Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. április 24., csütörtök

Mézeskalács házak készen




Mégis lett nyuszi, sárgarépa ágyás. A fű zöld ételfestékkel színezett kókuszreszelék. Aranyos. Ma találkoztunk a lányommal és neki köszönhetően lett befejezve.


Miután kibontakoztam a szörnyen unalmas almafából sokkal nagyobb kedvvel készítettem az újabb házat és a száradó ruhákat. No, meg van egy libám!


A kép nagy lesz. Meglepően nagy. Eddig 44 cm széles.


Az utcák gyönyörűek a sok virágzó fától.  Elhatároztam, hogy egy alkalommal viszek fényképezőgépet.




Ez a lila akác teljesen befutotta a villanyoszlopot. Közelebb állva szinte félelmetes, ahogy döngenek körülötte a méhek. Édes illatot áraszt.  Amúgy nem vagyok biztos benne, hogy ezt szó nélkül hagynák azok, akik az oszlopon kábelt szeretnének cserélni.



A téma szó szerint a földön hever..., csigusz igyekszik valahova.


A buszmegállóban a vadcseresznyefa is gyönyörű! Most minden szép! Én két napja örülhettem hónapok óta először egy igazán kiadós esőnek. Felénk eddig csak épp, hogy esett. Kőkemény volt a föld. Most jó illatú a levegő is.

7 megjegyzés:

Vera 2014. április 24. 20:34  

Na végre előkerültél, de látom nem tétlenkedtél...Szép a hímzésed...Az almafa volt unalmas? tudok én unalmasabbat...Tegnap már azon voltam sarokba dobom, de mégis csak erőt vettem és folytattam a kontúrt...
Gyönyörűek ezek a fák... Nagy szívem csücske volt mindig a lila akác, de amire felkúszik, legyen az kerítést, képes összeroppantani, megfolyt mindent...így megszabadultunk tőle...Hiába, ilyenkor a természet a legszebb...és mindent lehet fotózni...

Unknown 2014. április 24. 20:51  

Hihi, a kontúr borzalmas lehet időnként!
Igen, nekem is olyan érzésem van a lila akáccal, mintha legyűrne maga körül minden mást. Uralkodó növény. De hihetetlenül finom illatú tőle a levegő!

Rita 2014. április 24. 22:22  

Minden kép szép, de nálam most a csiga viszi az első díjat!:)

Erika 2014. április 25. 8:16  

Micsoda aprólékos munkák: a mézeskalács ház is és a falud is!
Elgyönyörködtem a részletekben. A természetfotóid nagyon szépek♥, jó volt nézegetni.
Minden napomat a kertben kezdem és fejezem be, mindig van valami új látnivaló.

Zsimama 2014. április 25. 13:45  

Hmmm....mézeskalács ház? húsvét? Micsoda kreativitás!!! A falud is nagyon szépen "gyarapodik".
Lila akác lugas a szomszédoméknak is van, onnan élvezem az illatát.

Palkó 2014. április 25. 21:01  

Nagggyon tuti lett a mézeskalács lakópark! :) Ügyesek vagytok!
A kép pedig nagyon szépen alakul, nagyon tetszik!
Nagyon szép hétvégét kívánok!

gromine 2014. április 28. 8:34  

Ámulok és bámulok a mézeskalácson.
Szépen haladsz a hímzéssel !