Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. november 20., szerda

Egészében...


... a hímzés készen. Hát, ilyen lett az én megálmodott karácsonyi falum. Szívesen lennék ott egy kis sétára.


Az utolsó hímzett részlethez más mintából kölcsönöztem hóembert. A szarvast az eredeti minta tükörképében hímeztem.

A házikó mellett még lesz két masni és a kép tetejére is szalag öltögetve. Utoljára már szeretném keretben, szépen kifeszítve mutatni.

15 megjegyzés:

Palkó 2013. november 20. 20:41  

Megyek Veled! Megkóstoljuk Télanyó mézeskalácsait, megsimogatjuk a rénszarvasokat, csenünk egy csomagot a manótól... :)))
Gyönyörű lett a kép, a kiegészítők még extra feldobják!
Várom a keretezett formát nagyon!

Anette kincsei 2013. november 20. 22:33  

Nagyon szep kis karacsonyi falut "epitettel"!!

Névtelen,  2013. november 21. 5:52  

Ezeket a mintákat láttam már másoknál is, de így egyben még nem.meg kell mondanom, hogy így együtt nagyon bájos, minden apró részletében. A szarvast etető hóember szívet melengető
Gratulálok, keretben is biztosan jól mutat majd!

Névtelen,  2013. november 21. 8:14  

Jaaaj de hangulatos lett! Megkérdezhetem milyen anyagra hímeztél. Nagyon szépek rajta az x-ek.

Fáni 2013. november 21. 10:12  

De szép lett. Szinte kedvet kap az ember a sétálgatásra. csatlakozom Hozzád, és Palkóhoz. Kíváncsi vagyok a bekeretezett képre. Hova teszed? Buta kérdés... a falra, de úgy gondoltam a lakás melyik részébe?

Anik 2013. november 21. 15:10  

Ez valami meseszép lett.... Szép nagy munka!!!! majd mutizd keretben is!!!

Barbaral 2013. november 21. 17:46  

Gyönyörű lett Bea!!! Megyek veled és Palkóval :)

Vera 2013. november 21. 17:59  

Nem tudom lehet e még újat mondani, a többiek már megtették helyettem is... Jó türelmed van.... keretezve is mutasd meg!Gratulálok!

Edit 2013. november 21. 18:09  

Itt minden van, ami az ünnephez kell! :) Gyönyörű az egész így egyben! :)))

ManaHand 2013. november 21. 19:36  

Nagyon szépséges!!! :)

Rita 2013. november 21. 21:21  

Meseszép! Jó sokáig el lehet nézegetni!:)

erdoseva55 2013. november 22. 14:53  

Szépséges! Szeretem a színeit !Szeretnék ilyen környezetben sétálgatni! :)
Nekem nagyon régről még a 70-es évek közepéről van egy karácsonyi vásáros hímzésem. még oda se figyeltem igazán a x szemekre, a szép hímzésre, de a gyerekeim nagyon szerették! most akadt a kezembe ismét, csodálkoztam is, hogy megleltem :)

Zsimama 2013. november 22. 15:28  

Gyönyörű!! Minden mást már elmondtak róla az előttem szólók.

Unknown 2013. november 24. 18:11  

Nahát! Meglepett, hogy mindenkinek tetszik! Nagyon köszönöm!
Névtelen:
A West End-ben, az Évában vettem a legolcsóbb vásznat 2300 Ft-ért méterét. Nem túl jó. Mikor fahéjjal festettem akkor volt érzékelhető, hogy ez nehezen megy, így biztos nem 100% pamut. De más problémát nem tudok mondani. A nevére nem emlékszem.