Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 3., péntek

Brigi ajándéka és balerina szalaghímzés


Brigitől ajándékot kaptam. Hurrá! Egy vidám tavaszias készlet, hogy jövőre is legyen mit hímeznem. Az én kedvenc pomponom és két fantasztikus fonál is jött a csomagban. Utóbbi nagy izgalmat okozott, ilyet még soha nem láttam. KÖSZÖNÖM!


Mivel a mozaikos kirakómat ismét harmadik hete várom türelmetlenül, gondolkodtam mit kéne csinálni, mert az a helyzet, hogy a keresztszemest nagyon meg tudom unni. Van egy évek óta tartó álmom, a fent látható képet nagyon szeretném elkészíteni. Kis gyakorlatot szereztem a szalaghímzésben, evvel együtt bátorságot is nyertem és arra gondoltam, hogy ha "pendrájvon" elviszem a képet a poló nyomtatás szakterületére, talán tudnak segíteni. Tudtak. Ott fényképeket is nyomnak textilre. A 30x40-es méret került 3000Ft-ba. Kérdeztem nem lesz ebből bajom, hogy a képet az internetről szedtem le? Nem, ha csak magamnak használom fel. Akkor hajrá! A nyomtatott kép egész jó lett. Hímzővásznat vittem.


...és neki is álltam...

először készítettem kálát kútfejből, szaténból.. Ööööh, ha a másik jobban sikerül, ezt biztos kidobom. Sokat vágok le, nem tetszik és újra készítem.


Vettem a kertbe évelő szegfűt, de egyenlőre bent tartom, mert olyan szép!

9 megjegyzés:

Rita 2015. április 3. 19:40  

Szuperjól néz ki a szalaghímzésed! Nagyon ötletes, ahogy a képpel variálod.
A törökszegfű nagy kedvencem!

Jucus 2015. április 3. 20:39  

Hú, de csodát kaptál Brigitől, kíváncsian várom, hogy alakul majd!
Az a kis balerinás is csodaszép és a szalagvirágkáid is egyre profibbak lesznek!
Tetszik az évelő szekfűd...ezek a virágok! Nem lehet kiszeretni belőlük!

Tüzes Beáta 2015. április 3. 21:08  

A szegfűt imádom! Sajnos nálam nemigen maradnak meg.

Palkó 2015. április 3. 21:12  

Csodaszép ajándékot katál, az a fonal még képről is csábítóan különleges! :)
A balerinás kép nagyon szép, ezzel a szalaghímzéssel pedig eszméletlenül jól néz ki! Hatalmas ötleteid vannak! :)
A törökszegfű nekem is kedvencem, főleg az illata miatt!
Szép hétvégét, jó pihenést, szép ünnepet kívánok!

Anette kincsei 2015. április 4. 1:16  

Huu de csodas ez a szalaghimzes!! A multkori elkeszult csokrodat is sokaig csodaltam. Keresgeltem utana a neten, hogy ez vajon hogy mukodik?Itt is le kell tolteni sablonokat, mintakat, es mert less minden virag mas-mas< ugy ertem maskepp kell fuzogetni, de hogyan? Egy egyszerubb kis viragot ugy csinalnek!! Szeretnem megtanulni en is!! Ha egyszer hazakerulok megtanitasz? :-)

Hajni 2015. április 4. 6:28  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hajni 2015. április 4. 6:33  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hajni 2015. április 4. 6:38  

Legjobban az apró világoskékek tetszenek, Mamim minden zsebkendõ, törölközõ, párnahuzat, majó sarkára nefelejcseket hímzett, ez volt az õ védjegye, Rá emlékeztetnek...

Laucica 2015. április 10. 19:57  

Hűűű leesett az állam, ez eszméletlen gyönyörű és kreatív így a magad nyomtatta képen és milyen tökéletesek a szalaghímzett virágaid!!!!! Csodaszép!!