Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. szeptember 4., csütörtök

Játszunk


Megtörtént a beiratkozás a Szegedi Egyetemre és már nagyon vártam a lányom, hogy a benyomását elmesélje. Meghallgattam, hogy ez egy komplett város, saját Füvészkertje van, a földtan óráinak gyakorlati oktatása ott történik. Beszélt anatómiáról, latinról, alkalmazott matematikáról, programozásról hosszan és én ebéd után...- szavad ne feledd- mondtam , hogy a beszélgetés színvonalát tartani tudjuk, előálltam egy ide illő játékkal. Enyhe gúnyolódásnak is tűnhet, de a kreatív gondolkodáshoz és intenzív kikapcsolódáshoz fontos a játék. Én csak a lányommal tudok ilyet csinálni és pillanatok alatt leszünk újra gyerekek. Nekünk ez nem probléma.
A kreatív játékokat mindig is kerestem és a Müllerben kapható ez a készlet. Egy várost kell berendezni, például rendőrséggel, mindenféle áruházzal, strandot, görkoripályát stb. Vannak hozzá matricák, színezni és rajzolni is kell.


Én ragasztottam almalevet a rendőrség egyik irodájának asztalára, mert tudjátok meg, hogy abba mérget kevertek és be kell vizsgálni a laborosoknak. (Az almalé valószínűleg az áruházhoz tartozna.) A lányom ragasztott egy aktatáskás férfit a cellába, hiszen ügyvéd is kell a rendőrségre.


A moziban a vetített film: az UFO-k visszahozták a mai napokba a dínót, akitől a fiú megijedt, a kaméleon meg bele szeretett és a nyelvét szív alakban öltötte ki.
Jól szórakoztunk, játszani jó.


Azt mondta fázik a szobában a háta, miközben olvas, tanul, szeretne egy mellényt. Bélésnek fehér steppelt anyagot, külső részéhez fehér polárt választottunk. Más nem volt ilyen méretben itthon. Fel kell dobni, mert a jókedély minden hétköznap fontos otthon is. Az elejét jegesmacival és felette futó ezüst színű hullócsillaggal díszítettem. Mindkettő vasalható matrica.



A háta a Grincsből lopott ötlet szerint került díszítésre. Szeretem a karácsonyt a felirat. Az én nyalókából készült,


a szeretem az egy glitteres szív,


az x kapott egy sálat,


az a betű meg egy sapkát, nehogy megfázzanak.

Olivér itthon maradt. Kedden érkezett a hír, hogy aki várta, az alatt is rezeg a léc....Paff!

9 megjegyzés:

Vera 2014. szeptember 4. 20:46  

Játék kikapcsol...Jó teszed, teszitek...

A mellény meg jó lett... biztos nem fog a lányod fázni...

Unknown 2014. szeptember 4. 20:51  

De jó! Azt hittem mindenki elalélt. Még mindig Boldog Szülinapot neked!!!!

Unknown 2014. szeptember 4. 21:13  

Elővettem a libatepertőt és azt falatozom. még várok egy órát. Hova tűnt mindenki?

Palkó 2014. szeptember 4. 21:35  

Szia! Ideértem én is! Bocsánat, de az utóbbi két nap megint nagyon húzós volt... :)
Jó neked, hogy tudsz játszani! nekem nem megy... szerintem már gyerekként sem tudtam igazán... de élvezettel olvastam a leírásodat :)
A mellény pedig szuper lett!!!
A fiadat meg bátorítsd, nagyon pocsék lehet most neki...

Unknown 2014. szeptember 4. 21:50  

Igen, már ami a fiam illeti: borzasztó fejfájása volt, ami nálunk nem jellemző. Szerintem ezért. Ő azt mondja az időjárás...
Két nap alatt továbblépett, más tervei vannak.
Játszani jó, ha nem megy, nem kell erőltetni.
Mit csinálsz, hogy mostanában sok a kötelezettséged?

Vera 2014. szeptember 4. 22:11  

Látod azért itt vagyunk.... és gondoltam rád is . a süti menyei volt, pedig ezt most összecsaptam, mert tudtam hogy jön a gyerek...de most nem fotóztam a sütit...

Rita 2014. szeptember 4. 22:17  

Jó lehet egy ilyen anyuci, játszik, ha kell, mellényt varr, ha fázik a "kislány".:)

Unknown 2014. szeptember 4. 22:23  

Fidike: tudunk mi veszekedni is! Hajaj!

Rita 2014. szeptember 5. 12:39  

Azt elfelejtettem írni, hogy a kényeztetés minden szülő saját joga (ki, ha nem ő kényeztet?)!