Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. május 19., hétfő

Kézi táskák



Pipere holmi és minden kis halomba szortírozható dolog tárolására készültek a lányom kérésére. Nagyon kedveli ezeket a nesziket, érdekes én szívesebben pakolok dobozokba, de ezeket meg örömmel varrom. Már régebben elkészítettem ezt a mintát és szundikált sorsára várva. Most készült először textillel bevont gomb, nem én csináltam. Kis odafigyelést igényel, de csinos, megéri vele foglalkozni. Dísze lett ezen kívül a zsinór és a szatén bélés kis része kihajtva. Most nem felejtettem el kicserélni a varrógép alsó szálát rózsaszínre, felső szálnak zölddel varrtam. Hurrá!, egy hibával kevesebb:


A szatén nagyon szép és könnyebb kiszórni a belsejéből a szennyeződéseket, amúgy csúszik és nem könnyű vele dolgozni. De ez volt a kérés.


Tetszett Neki a székemre varrott üléshuzat és hasonló készült rózsaszínből, de már kiszabta a barna változatot is. Együtt ötletelni, dolgozni jó! Vajon honnan vannak ezek a pomponok?


A mágnespatenttel vigyázni kell, hogy úgy kerüljön a táskába, hogy legyen egy varrógéptalpnyi hely a munka befejezéséhez. Ez egy kicsit több lett és a belső része enyhén kifordul. Oda is kapott csipkedíszítést, hogy csini maradjon.



Május elsején a Lánchídról videózott a férjem. A Wizz Air személyszállító repülőgép bravúrosan alacsonyan szállt a Duna felett. Ez van a filmen.

Amúgy társaságom van. Egy kis pók leereszkedett elém. A monitor előtt hintázik.

13 megjegyzés:

Barbaral 2014. május 19. 17:38  

Nagyon szuper lett a neszi, jó Neked, hogy így tudsz varrni.
Klassz a videó is, bár én frászt kapok az ilyesmiktől, élőben tutira nem nézném meg:).

Barbaral 2014. május 19. 17:39  

Ja és a táska is remek, az lemaradt:).

Palkó 2014. május 19. 17:48  

Nagyon tetszenek a mini táskák, nagyon igényesen, szépen készítetted el mindkettőt!
A pomponok szerintem sk készítésűek, és szépek! :)
A pók pedig nem a pék pókja, hanem a Tiéd, ugye? :))))

Unknown 2014. május 19. 18:05  

Hihi! Eltűnt a pókom. Nem bántom őket, mert mostanában sok légy és szúnyog fog bekerülni a szúnyogháló védettségén túl is. Ők is segítenek.

Jucus 2014. május 19. 20:03  

Igen, nagyon jó, hogy ilyen ügyesen tudsz varrni, több lehetőséged van egy-egy kézimunka befejezésére. Nagyon jók lettek a munkáid! Pókocska? Szerencsét hoz!:o)Én sem bántanám!

Rita 2014. május 19. 21:07  

Köszi, hogy ennyi varrással kapcsolatos fortélyt megosztasz velünk!

A gépet megnéztem volna, de nem szívesen lettem volna a fedélzetén! Bemutató volt?

Unknown 2014. május 19. 21:18  

Igen, bemutató. Besenyei Péter fejjel lefelé és a Duna felett alíg , a híd alatt és minden más szuper repüléstechnikai bemutatót tartott. én nem vagyok különösebben repülésimádó, de ez csúcs!

Vera 2014. május 20. 9:53  

Nagyon jó lett... Ezek a színek felvíditják az embert,,,,jó ránézni... Ügyes vagy..és ez a neszi mennyivel hamarabb elkészült... egyébként jó varrni is őket...Én is szeretem kicsi, kisebb, nagy, még nagyobb ,neszikbe rejteni a kincseket....

Edit 2014. május 20. 17:35  

Nagyon tetszenek a varrott dolgaid is. Mindig csodáltam azokat, akik ilyen szépen tudnak varrni. :)

Jutka 2014. május 21. 20:48  

Igazi, csajos neszik ügyesen megvarrtad!
Jobban szeretek dobozolni én is, mint Tóték:)

Zsimama 2014. május 22. 7:45  

Nagyon klasszak a neszik! A vidám színeket még jobban kiemeli a ponpon.

Névtelen,  2014. május 23. 0:25  

Ez igen! Nagyon tudsz, Bea! :) Táskavarrás és -dekorálás szinte nagyüzemben, mert még ott a behúzott gomb, pomponok, cérnacsere... Cukik!
Az előző bejegyzésed információgazdag és elgondolkodtató - vajon rólunk mit jegyez meg, mit tart meg az utókor?
Brigi

Unknown 2014. május 23. 16:56  

Brigi: ugyanezt. Mármint ezt tartja meg az utókor, feltéve ha megmarad.