Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. január 17., péntek

Janlynn: Winter Sampler kész!!!!


Volt is itthon egy megfelelő méretű keret, amit az IKEA-ban vettem. A paszpartu is a kerethez tartozott, annak a belső feléből fél centit vágtam ki körkörösen. Ezt a vágásfelületet el akartam dugni és mert a képhez nagyon is illik, ezért műhavat szórtam ragasztóba, meg egy-két arany színű motívumot. Nagyon tetszik!



Ez volt az utolsó részlet. A csengettyűk a szélén.


Esti lámpafénynél más a hangulata. Így talán még szebb. Alaposabban tanulmányoztam Janlynn évszakos készleteit és úgy döntöttem megveszem a tavaszit is.


Hát, akinek jó, annak jó. Mostanában különösen jó nézni a nyugis cicát, mert mi betegeskedünk. Újabb fertőzés, láz, bár az jelentéktelen. De nagyon köhögök és megvisel. Nem ez a jellemző a téli időszakunkra, egyik nap rádöbbentem, hogy az idén nem oltattam be magam. Szaladtam és előrelapoztam az idei év októberére és csupa nagy betűkkel beírtam: OLTÁS! Mert anélkül ez BORZALMAS! Az előző hónapból és a januárból is betegeskedéssel telik legalább 10 nap.


Talán még soha nem sikerült ilyen jól látni a Holdat és jól fotózni. Érdemes a képre kattintva kinagyítva is megnézni, még a kráterek is látszanak.

27 megjegyzés:

Palkó 2014. január 17. 17:02  

Ez a kép...!!! Fantasztikusan szép lett!!! És annyira jó ötlet ez a műhó!!! :) Nagyon-nagyon tetszik a végeredmény!!!! Gratula!

Jutka 2014. január 17. 18:26  

Így, egyben az egész még sokkal szebb mint részleteiben! Valóban telitalálat a műhavas megoldás :) jól kitaláltad.

Erika 2014. január 17. 19:18  

Micsoda munka!! Minden részlete önmagában is megállná a helyét, de egészében valami gyönyörűség♥ A keret szupi, még csak hasonlót sem láttam, nagyszerű ötlet!Szóval gratulálok!

Fáni 2014. január 17. 19:42  

Te aztán fürge vagy, minden elismerésem a Tied. Gyönyörű lett, és nagyon ötletes voltál.

Fáni 2014. január 17. 19:43  

Ja azt elfelejtettem, hogy az esti fénynél készült képnek olyan antik hatása van.Nagyon szuper

Unknown 2014. január 17. 20:11  

Igen, én is kedvelem ezt a fényhatást.

Vera 2014. január 17. 21:03  

Szeretek így a vége fele jönni, mert ha látnál, akkor azt is látnád hogy bólogatok... Mindent leírtak a többiek...és helyeselek... gyönyörű egy szóval....
Gondolom a tavasza is ép ilyen gazdagon elkészített minta...Jó lesz ha megmutatod mi lesz a következő munkád...
A kertről... nekem a tulipán kezdett bújni, de cica látogatja, mert puha ott a föld... A hagymavirág bújt ki igazából... És szegény levendulám nagyon eltévedt mert egy virág ép nyílni akar...

Vera 2014. január 17. 21:06  

Igen és a legszebbikről én is rengeteg képet készítettem.. Nem véletlen mondom, a következő életembe és is CICA akarok lenni... Hát nem jó doguuuuuuk van??????

Edit 2014. január 17. 21:18  

Nos hát, írtam az előbb egy igen hosszú kommentet, és amikor közzé akartam tenni, hibaüzenetet kaptam, úgyhogy annak annyi...

Szóval újra próbálom írni.
Egyszer már jártam nálad itt délután, de akkor nem volt időm kommentet írni, így most pótolom.
A hímzésed gyönyörű lett! Tetszik a részletgazdagsága, a színei, a kontúrok. Ez utóbbiból rengeteg van a képen, de mint nálam is írtad: "kontúr nélkül egy színes paca ami a vásznon van". A DIM képekre ez különösen igaz.
Szóval gratulálok ehhez a gyors, de nem valami könnyűnek tűnő munkádhoz!

Unknown 2014. január 17. 21:22  

Jó a cicára nézni: mindig fitt és egészséges és eszembe juttatja akár én is lehetnék ilyen jól.Ha cica lennék.
A tavasz minta nem ilyen kellemesen szembemászó, de a részletei fantasztikusak!

Névtelen,  2014. január 17. 21:33  

A hímzésedre csak annyit tudok mondani: bravó!
Jobbulást kívánok!
Brigi

Vera 2014. január 17. 21:48  

Kimaradt.... jobbulást!!!!

Rita 2014. január 17. 22:00  

Már vártam ezt a bejegyzést, de gyorsabb vagy, mint gondoltam:). Az esti kép olyan, mintha egy csodaszép mesekönyv egy részlete lenne. Gyönyőrű a keretezés!

AZ egyik kolléganőm Londonban volt szilveszterkor, ő mesélte, hogy felépítettek a városközpontban egy Winter Wonderland-et, az egyik motívumodról jutott eszembe.

Jobbulást!

Vera 2014. január 17. 22:08  

Nem soha.... De egyébként egy gyerekorvos mondta, se mi, se a gyereket ne oltsuk be.......Még sosem voltam influenzás... Most kicsit aggódtam is mert menni kellett beszerezni a papirokat... lassan eljön az idő...és nem szeretnék ép akkora megbetegedni... Remélem az orvos is egészséges lesz!!

Unknown 2014. január 17. 22:09  

De jót írtál: Mesekönyvbeli lap a kész munka. Valóban.

Unknown 2014. január 17. 22:22  

Vera:Sosem voltál infulenzás?
Elképesztő!
Más Pesten: pusztán a napi találkozás az emberekkel a metrón egy adag vírusbomba. Mikor arról beszélgettünk, hogy csak az egyik törzs, az A oltás pusztán több száz alfajt foglal magába és oltjuk magunkat B-re, H-ra, elképzelhető milyen hatalmas védettséget ad.Az van, hogy én voltam dokinál, de nem voltam akkor sem túl jól és a nővér mondta, hogy akkor az oltást hagyjuk, mert súlyos következménye lehet a betegségre oltásnak. Egyszerűen nem volt mód, no meg az elhanyagoltság mikor meg lehetett volna. De ezen a jövőben változtatnom kell.

csevi 2014. január 18. 8:37  

Hát ez a keresztszemes nagyon szép lett! Kedvet kaptam hozzá én is de már vagy jó 10 éve nem csinálom őket, pedig ez olyan könnyű csak kitartás kell hozzá. Gyönyörű a végeredmény!

Eliz 2014. január 18. 9:30  

Nagyon szép lett a kép, sok munka lehetett vele azonban a végeredmény csodálatos

erdoseva55 2014. január 18. 15:57  

Mesés lett! Nagyon tetszik így készen is, kerettel.
Jobbulást kívánok, gyógyulj meg hamar!
Bár én sem oltatnám be magam sosem, igaz, hogy soha életemben nem voltam még influenzás. Ódzkodom az oltástól, tartok tőle, szerintem nekem nem való.
De ezt mindenki maga tudja. Sosem kaptam még el egyetlen gyerektől sem, pedig én aztán állandóan velük vagyok körülvéve.
Várom a következő munkádat, biztos a tavaszi kép is gyönyörű lesz! :)

xJuDesign 2014. január 19. 17:15  

Fantasztikusan részletgazdag hímzés, le a kalappal előtted! Az elkészült képet sokáig csodáltam, de tetszik a kreatív keretezésed is:) Tökéletes befejezése lett a munkádnak. Puszillak

Dóra 2014. január 20. 12:28  

Valami csodás lett! Nagyon jó a műhavas paszi!

gromine 2014. január 22. 8:48  

Csodálatos lett !!
Jobbulást !

Anik 2014. január 22. 13:50  

Valami fergetegesen meseszép lett a hímzésed!! Gratulálok hozzá!!! A keretezés is szuper!!!!

Laucica 2014. január 26. 15:06  

Ez meseszép lett!!! A keretezés is tökéletes, nálad mindig van valami csavar benne, imádom!:)