Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. október 2., csütörtök

Pöttyös rózsa


Mégis sikerült helyet találni a csipkébe ágyazott rózsának. Ide nagyon illett. Pöttyös a gomba is.


Nagyon szeretek vásznakat illeszteni, színeket válogatni. Minden szatyorkám egy "kaptafára" készül, színeiben más. Most lettem kész a negyedikkel, ami kérésre lett csinálva.


Esténként hímzek. Most nagyon unalmas résznél tartok. Víz és homok. Nagy munka, de nem látványos.

Jé! nem jelenek meg egy blogon sem a kedvencekben. Várok.

10 megjegyzés:

Rita 2014. október 2. 22:09  

Ezek azok a varázslatos pillanatok, amikor az anyagok, színek, formák megszólítják egymást és téged, hogy összeillenek!

Unknown 2014. október 2. 22:17  

Nagyon jó textilekkel dolgozni!

Palkó 2014. október 3. 12:57  

Nagyon jók lettek! Van érzéked az anyagok, kiegészítők összerakásához, az tuti! :)

Nálam sem jelentél meg, csak ma... bolondozik a blogger. Engem 2 napig nem engedett be, "biztonsági okokból"... gondolom, az én biztonságomra vigyázott, hogy nehogy túl sokat netezzek :-D

Szép hétvégét kívánok!

Cimpulusz 2014. október 3. 17:00  

Jó ég már mindjárt kész vagy a képpel!Nade én is bököm ám a Lanos kertemet ;), igaz nem ilyen látványos a haladás, de 3 20,-Ft-osnyi már van.

Vera 2014. október 3. 17:33  

Nálam sem jelentél meg... mivel irtál, így néztem a blogodra, és akkor láttam, milyen jó kis szatyorkát készítettél megint... A himzésed meg csodás....
Korán kikapcsoltam a gépet... a rendszer is vacakolt, meg a fejem is...

Fáni 2014. október 3. 20:18  

Nekem szerencsére megjelentél :)
Nagyon jól összeválogattad a színeket, a hímzésed pedig gyönyörű

erdoseva55 2014. október 3. 21:53  

Végignéztem a korábban készített táskáidat is. Gyönyörűek, szépen, jó ízléssel összeválogatottak, megvarrtak. Van mit tanulnom Tőled! Olyan jó volt megnézegetni őket újra, annyi ötletet kaptam! köszönöm!
A hímzésedről mindent elmondtak. Szépségesség. Igen időnként vannak unalmas részek is, de azt is ki kell varrni
Szép hétvégét Neked!

gromine 2014. október 4. 11:31  

Mostanában sajnos kevés időm volt a blogozásra.. most olvastam végig az elmaradásokat:-)
Szépségeket alkottál.
A táskák, a tolltartó ez az új hímzés nagyon tetszik, olyan szép színei vannak és rengeteget haladtál.

Zsimama 2014. október 5. 13:37  

Az előttem szólók már mindent elmondtak, én csak fokozni tudom: szépek a táskák, és gyönyörű a hímzés!

Jucus 2014. október 5. 19:26  

De ízlésesen válogatod össze az anyagokat! Csinos mindkét táskád! Hallgass valami jó zenét az uncsi részeknél, hátha jobban megy attól a hímzés!