Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. január 23., csütörtök

Még mindig karácsonyi kép


V.Enginger képet kezdtem. Imádom a tervezéseit! Egy orosz blogon láttam meg, ami külön szót érdemel:  Kivételesen ügyesek az oroszok a kézimunkában!
Volt egy kis zavarom, mert azt hittem ez francia lapból való minta és ilyenkor mindig Laurához fordulok és kunyerálok. Ejnye dolog ez, de aranyos, mert mindig küldi amit kérek.
Ezúton is köszönöm!
Egy táskát szeretnék belőle készíteni, mert télen-nyáron ugyanazt a cseresznyemintásat hordom, amit imádok pakolhatósága miatt. De ha már ennyit kézimunkázom, igazán lehetne évszaknak megfelelő. Jó minőségű vászonra vágytam, így elsétáltam az Évába. Mielőtt a polcról válogatnátok, érdemes megnézni a maradék darabokat, mert az olcsóbb. Ez egy színhibás darab volt és így sikerült megvennem 5 ezer Ft-ért egy 180 széles, fél m magas darabot. Hogy hol hibás, azt én nem találom, úgy érzem nagyon jól jártam. Ennek a vászonnak métere leárazás nélkül 13 ezer Ft.


Semmi különös nem történik, ugyanolyan téli álmot alszom, mint a cicáim.

18 megjegyzés:

Vera 2014. január 23. 18:21  

Nagyon szép hímzésbe kezdtél megint... Az anyag ár lehet hogy occsóóóóó én mégis sokkkkalom... sőt a 13.000 forintról meg nem is beszélve...
De a cicák nagyon aranyosak... Azért ilyenkor jól megférnek... milyen érdekes hogy nem összebújva vannak... Tudom, most mesélte egy ismerős akinek az a sok cicájuk van, hogy ez a cica azt utálja, az meg azt, és ezért külön kell lenniük.A lakásba mindig van 3- 4 de mindegyik másfele... a többi meg kint...

Unknown 2014. január 23. 18:43  

Ah, összebújásról szó nem lehet. Ha a Marci eszmél, akkor azonnal fújva távozik. Ilyen képet ritkán lehet csinálni. Egyik nem tud a másikról.Ez csak úgy lehet: Marci alszik, Pötyi nem olyan kényes, a pokróc túlfelén szó nélkül elalszik.
Hű, ebben a pillanatban kaptam orchideát! Ez mostanra nálam fontos kérdéssé vált, ugyanis egy hónapja próbálom újraéleszteni az öröklött orchideámat és alíg mutat életjelet.
Olivér barátja dolgozik a holland kertészet nagybani piac részlegén és Ő hozott egy virágzó példányt. Most gyorsan mennem kell körülhurrázni.

Vera 2014. január 23. 19:01  

Állítólag én is kapok... csak vigyázz hogy szellőztetésnél hideg ne érje...mert nekem sikerült így tönkre tennem...majd egy évig csak levelei voltak.Amit mutattam virágot, azokkal lepet most meg...
Na majd mutasd...

Unknown 2014. január 23. 19:31  

Komolyan mondod? Én állandóan szellőztetek és pont ott van ahol a friss levegő éri. Napokban hallottam, hogy ez eredetileg egy Hawaii növény, ami a vízesések alatt pompázik. Ezért viaszos a virága. Na jó, akkor most hogyan?
Említettem a mikulásvirágot, hogy lassan kidobom. Mostanra úgy tűnik nagy levelekben hozza piros"virágait", marad.Amíg aktív.

Fáni 2014. január 23. 19:59  

Már megint csak ámulok. Olyan szép dolgokat csinálsz mindig.
Az én orchideáim az ablak párkánon vannak, pont ott nyílik az erkélyajtó, de még soha nem lett semmi bajuk. A kaspók, amiben vannak átlátszóak, hetente egyszer kapnak vizet, de úgy hogy 1-1 1/2 napig áznak benne, akkor kiöntöm őket, a cserepet is féloldalra fordítom, hogy az összes víz kicsurogjon. A fűtőtest az ablak alatt van, éjjel lekapcsolom, mert nem tudok melegben aludni,csak az őrláng ég, nappal fűtök. Nyáron délután, amikor odatűz a nap, ritkásra engedem a redőnyt.Tápot két hetente kapnak, az öntöző vízbe teszem. A szomszéd néni rendre kipusztítja őket, amikor már éppen, hogy csak él ide adja, és életre kel nálam. Holnap lefotózom őket és felteszem a blogomra. A lila már több mint két éve meg van, és folyamatosan virágzik.

Unknown 2014. január 23. 20:11  

Hihetetlen! Egy orchidea szakértő! Folyamatosan virágzik?
Akkor tisztázzuk: én virágföldbe ültettem át: hiba volt?

Vera 2014. január 23. 20:12  

Látod Éva már irt is mit tegyél....
Köszi Éva

Rita 2014. január 23. 21:18  

Tök jó lesz ez a kép!

Palkó 2014. január 23. 21:27  

Ígéretesen szép hímzésbe kezdtél! :)
Az orchideám nekem is folyamatosan virágzik - fogalmam sincs, miért... :)))

Unknown 2014. január 23. 21:37  

Na, ne csináljátok már! Mindenkinek virágzik, csak nekem nem? Szabad átültetni virágföldbe?

Vera 2014. január 23. 21:48  

Jó lesz ha leirja mindenki mit csinál... mert én csak kinyitottam rá az ablakot, még aznap meghalt rajta az öt bimbó egyszerre...Nem is mertem átültetni...Azt mondják szereti a fényt.. Kevesebb fényt kap Pécsen a keretezőnél a virág, mert hogy északi az ablak... az enyém nyugati... Gyerekek, ha látattok csodás fürtöt ott mindig olyan a virág...egy száron ha nincs 10-13 virág akkor egy se...

Unknown 2014. január 23. 22:20  

Északi, meg nyugati? Ezt én nem tudom. Aki hozta az maximum 5 fokon tárolja.Nálam 22 fokon van. Most kíváncsi leszek meddig marad, mi lesz vele. Anyósodé gyönyörű.

Dóra 2014. január 24. 8:03  

Nagyon szép, ígéretes képet hímzést kezdtél. Kíváncsian várom a folytatást.

Jutka 2014. január 24. 8:42  

Nem ismerem a mintát, de ez is részletgazdagnak ígérkezik.
Jó böködést hozzá!

Fáni 2014. január 24. 12:00  

Az orchideának egy különleges földje van. Nem virágföld, olyan, mint a fakéreg, így kell kérni, hogy orchideának. A blogomon vannak képek.

Névtelen,  2014. január 26. 0:45  

Bea, szeretem a humorodat! Még hogy téli álom alvása Nálad - amikor saját kezűleg keretezed a Winter Samplert mindenféle ötletekkel! Az új hímzésed is igencsak gyorsan készül, azaz biztos sok időd van már benne. A vászon gyönyörű, nagyon illik a mintához. Milyen osztású?
Hm, a vászonnal egy napon említendők a cicák, elegánsan elhelyezkedő társaság! :)
Brigi

Laucica 2014. január 26. 15:05  

Áááááááááááá és elfelejtettem a kisebbiket! De addig elvagy ezzel:) Gyönyörű lesz!! És ilyen olcsón anyagot venni, ez nagyon szerencse! Színhibás, ugyan, attól szép, ha nem tökéletes, ha meg nem látszik, akkor meg pukkandjon meg az olyan sznob, aki belelátja:) A macskákat egyesével puszilgatnám végig, amíg föl nem ébrednek és morcosan néznének rám, hogy miért zavarom őket:)

Laucica 2014. január 26. 16:46  

Ó, és közben kaptam egy játékot, úgyhogy kipécéztelek téged, akinek továbbadhatom:))