyök...) - aztán gyanús lett :)))
Hiába, ma már minden kapható, ha meg tudod venni.

Unknown 2013. szeptember 25. 23:50  

Új blogot kéne csinálni, vagy van valami amit nem tudunk? Mi lehet az oka a meg nem jelenésnek?

Vera 2013. szeptember 26. 12:08  

Másnap 12,óra és nem jött át a blogod.. valami valószínű Nálad kell lenni, mert az én blogom sem jelent meg Nálad az új bejegyzéssel...Majd jól megnézem Ildikó blogja átjött e...

Vera 2013. szeptember 26. 12:10  

Ez egy nagyon érdekes... rémlett csak hogy Ildikó új bejegyzése sincs itt.. mig az előbb irtam, mindkettőnk új bejegyzése megjelent...

Erika 2013. szeptember 26. 19:34  

Nos, a nyálelválasztásom egyből beindult....
Bea, légyszi arról a tekercsről is írj részleteket, mert a nagyítás alapján az is egy csoda lehet!

Vera 2013. szeptember 26. 19:35  

este 8 óra... most jött át..

Zsimama 2013. szeptember 26. 20:57  

Nagyon tetszik a filckészleted! És azok a sütik...! Virtuálisan megkóstoltam. Hűű, de finomak!!

Rita 2013. szeptember 26. 21:15  

Én látlak az olvasómban, minden rendben.

Kulináris csodák!

Palkó 2013. szeptember 26. 22:33  

Szia Bea!
Csináltál valamit? Mert megjelent a bejegyzésed a bloggerben - 24 órával később...