Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. május 11., hétfő

Párnahuzat és kert



Az IKEA-ban vettem 3000Ft-ért ágyneműt. Nagyon jó ár, csak van egy kis bökkenő, nincs a garnitúrában nagypárna huzat. A fehér alapon nagy piros pöttyös együtteshez varrtam három itthon levő anyag összeillesztésével egyet. Másképpen drágább lett volna az anyag, mint az egész garnitúra.
Illetve a felső képen látható párna huzatán dísznek meghagytam a textiltervező: " Ema nagynéni" feliratot mert nekem így nagyon tetszik.


Újra mozaikot rakok, ez most nagyon kedvelt elfoglaltságom. Ez a kép kedvemre való és azt nézegettem, hogy szalaghímzés szempontjából ez a kép REMEK! Lefotóztam, mert létezik A google fénykép felismerő, ezt jó minőségben meg szeretném találni.


Egy részletét kiraktam. nem tudom mi ez?


A cukkini növöget,


a málna is virágzik,

 
az epren is sok a virág. Locsolni kell, mert semmi csapadék.


A rózsa nyílik, holnap szedek a vázába egy csokrot.


Ha kimegyek és a cica megtalál azonnal szeretetét fejezi ki. Ez a lánycica annyira kedves, hogy ilyen módon is vadászik éppen a kertben levő vakondra. Ez van a filmen. Háttérben a légkalapács zaja hallatszik.


8 megjegyzés:

chanson 2015. május 11. 19:16  

Milyen édes ez a cica... :-)
Szépek a növényeid, virágaid. :-)

Rita 2015. május 11. 20:36  

Nagyon vidámak a párnák, tetszenek.

Mostanában öröm kimenni a kertbe, minden nap van valami újabb csoda.

Palkó 2015. május 11. 22:45  

Szuper anyagokkal dolgoztál! Tante Ema nekem is tetszik :)))
A mozaik-kép tényleg különlegesen szép!
Jól alakul a kerted is, nemsokára szüretelhetsz :)

Vera 2015. május 12. 16:59  

Már van új kirakosod? akkor nem unatkozol...
Bennünket is kisér a Cica, amerre megyünk.... ha nincs a közelbe a Maci...

Fáni 2015. május 12. 18:58  

Nagyon jók lettek a párnák. Biztosan szép lesz a kép amikor teljesen kirakod, kíváncsian várom szalaghímzéssel milyen lesz.

Anette kincsei 2015. május 13. 3:09  

Nagyon cuki potyike, hogy ilyen huseges es imadja a gazdijat.
Szepek a novenyeid, irigyellek, hogy van kerted.
Kepzeld, ma verge megerkezett a szalaghimzeses keszletem, most kezdek ismerkedni vele.

erdoseva55 2015. május 13. 21:18  

Tetszik az ágynemű, klassz a pöttyös minta is!
Bizony minden növöget, nálunk is tele a kert mindenféle jóval. Remélem a mai beígért jégeső és vihar elkerül bennünket! Kár lenne a sok munkáért, szép növényekért!
Nálam még csak bimbós minden, a rózsa még szégyenlős :)
A cicusod nagyon kis kedves!

Jucus 2015. június 5. 19:30  

Nagyon-nagyon cuki ez a cica! Jó a felvétel, köszi!