Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. szeptember 4., szerda

Mrs. Claus' Cookie Shop




Kedvesek ezek a képek. A Télapó felesége sütiket árul. Duplán tettem bele bélésanyagot és pomponokkal díszítettem.  Ez egy sorozat, több csinos házikó van, rénszarvassal, kiteregetett zoknikkal, postaládával, fenyőkkel és nagyon gondolkodom rajta, hogy egymás mellé hímeznék három mintát is... Bár az elhelyezésük egyenként könnyebb karácsonyi díszítésnél.


Ma tövestől kitéptük az összes bazsalikomot, szárítom télire. Ugyanezt megtenném a borsikafűvel is, de még csak most virágzik és jövőre az ültetéshez szükségem lesz a magokra, amit még várok. Tavaly ilyenkor már túl voltam ezeken a munkákon. Idén az időjárás miatt jócskán késik. Mióta kertészkedem két ugyanolyan szezon nem volt.


Maszat a két méter magas polc tetején. Most már öt (!) macska lakik nálunk.

18 megjegyzés:

Névtelen,  2013. szeptember 4. 18:17  

Gyönyörűen megvarrt vidám díszt készítettél! A pöttyös masni egyszerűen telitalálat. Visszafelé is olvasva-nézelődve: sok szépet-kedveset lehessen megörökítened az új fényképezőgépeddel! :)
Állatkák nélkül lehet élni, csak minek?! Ez igen, öt cica a háztartásban! Egyik szebb, mint a másik. Hogy jönnek ki egymással? Gondolom, megműttetitek őket, hogy ne legyenek idővel sokkal-sokkal többen. :))
Brigi

Unknown 2013. szeptember 4. 18:28  

Az összes cica ivartalanítva van. Chipezve meg minden. Ne is mondd! Két napja vettük meg mindnek a kullancsnyakörvet, mert megjelentek ezek az élősködők, kész vagyon. De muszáj, hiszen együtt élünk velük és ha hallottál már a kullancs terjesztette agyhártyagyulladásról...
Szóval komolyan vesszük. De nekem soha, de soha saját döntésemre nem lenne ennyi macskám anyagiaktól függetlenül sem, mert azért ez borzalmas! A lányom Máltára is vitte magával és onnan hozta vissza a két cicáját. Nekem három van, így öt lett. Hála az égnek a tetőtérből ritkán jön le az egyik, az enyémek kint vannak, elviselhető.

Barbaral 2013. szeptember 4. 19:21  

Maszatról először azt hittem, hogy valami szobor van a polcon :))).
Nagyon szép lett a díszecskéd, tényleg remek ez a sorozat...

Nálunk is rekord mennyiség termett bazsalikomból, pesztónak leturmixoltam és bevágtam a kamrába:). Szoktam Rád gondolni mikor a cukkínit szüretelem, ha jól emlékszem tavaly rengeteg volt nálatok. Hát most minket is ellepett, fene gondolta, hogy mind a 20 fészeknyi kikel és meg is marad:)))
5 macsek elég soknak tűnik azért...:)

Fáni 2013. szeptember 4. 19:25  

Nagyon szép lehet ez a sorozat, mert amit most láttam, az gyönyörű. Mi a sorozat neve?
Húúúúúúúúúúú, jó sok bazsalikomod termett. Én a konyhaablakban szoktam cserépben nevelgetni, azután vagy ledarálom és úgy teszem a fagyasztóba, vagy megszárítom.
A cicák szépek :)

Unknown 2013. szeptember 4. 20:34  

20 fészek cukkini? Az tényleg fejtörést okozhat, hogyan , mi legyen belőle!

Palkó 2013. szeptember 4. 21:56  

Fantasztikusan jók a színei a díszednek? Mind a saját festésű fonaladból van?
Most meg fogsz kövezni: nem tudnék a cicákkal egy lakásban élni... pedig az udvaron nagyon szeretem őket :)

Unknown 2013. szeptember 4. 22:04  

Én is nehezen viselem. Kint vannak három, csak enni jönnek be.A lányom egyik cicája van örökké ott ahol Ő is..Ah! Borzalom,sűrűbben porszívózunk és tényleg ez pokoli sok. De mit tehetnék? Fokozottan szőrtelenítünk.

Judit 2013. szeptember 4. 22:30  

Ez a minta... Tiszta karácsonyi hangulat árad belőle. Iszonyúan jól néz ki!!!

Névtelen,  2013. szeptember 4. 23:44  

Le a kalappal előttetek, látszik, hogy elégedett cicáknak adtok otthont! Vissza kellett térnem, hogy tovább gyönyörködjek a precízen kivitelezett karácsonyi díszben. Így legalább megállapíthattam, hogy a téli tájképed (aminek készültét figyelhettem :)) milyen jól áll Maszatnak. :) És viszont.
Brigi

Palkó 2013. szeptember 5. 8:08  

Szia Bea!
A karácsony blog Manka blogja, de egy ideje több "rendszergazdat" kijelölt, pl. engem is. Próbálok eleget tenni a feladatnak... több-kevesebb sikerrel :)

Zsimama 2013. szeptember 5. 8:46  

Gyönyörű ez a dísz!! Nagyon szép a szín összeállítása. Bizony, itt az ősz. Lassan készülni kell a téli ünnepekre, ha minden tervünket meg akarjuk valósítani. Ami nekem nem mindig sikerül. (mármint foltvarrás területén) Pedig elterveztem, az idén megtanulok díszeket horgolni.

erdoseva55 2013. szeptember 5. 18:19  

Drága Bea! Annyira szép ez a kis minta, hogy nem tudtam róla levenni a szemem! elkérhetném, ha nem bánod?
meglepném vele mikulásra a családot! :)
Hát a cicák nálunk is gyülekeznek! Csak egy a miénk, de folyton odajár legalább 3 enni :)

Vera 2013. szeptember 5. 20:14  

Aranyos ez a minta... már nekem is van..............
cicák??,, lehetne vitát nyitni róluk, akár csak a kutyusokról... Ki mit enged meg...
Mikor a Miám és a Vahur elment, azt mondtam nem engedem közel a szivemhez, ha hozunk új állatokat meg a bejárathoz sem őket...Nem így lett.... Maci nem jöhet be, de a falat ahova fekszik meg lehet nézni.... a cica többet van bent télen mint kint... nyáron forditva...Ha nincs bent keresem....Amerre lépek arra lép ő is...
Gyönyörű ez a macsek is...
Itt is nagyon köszönöm....

Rita 2013. szeptember 6. 7:10  

Fantasztikus a Mikulásné mint cukrász, a hímzés nemkülönben!

Unknown 2013. szeptember 8. 11:10  

your embroidery is fantastic !
pat

amilgade 2013. szeptember 10. 18:03  

Ez a dísz nagyon jól néz ki. A bazsalikomot én lusta vagyok szárítani, egyedül a rozmaringot szedem le.

Névtelen,  2013. szeptember 15. 7:35  

Nagyon csinos a hímzésed!
Gratulálok a bazsalikom termésedhez!

gromine 2013. szeptember 24. 20:38  

Szuper lett a dísz, és gyorsan el is gondolkodtam, hogy hűha mindjárt itt a karácsony:-)