Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. április 30., szerda

Újabb ház és az állatkák


Vettem a bátorságot és terrakotta színű tetőt kapott ez a ház, hogy ne legyen mindegyik sötét barna.


A kézimunkához szánt gombok hátuljáról csípőfogóval levágom a gomblyukat, ugyanis ez nagyon eltartja a vászontól:



Inkább körülöltögetem a nyakán, farkán, így belesimul a térbe. Még nem tettem fel ezeket az állatkákat, mert akkor nem tudnám kivasalni a kész munkát.
Nagyon szép a szélén levő virág is:


Egészében:


Jobbról vagy balról hajtogatom aszerint melyik részt hímzem. Bőven ráfér a végén a vasalás. Ez a kép fele.


Ma vettem az idén először apró uborkát kovászolni. Gyönyörű volt a kapor is, abból többet vettem és lefagyasztottam.


Szinte hihetetlen! A Mikulásvirág még mindig ilyen szép!

9 megjegyzés:

Tündérke 2014. április 30. 18:49  

Nagyon szépen alakul :)
Jó ötlet levágni a gombokról a fület, így sokkal szebb, mintha elállna.

Rita 2014. április 30. 19:04  

Ez a kép ... csodaszép!

Fáni 2014. április 30. 20:55  

Annyira szép a munkád :)
Az uborkától összefutott a nyál a számban.
Képzeld, nekem egy évig virágzott a mikulásvirágom, de nem volt ilyen szép mint a Tied.

Unknown 2014. április 30. 21:05  

Ez a Mikulásvirág olyan, amilyet még én sem láttam és valószinüleg nem is fogok. Fantasztikus!

Névtelen,  2014. május 1. 0:43  

Nagyon eltaláltad a színátmenetes fonalakat! Elbűvölő a hímzésed. A terrakotta tető egy kis változatosság, még vidámabb az összhatás. Nézem, hogy milyen szerencsés az állatkás gombok nagysága, pont méretarányos a hímzett libákkal. :)
Gusztusos az uborkád! Képzeld, kovászolt spárgát kóstoltam, ugyanúgy készítették el, mintha uborka lenne, roppanós (sajna a zsenge ízét elnyomta a fokhagyma, jobb csak kaporral). Amíg van zöldspárga, kipróbálom én is, olyan jó üde.
A gombfületlenítés már megint egy praktikus ötleted! :) Megnő a felhasználható gombok köre. :):)
Brigi

Palkó 2014. május 1. 9:28  

Gyönyörű ez a kép! Ismétlem magam, tudom, de fantasztikusak a színei!
A gombos ötletet én is köszönöm, eddig nem jöttem rá, hogy lehetne használhatóvá tenni a szép füles gombokat :)
Szép hétvégét kívánok!!!

Vera 2014. május 2. 16:52  

Micsoda szép színek... Egyre jobban tetszik...éssss mit láttam ma? a szélén apró gombákat.... meg a másik oldalon szép kis virágokat...Egyébként összességében is jó...
A gombokkal trükközöl... de nagyon jó így.. hogy levágod...
uborka? most nagyon megenném kis zsíros kenyérrel.... vagy üresen is...Szép hétvégét!

Edit 2014. május 2. 18:10  

Nagyon jó a gombos megoldás, és az is, hogy nem lesz egyforma a házak teteje. Szép nagy hímzés, és nagyon jól haladsz vele. :)

Unknown 2014. május 4. 15:04  

Köszönöm a hozzászólásokat!!!!
Olyan kedvesek vagytok!!!