Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. január 28., kedd

Kincset érő szerzeményeim


Megvettem a Janlynn tavaszi készletét is. Nagyon szeretem nézni, kézbe venni így ezt a fonálrengeteget, szívesen válogatom jelek szerint őket. Bár megfogadtam, ha ilyen mintába kezdek vászonra hímzem, de nincs szívem félretenni ezt a darab aidát ha már egyszer ki van fizetve. Egy napja ezen gondolkodom, mi is legyen?
 

Tegnap elmentem az ALLE-ban levő Meseboltba vásznat venni a táskához, amit most készülök varrni. Ritkán megyek oda, jó alaposan körülnéztem, válogattam. Nagyon nagy a választék, egy-egy különösen érdekes darab is van:



Messze még az ősz, de tuti akkor pont nem lesz ez a gyönyörűség. Ezt ugyan nem könnyű felhasználni, mert nagyobb felületen mutat jól. Ezek szerint őszi mintájú táskám is lesz az idén.


Na de! Az eladót kérdeztem táskát záró megoldások felől és a fotón a jobb alsó sarokban lévő mágneszár mellett döntöttem. Még fogalmam nincs hogyan kell használni, de minden újdonság felcsigáz, csak rájövök! Továbbá, még soha nem készítettem olyan gombot, amit textillel kell bevonni, most ilyet is szeretnék kipróbálni. Ez a pénztárca, vagy szemüvegtartó félkör alakú ívében látható és utóbbit szintén először készíteném. Csupa izgalom az élet!
Ha valakit érdekel: rengeteg  dekorációs gomb van a pulton, valószínű innen a következő ötlet:


Az 50-70%-os árengedmények becsalogattak boltokba körülnézni. Nem tudom miért, de mostanában "csíkos mániámat" élem és találtam jó minőségű pólókat. Itthon felpróbálva rájöttem, hogy elől túl mély a kivágása. Sebaj! Majd én díszgombokkal kisebbre szabom. Ezeket a gombokat Amerikából rendelgetem évente egyszer, de csak a hímzésekhez szoktam illeszteni. Gondoltátok volna, hogy gombot rendeltetésük szerint is fel lehet használni? Hihi!



Hímeztem még két díszcsomagolású ajándékot, amit nem értek miért tesz le a hölgy a latyakba? De ezen túltéve magam imádom készíteni:

11 megjegyzés:

Fáni 2014. január 28. 19:29  

http://textilorszag.hu/ruhak/kiegeszitok/gombbehuzas-pres-nelkul/comment-page-1#comment-753

Nem biztos, hogy innen megtudod nyitni ezt a linket, de küldöm emailben is.
Sok sikert hozzá. A készlet és az a sok fonal valóban gyönyörű, de az összes kincsed is.

Rita 2014. január 28. 21:19  

Nem tudok feldefezni a tavaszi képen tipikusan amerikás részletet... Én eltenném azt az aidát más mintának (nem fog nálad kárba veszni biztos), gondolj azokra a macerás fél- és negyedöltésekre (és hogy nekem mit tanácsoltál!:)

A gombbehúzást én is most próbáltam először, nagyon tetszik, sok sikert neked is!

Ó, azok az anyagok!

Párizsban még a latyak is más:).

Unknown 2014. január 28. 21:46  

Hű, de jó hogy írtál! Mintha most eszméltem volna: tényleg! Másra is jó lesz az aida.
Igen, a tavaszi képben nagyon tipikus amerikai dolog nincs.
A gomb behúzásánál amikor illeszted a textilt, mivel szorítod le a "bigyóját"? Azt a hátlapot.

CathlenKata 2014. január 28. 22:24  

Csodás lesz a tavaszod!
A téli kép is aranyos már most.

Én ilyen behúzható gombot az ebayról rendeltem , de ahhoz adott az eladó egy kütyüt amivel összenyomom, igaz a hátoldalán nincs olyan lukas rész ahol felvarrhatnám. Sajna elnéztük a sok cucc között, de majd lesz valami belőle.Maximum dísznek jó lesz.

Unknown 2014. január 28. 22:28  

Hát igen, nem különösebb jelentősége van, csak érdekesség és kíváncsiság motívált. Ki kell próbálnom4

Unknown 2014. január 29. 0:04  

Fidike: na de hogyan fessek mogyorószínt? Azaz ilyen színű vásznat. Most meg ezen gondolkodom. Költői a kérdés...

Jutka 2014. január 29. 11:03  

Ez a tavasz is biztosan szerelem hímzés lesz, hiszen itt is rengeteg apró, motiváló részlet van amit nem lehet abba hagyni :)
Vásznaid is nagyon különlegesek.
Aktív heted lesz az már biztos :)

Névtelen,  2014. január 29. 18:34  

Hű, de jó kísérletezős játéknak nézel elébe gombokkal, csattal, patentokkal! :) (Én nem is tudnék mit kezdeni velük.):)
Ezek bizony kincsek a javából. Igazad van, akkor kell megvenni az izgalmas alapanyagokat, amikor épp kaphatóak, ez az őszi különösen helyes a sok kis jelenettel!
A csíkos minta: élénk és vidám, a gombokkal pláne - viseld egészséggel!
Brigi

gromine 2014. január 30. 9:53  

Biztos szép lesz majd a tavaszi készleted, sok szép anyagot vettél.
a karácsonyos képed, nagyon szépen alakul.

Vera 2014. január 30. 10:34  

Nagyon szépek az anyagaid... No majd ötletet is hozol, hogy, és mit csináljunk...Himzésed is jó...ez a tervező igazán nagyon gazdag aprolékos mintát készített...

Fáni 2014. február 1. 20:58  

Kérlek nézz be hozzám, játékra hívlak