Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. május 23., péntek

Embroidery...



...címszó alatt kerestem a Sew and So kézimunka oldalán, ahonnan szeretek vásárolni. Szívfájdalmam volt, hogy nem tudtam ilyen készletet venni Dél-Afrikából, gondoltam megnézem máshol van-e hasonló? Van. Sőt! A Dimensions is készít ilyen készleteket, egyik a fotómon, fent látható, másik megtekintése itt.
Mikor megkaptam postán a készletet először kicsit csalódás volt, mert nem tartalmaz szalagot, csak öltögetni kell. De naponta nézem és már annyi örömet okozott annak az izgalma, hogy várom, mikor készíthetem! Annyi mosolyt küldtem a kép felé, tuti ide akasztom a közelembe, hogy mindez visszahasson rám ha ránézek a jövőben.


Ma elmentem a Röltex-be pótolni mágnespatentot, ezt azt és érdeklődtem a pertli szalag iránt. Kiderült, hogy van az több színben, sőt szegéshez ilyen csodát is lehet kapni, mint ez a cseresznyés-epres szalag. Naná, hogy vettem másfél métert! Gyönyörű vásznat találtam, ebből is vettem fél métert:



Ez az utolsó részlet amit mutatok, mert legközelebb ez a kép kész lesz!!!!


Büdi volt a szőnyeg a nappaliban, mert a kutya abba hentereg elégedettségében mikor jóllakott. Először a slag szórófejével eláztattam, majd ecetes vízzel átkeféltem. Egy óra múlva újra slagoztuk és most van egy szagtalan szőnyegünk. Úgy, egy-két hónapig.



Tavaly vettem magamnak egy USB és ledes monitor ventillátort. Ma tettem fel, csuda jó! Ahogy pörögnek a lapátok az nem látszik, csak a kirajzolódó minta. Olyan, mint egy kivetített hologram.

10 megjegyzés:

Palkó 2014. május 23. 18:17  

Mindig olyan szuper dolgokat mutogatsz! Kicsit irigylem a bátorságod, én nem tudom elszánni magam, hogy külföldről rendeljek... sőt még arra sem, hogy Pesten nézegessek jó dolgok után... :)
A képed nagyon szépen alakul, várom a teljes fotót!
Szép hétvégét kívánok!!!

Unknown 2014. május 23. 18:47  

Oh! Esetleg tudok valamiben segíteni?

Rita 2014. május 23. 19:51  

Nem teljesen világos, hogy milyen tecknikával is készül a macis kép. Majd szemmel tartom.

A két utolsó kép olyan, mintha ufód lenne.:)

Unknown 2014. május 23. 19:56  

Még nem készítettem. Csak mutatom, hogy: satin stitch, avagy laposöltéssel készül....ééés megőrülök a kunyerálóktól, akik most is a kapuban állnak. Ah!

Unknown 2014. május 23. 20:10  

Ja! Ufo. Fantasztikusan jól hűsít ez a kis ventillátor.

Erika 2014. május 23. 20:42  

Várom a"belakott" falut, nagyon tetszik a képed! A vászontól teljesen beájultam, felénk nagyon rossz a felhozatal vászonból. Igaz, már méterárubolt is alig van:(

Unknown 2014. május 23. 23:48  

Röltex sincs? Az csúcs vásznakkal van tele.

CathlenKata 2014. május 24. 9:37  

Hol voltál Röltexben?
Nekem sem ártana némi anyag, meg csipke , mert sok a befejezetlenem.....

Vera 2014. május 24. 20:53  

Húúúú de jó anyagot és szegélynek valót vettél...Látom sikerült a szőnyeg mosás is...Na de ez a ventillátor...Hogy te miket nem találsz....

Erika 2014. május 26. 18:53  

Rőltex???? Áááá, dehogy van!