Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. június 29., vasárnap

Kivétel nélkül mindenkinek....



...nagyon sok a dolga. Minden blogozó erről számol be. Melós a nyár, mert kiegészül befőzéssel, fagyasztással. Én vettem 10 kg borsót, az egész nap arról szólt, hogy bontom. 5 és fél kiló lett belőle. Nem is biztos, hogy megéri. De tartalékolunk, mint a hangya. Látom ahogy telnek a polcok és ez jó. De ez csak egy dolog, a fene tudja miért, de valóban ezen kívül is sok a meló.
Egyik blogon láttam számolja hány nap van karácsonyig, 175, nem akartam elhinni. Utána számoltam. Jó ég, már megint az év felénél tartunk. Rohan az idő!
Én közben elővettem ezt a nagy képet és most megint szívesen merülök el a készítésében. Borzasztó nagy meló ez, de most nagyon szívesen csinálom.

8 megjegyzés:

Vera 2014. június 29. 19:42  

Mi már rég kiszámoltuk hogy nem éri igy megvenni... De az mégis friss...Ha mindig csak számolnánk, se meddig sem jutnánk...és mire észbe kapunk mindenről lemaradunk...
AAAAAAa ezt most jól megfogalmaztam...
Ez a hímzésed nagyon nagyon nagyonnnnn szép ...és jó sok xszem van...
Igen szalad az idő...már juniust is kihúzhatjuk.

Unknown 2014. június 29. 22:52  

Dörög. Mélyről, messze. A kutyus reszketve bújik a lábam alá.
Jól jönne egy kis eső!

Unknown 2014. június 29. 22:53  

Vera: friss, és ezen túl a begyűjtési kedv, de valóban alíg éri meg.

Rita 2014. június 30. 8:19  

Kontúrozva még szebb ez a kép!

Barbaral 2014. június 30. 15:46  

Na én nem vettem, hanem vetettem:))) Magaságyásokba, mert az idén végre meg tudtam valósítani.
Hát mit mondjak, 3 héten keresztül minden fél napom elment a borsóra - bődületes mennyiség termett, kb. 10 kiló van lefagyasztva, de majdnem ugyanannyit meg is ettünk frissen.
Meg akartam mutatni a blogon, hogy rekesz számra termett, de nem volt időm rá:))).
Nem számoltam össze, hogy mennyibe került, időben természetesen nagyon sokba, de legalább tudom mit adok enni a családomnak... Nekem ez fontos és inkább legyek időhiányban, mint agyonvegyszerezett szörnyűségeket vegyek.

Nagyon szépen haladsz a képpel, gyönyörű lesz!

Palkó 2014. június 30. 22:23  

Gyönyörű ez a kép! Részletgazdag, mint egy festmény....
A nyár nálam általában lazább szokott lenni, d most valahogy rám zúdult minden... vagy csak ahogy öregszem, egyre többnek érzem...? :)
Szép hetet Neked!

Jucus 2014. július 1. 20:40  

De gyönyörűen alakul a hímzésed!
Borsót idén nem tettem, tavaly valahogy annyi volt, hogy teleettük vele magunkat :o) Szeretek különben borsót fejteni, olyan látványos munka!