Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. augusztus 31., szombat

Fonálfestés



Hurrá! Sikerült pont ugyanolyan "sárgabarackot" készítenem ami kell a sütis csipkemintához. De ha már festünk ( most már ketten a lányommal, ami jó, mert Ő bátrabb), akkor próbálkozzunk ilyen-olyan árnyalattal. Szépek lettek, ami nem, az újrafestésre el lett téve.  Nagyon ügyesnek és bátornak kell lenni ahhoz, hogy valaki ezeket árulja is. Egészen biztos, hogy ehhez nekem tehetségem nem lenne. Magamnak viszont szívesen készítem és ez jó. Nagyon szeretek ezekkel a fonalakkal hímezni. Judittól kaptam tündéri C.  Cottage mintákat és ahhoz rögtön a festés után hozzá is fogtam. A Mrs. Claus'Cookies Shop-ot tegnap kezdtem és mára van két kéményem füsttel és egy kevéske tető a házból. Az elmaradhatatlan skarlátpirossal, mert az egy imádott színem, főleg a téli képekhez:



Rendeltem és tegnap meg is kaptam egy filcből varrható készletet. Nagyon szeretem ezeket is készíteni. Kedvesek.


Van fekete és lett fehér:


Sakura a neve a lányom cicájának. Hatalmas, izmos állat és nagyon bátor. Ennek eredménye, hogy a hátsó lábán a térde szegecselve van, azért tarja kinyújtva mindig és egyik szemét elvesztette. Ez két baleset volt. Autóval ütközött. De jókedélyű, kiegyensúlyozott állat. Jópofa, mert érdekli minden amit csinálunk, kifejezetten élvezi az ittlétet.

14 megjegyzés:

Unknown 2013. augusztus 31. 20:38  

Nem írtok?
Akkor én írok. Naggggyon jó az új fényképezőgép amit a férjemtől kaptam. Elll vagggyok ájulva a fekete cicáról készült fotón a fény a bundáján és a Sakura este sötétben. Hát még ilyet!

Vera 2013. augusztus 31. 20:55  

Ugy látszik senki nem ér rá...... DE én itt vagyok...ép nézegettem a fonalakat nagyon jók.... tetszik a szine... Szülinapodra kaptad a gépet? Jó...
cicák meg különben is aranyosak,nem féltékenyek egymásra?

Mi lesz ez az új himzésed???? Majd menet közbe mutasd a készletet is amit most kaptál.Szép estét!!

Edit 2013. augusztus 31. 21:05  

Szépek lettek a fonalaid! És külön öröm, hogy sikerült épp olyat festened, amilyen kellett.

Milyen fotómasinát kaptál? Tippelni tudnék a kép nevéből: Fujifilm FinePix?

Fáni 2013. augusztus 31. 21:13  

Nagyon szuperek lettek a fonalak. Irtó jó színeket festettetek.
A lányoméknak is volt egy ilyen gyönyörű fekete cicájuk, sajnos öreg és beteg volt, el kellett altatni, hogy ne szenvedjen.Csináltam az emlékére egy képet, hamarosan fent lesz a blogomon, de mivel meglepi, így még várni kell vele. Küldjek egy kis zserbót?:)))

Unknown 2013. augusztus 31. 21:19  

Phan: ho..ho..honnan is tudtad? Igen, nem szuper masina, de középkategória.
Fáni: kérdés nélkül minden esetben küldjél légyszi zserbót. Köszi!

Rita 2013. augusztus 31. 21:43  

Szuperjók lettek a fonalak. Gratula az új géphez, készíts sok-sok szép képet vele!

Angi 2013. augusztus 31. 21:43  

Nagyon szép fonalakat festettél, gyönyörűek a színeik! Jót tett nekik a lányod bátorsága :) Ez a filckészlet is baromi jól néz ki, honnan szerzed be őket?

Unknown 2013. augusztus 31. 21:48  

Filckészlet: 123 Stitch:
http://www.123stitch.com/Felt_Applique_Christmas_Stockings.html

Edit 2013. augusztus 31. 22:55  

Hogy honnan tudtam?
Ha megnyitom a képet, akkor látom, hogy DSCF-fel kezdődik a címe+utána jön a kép sorszáma. Nekünk is Fujifilm gépünk van, az is így kezdi az elnevezést. Csak a miénk alsóbb kategória. Én azért szeretem. :)

Unknown 2013. augusztus 31. 23:06  

Értem. Nagyon jó gépek!

Angi 2013. szeptember 1. 12:15  

Köszi Bea, már ki is néztem egy édes kis díszszettet :)

Palkó 2013. szeptember 3. 20:30  

NAGYON tetszenek a fonalak színei! Ügyesek vagytok!!!
Bocs, de nem voltam a gépnél a múlt héten, más volt, de az is jó volt! :)

Unknown 2013. szeptember 4. 19:20  

Angi! Megmutatod melyiket? Szívesen nézném ahogy készíted.

Névtelen,  2013. szeptember 15. 7:33  

Szép fonalakat festettetek, kellemesek a színek!
Véleményem szeribt az iskolajezdés nagyban közrejátszik most a blogok látogatottságában