Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. szeptember 8., hétfő

Cukorból házikó


Annyira "édes" ez a ház, be kell mutatnom!
Pár nap eltelik és szívesen jövök megint a kézimunkások körébe, ilyenkor bejegyzést is írok annak reményében, hogy oda-vissza beszélgethetünk és megnézem ki mivel rukkol elő.
Próbálkozom a Facebook-on is, de csak kicsit. A bénaságom ott szembetűnő és az unokahúgom, Adri segít e-mailben. Aranyos. Köszönöm. Nagyon nehezen barátkozom a Faceb-kal, nem tudom miért?
Úgy érzem egyszerre két helyen nem tudok jelen lenni, mert az nagyon időigényes. Én hetente kétszer kapcsolom be a számítógépet és rögtön a blog világába jövök. Szokás dolga lenne?


Megvarrtam a párnahuzatomat. Mostanra vidám hangulatú lett a szobám ezektől a kiegészítőktől. Állandó nyár van jelen nálam. Erről jut eszembe: hol az ősz? Korai még, tudom, de ma olyan nagyon meleg volt, egyáltalán nem esett jól. A busz ablakán át elviselhetetlen volt a forró napsütés.


Valami betegség pusztítja két tő paradicsomom. Vera mondta, akkor ezt tövestől ki kell húzni, mert terjed. Oké. Holnap reggel evvel kezdek. Kaptam Tőle jó ötletet is a zöld paradicsom eltevésére, mert amit tavaly raktam el, azt nem szeretjük.

13 megjegyzés:

Edit 2014. szeptember 8. 20:09  

Ennivaló a házikód! :)

erdoseva55 2014. szeptember 8. 20:16  

Irigylem a cukorfalat házikódat! :)
A tesóm paradicsomai is így néznek ki. De neki az összes ilyen! :(
A facebookkal majd megbarátkozol, én nagyon szeretem, mert sok barátságot kötöttem már rajta keresztül, és könnyű beszélgetni a családdal, unokákkal, rokonokkal :)
Szeretem a különböző kreatív oldalakat is, és van is rá időm! :)
minél többet próbálkozol, annál könnyebb lesz :)

Cat 2014. szeptember 8. 20:24  

Nagyon fincsi lesz a házikó! :-)
Felénk is így járta paradicsom, mi már mind fel is szaggattuk. :-( Még szerencse, hogy kétszer azért sikerült róla befőznünk.
A Facebookba majd szépen lassan belejössz. :-) Sok keresztszemes csoport van, amelynek sok olyan tagja van aki részese a blogvilágnak is. :-)

Unknown 2014. szeptember 8. 20:36  

Facebook: majd alakul.
A paradicsomról azt hittem ilyen jó időben még érdemes hagyni, de most nem a beteg tövekre gondolok. Szóval inkább jó lesz már eltenni az egészséges zöldeket is. Jó. Holnap evvel foglalkozom.

Cimpulusz 2014. szeptember 8. 20:55  

Én - elvből - teljesen antifacebookista életet élek, és még virulok!:) A házikó meg annyira ennivaló, nagyon várom milyen lesz készen. És találó az anyagválasztás is!

Unknown 2014. szeptember 8. 21:17  

de jó ezt olvasni! Nem minden a Facebook. Nekem nincs is rá időm, másrészt elv: mostanában félő, hogy ott visszaélhetnek a leírtakkal.

Rita 2014. szeptember 8. 21:35  

Húú, ez a hááz! Nekem is ki kell varrnom!

Hajrá, belejössz majd a FB-ba (bár nekem nincs, szerintem egyfolytában azon lógnék:).

Palkó 2014. szeptember 8. 21:47  

Nagyon-nagyon szuper ez a házikó! És az alapanyag színe is tökéletes! Mivel festetted?
A párna is jó lett, tetszik a színkombináció. Bár nekem a rózsaszín-zöld inkább a tavaszt idézi... :)
Igen, úgy gondolom, a számítógépezés, blogolás erősen szokás dolga. Nekem sajnos nincs ekkora önfegyelmem, mint Neked, minden nap bejelentkezem, hacsak nincs valami extra... ezért nem is megyek fel a FB-ra. Így is túl sokat lógok az internet világában, és - amit eddig hallottam róla - a FB nagyon beszippant... elég a blog is... jó barátaim már itt is vannak :)

Unknown 2014. szeptember 8. 21:51  

Én is úgy hiszem maradok csak a blognál.
Az alapanyagról már volt kérdés: fahéjjal festettem.

Palkó 2014. szeptember 8. 22:19  

Köszi! És hogy? Együtt főzöd a darabos fahéjjal? Vagy fahéjporral?
Nagyon jó szín! :)

Vera 2014. szeptember 8. 22:28  

Azt hittem ilyen színűt vettél...és milyen szép egyenletes az anyag színe.. legalábbis én úgy látom...
Jjja.... és akinek ilyen csúcs párnája van, bizonyára aludni is tud éjjel...
Mostanában megint sokat vagyok fent éjjel...

Unknown 2014. szeptember 8. 22:55  

Jól alszom, de nehezen alszom el. Legelőbb éjfélkor.

Zsimama 2014. szeptember 9. 13:19  

Nagyon klassz a házikó! És a párna is szuper!