Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. november 16., szombat

Hot Cocoa Cafe



A süti és a forró kakaó után marad még hely a sorban és szeretnék más mintából kölcsönözni egy hóembert. Remélem összességében jó lesz ez a kép.


Ma délután szerettem volna a szobámba is hangulatot hozni. Boa helyett egy kis műfenyőt díszítettem fel, majd amikor kész lett gyorsan le akartam vinni a pincébe még várakozásra, mert nagyon nincs itt az ideje kész fenyőnek, még ha kicsi is. Holnapig hagyom, mert a fényei kellemesek, majd eldöntöm mi legyen vele.


A hetemből két nap nézelődéssel és új tv vásárlásával telt. Aznap, mikor megvettem délelőtt 10-től délután 4-ig ez volt a program. Eszembe nem jutna dicsekedni, hiszen ez életem harmadik új tv-je, de erről írnom kell. Nagyon sok a jobbnál jobb akció, ezt tudtam, hogy karácsony előtt így lesz, nem véletlenül igazítottam erre az időpontra. Mint egy gyerek - mondta a Tomi fiam, aki 3D-s filmet látott a moziban és akkor nekem 3D-s tv kell. Igaza van, tudom. A gondolat már egy éve megfogalmazódott bennem, de hülyeségnek tartottam, mert nincs és sokáig még nem is lesz ilyen felbontásban tv műsor nézhető .Mégis emelett döntöttem, pár tízezer Ft-tal drágább, mondhatnám alíg és nem pár hónapra terveztem a vásárlást. Van rajta internet, ott pedig a You Tube-on sok, pár perces videó megnézhető és én, meg a férjem, tényleg mint két gyerek  határtalanul élveztük a 3D-t ezen az új tv-n. . Ez rendben van.
Ami viszont itthon, a tv használata közben meglepett, hogy nincs, illetve alíg van HD adás. Úgy értendő: a tv csatornákon. Már a használatba helyezés során gondunk akadt az internet beállításával, így Tomi fiam segítségét kértem. Jött is és imádom hallgatni amilyen türelemmel magyarázza mit hogyan.... Szóval hőbörgök: miért árulnak szinte kivétel nélkül HD-s, Full HD-s készüléket, mikor nincs hozzá műsor a tv-ben??? Tomi rákeresett az interneten amerikai csatornák kínálatára, az összes HD-ben sugároz, mutatja. Itt miért nem? Mert egy ilyen felbontású film 4 Giga helyett 8-12 Gigabájt és az országban kiépített hálózatok teherbírása ezt nem tudja teljesíteni. Értem. Szóval mikor arról beszélünk, hogy a szolgáltatók nem tudnak fejlődni a rekord adók kivetése miatt, akkor sok más mellett erről van szó. Ez baj, nagyon nem jó, hiszen már nincs a piacon olyan eszköz ami a régi technológiához alkalmazkodik. Van egy szuper tv-m és internet nélkül nem élvezhető az a képminőség amit nyújt. BORZALMAS! Nagyon lemaradtunk az egész világtól a rossz politika miatt.

12 megjegyzés:

Palkó 2013. november 16. 18:06  

A képed nagyon szuper lesz! Már most az :)
A fenyőt ne dugd el nagyon, két hét múlva kezdődik az adventi időszak :)- én is szeretem a fenyőt látni, bár én fordítva csinálom: január végéig (ha tehetem) nem bontom le :-D
A TV-hez nem tudok hozzászólni, én semmilyet sem nézek...

Fáni 2013. november 16. 18:50  

Nagyon szép lett, lesz a képed. Ne csüggedj, majd csak utolérjük azt a "büdös kapitalizmust"-mondaná Hoffi. Képzeld el, akkor mindenki ilyen készülék után szaladgál, Te pedig kényelmes fotelból nézheted a filmeket:)

Unknown 2013. november 16. 19:12  

Nem bosszankodom, az átmeneti hírtelen felháborodás volt. Igazad van, lesz majd minőség 5-10 év múlva és akkor lesz hozzá technikám. Ez a tv nem pár évre lett véve, hanem a következő 15-20 évre.De azért Hofira emlékezve drámai, hogy a véleményezése óta még mindig várunk a felzárkózásra.

Rita 2013. november 16. 19:16  

Gyönyörú ez a kép!!!

Sajnos nem nagyon értek a műszaki dolgokhoz, de remélem, tényleg "csak" idő kérdése, és tudjátok élvezni a 3D-t!

Unknown 2013. november 16. 19:37  

Tényleg: Felétek mi újság ilyen téren? A HD megszokott a csatornákon?

Unknown 2013. november 16. 19:38  

Ja! A 3D-t zavartalanul élvezhetjük az internet jóvoltából az új tv-n.

Rita 2013. november 16. 21:53  

Látod, mondtam, hogy nem értek hozzá, keverem a 3D-t és a HD-t!:)

A férjem azt mondja, hogy van legalább egy HD-csatornánk, de ő nem lát túl nagy különbséget a kép minőségében.

Unknown 2013. november 16. 21:58  

Ez a képfelbontás miatt lehet, de a lényeg egy HD csatornánk Mo.n is van. Szóval Eu is alulmarad Amerikának. Vagy: Tomi fiam erősen túloz, ami azt illeti erre keresett rá. Nem mindegy.

Vera 2013. november 17. 17:41  

Ismételni tudom, milyen apró
lékos szép munka...

A tévét többnyire csak hallgatom, így nyílatkozni sem tudok, és nem is értek hozzá...
Szép hetet!

gromine 2013. november 18. 18:04  

Nagyon szép lesz a kép.
A tv-hez én sem nagyon tudok hozzászólni, de szeretem a 3D-s természetfilmeket.

Unknown 2013. november 19. 14:38  

Meg lett a megoldás! A szolgáltatótól lehet igényelni 15 csatornát HD minőségben havi 390(!)Ft-ért.

lujza62 2013. november 19. 19:58  

Beáta.hol látsz olyan eszközt kis hazánkba ami 10 éven túl is bírja?Én csak hd s tvt kaptam a gyerekemtől a nyáron mert a 10 éves tvm megadta magát:)
A képedbe nagyon szívesen besétálnék a télapó mellé és szerintem ott is maradnék:))