Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. június 4., szerda

Sunset Jiffy


Elkészült ez az aprócska kép. Érdekes volt a munka, új tecnikát is kipróbálni. Még nem tudom mi lesz a sorsa, ha a lányomnak tetszik, akkor lehet belőle egy kis neszi.


Közben zöldséges lettem. Hihi! Legalábbis itthon a konyhában. Nagyon örülök neki, hogy ennyi friss finomságot lehet már kapni a piacon! Ma vettem először meggyet, itt a tányérban már ki is van magozva és piskóta lett belőle. Friss borsóból leves, vajbab főzelék és a többi, persze beosztva a hétre. Ki vagyunk éhezve a mostani újdonságokra, pedig még nem túl olcsó.

10 megjegyzés:

Vera 2014. június 4. 20:01  

Van úgy, hogy rosszul döntünk, és kiderül később hogy mégsem... Ez a kép kis aranyos, kevés hímzéssel... Neszi vagy kép is lehet belőle...Hamar kész is lett...
Az eper olyan guszta, mintha egyesével fényesítették volna...ma pont nem hozott apa... Jó nézelődést mára!

Rita 2014. június 4. 20:45  

Szerintem nagyon szép és különleges a macis kép!
A sok zöldség és gyümölcs pedig ínycsiklandóóó!

Névtelen,  2014. június 4. 21:48  

A macis kép nemcsak 3D hatású, hanem a csipke, a medáll révén tényleg az is. :)
Ó, a sok zsenge, friss terméssel nem lehet betelni! Feltöltjük a vitaminraktárjainkat... :) Kíváncsi vagyok, mi mindenre inspirál majd a színes piaci kínálat?
Brigi

Laucica 2014. június 4. 22:21  

Tündéri a macis kép, nekem nagyon tetszik! Félreteszed, 2-3 hét múlva előveszed és egészen más szemmel fogsz ránézni!:)
Én vasárnap vásároltam be úgy a piacon, hogy csak néztem, ennyit meg se tudunk enni, de bármire néztem, mindent kívántam! Aztán két nap alatt elfogyott, tényleg ki van éhezve az ember a sok friss zöldségre és gyümölcsre!

Palkó 2014. június 4. 22:24  

Egy bitos: nekem nagyon tetszik ez a macis kép! Nagyon ügyesen kiegészítetted! Tényleg 3D! :)
Nálunk még totál zöld a meggy... hála Istennek, mert most nem tudnék vele dolgozni...
További nagyon szép hetet kívánok! :)

Unknown 2014. június 4. 22:41  

Köszönöm a kedves megjegyzéseket!

Barbaral 2014. június 5. 9:14  

Cukorfalat ez a macis kép, milyen gyors vagy és persze ügyeske is:).
Én még mindig a zöldborsóval bajmolódom, rengeteg termett az idén és mivel szakaszosan vetettem, 1-2 hétig még lesz mit szedni:). Ráadásul nyakunkon a cseresznye és a málna szezon is...

Unknown 2014. június 7. 21:05  

Barbaral: de ez jó!!!

gromine 2014. június 10. 13:23  

Közel 2 hétig nem nagyon tudtam gépezni, és csak most jutottam oda, hogy megnézzem és elolvassam a bejegyzéseket.
Sok-sok szépséget készítettél.
Nagyon aranyos lett a nyári képed, és a macis is.
Az a sok-sok pompon:-)
Szép napot !