Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. január 9., csütörtök

Hógömb




Az elmúlt napokban sokat dolgoztam a képen, mert lelkesít, hogy hamarosan befejezem. Nézegetem a készlet többi tagját: a tavaszi, nyári, őszi együtteseket, de egyik sem tetszik igazán. Ennek az oka, hogy tartalmazzák az amerikai zászlót, baseballt és olyan dolgokat amivel nem tudok azonosulni. Ezt eltekintve remek darabok azok is...
Nem szeretem időjárás van evvel a ködös, borús hangulattal. Furcsa a meleg is. A másik véglet meg Ottawában, tegnap mínusz 52 fokot mértek. Ezt már el sem tudom képzelni.
Csendesen telnek a napok, egy dolog borította fel a nyugalmam: két számla részösszege is emelkedett januártól összesen 4000 Ft-tal. Ah!

13 megjegyzés:

Tasarıbell 2014. január 9. 18:30  

wonderfullll!!! great work.. congratulations :))

erdoseva55 2014. január 9. 18:56  

Annyira klasszul alakul! Gyönyörűség nézegetni!Minden részlete szép a hímzésnek!
Felénk is ködös, borongós az idő, a gyerekek meg legszívesebben kint lennének. Hát keresni kellett egy helyet, ahol fogócskázhattak :)))
A számlákról ne is beszéljünk! Engem is mindig felmérgesít!

Fáni 2014. január 9. 20:23  

Egyszerűen csodálatos. Minden elismerésem a Tied, én ilyen nagy munkába még nem nagyon mertem belekezdeni. Megvetted a készlet többi darabját is, vagy csak nézegetted?
Nálunk is nagyon ronda idő van már napok óta, szinte csak akkor megyek ki, ha muszáj.

Unknown 2014. január 9. 20:27  

Nem vettem meg a többi készletet, csak nézegetem, mert nagyon szuper ilyen sok kis komplett részletből egy nagyot készíteni. Minden kép egy újdonság és mégis kényelmes, mert kéznél van ugyanaz a készlet. Imádnivaló.
Kezdj bele, mert varázsa van!

Unknown 2014. január 9. 20:31  

Most erről eszembe jut: ha evvel végzek szívesen átadom a mintát annak akit ez érdekel. Mellékelnék a jelölésekhez egy-egy szál előírt fonalat, hogy támpontot adjon milyen kell hozzá. A hímzőfonalak DMC-k. Tehát a mintaíven szereplő számok megegyeznek a DMC számaival.

Rita 2014. január 9. 21:37  

A hógömbről szép gyerekkori emlékek jutnak eszembe! Annyira szép ez a hímzés. A nagyon amerikai részleteket én sem komálom, megértelek.
Nagyon szívesen átvenném a mintát, esetleg tudok cserét is ajánlani...

Rita 2014. január 9. 21:38  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown 2014. január 9. 21:49  

Fidike: küldöm szívesen. Írd meg e- mail a postacímedet.

Rita 2014. január 9. 22:06  

Írtam e-mailt. Köszönöm szépen!

Névtelen,  2014. január 9. 23:57  

Ez igen! Hamarosan elkészül ez a hatalmas kép... Vajon mi lesz a következő? :)
Brigi

Vera 2014. január 11. 20:11  

Elképesztő... milyen aprólékos... Nem is lehet mit mondani.Meseszéppppp!!!!! Nos én is kiváncsi vagyok mi lesz a következő...

Palkó 2014. január 12. 20:04  

Gyönyörű ez a kép! Tényleg nemsokára készen leszel! :)