Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. július 24., péntek

Haladások




Nem emlékszem, hogy kidobtam volna valaha kézimunkát, de az alsó képen látható hímzésnek ez lett a sorsa. Nem tetszik. Sokáig néztem hogyan lehetne megmenteni? Gomb és több dolog jutott eszembe, de akkor lenne egy szép gomb rénszarvas a munkán, a hímzés akkor is ronda. Levágtam a vászonról és kidobtam.
Visszatértem a nagy képem házához és rakogatom a mozaikot.
Felmelegedett a lakás 30 fokra. A levegő lehűl éjszaka a nyitott ablakok miatt, de ha reggel bezárom újra 30 fok van a lehúzott redőnyök mellett is. Nyűglödök és várom a következő hetet, az enyhülést.
Különben megtanultam evvel a hőmérséklettel élni. Hazajövök, zuhany, ahol a vizet folyamatosan hűtöm és száraz ruhába átöltözök, de ez is csak rövid ideig nyújt enyhülést. Ah!

8 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2015. július 24. 17:42  

Gyönyörű varrás és olyan csodálatos választás!

Jucus 2015. július 24. 19:53  

Gyönyörűen haladsz a hímzéseddel meg a mozaikkal is!
Nem szoktad kifejteni azt a hímzésed, ami nem tetszik? Kezdhetnél rajta mást - egyébként nekem a színei tetszenek, különösen az a felirat!
Nálunk folyamatos a 30 fok sajnos, felmelegszik a panel. Én is várom a vasárnapi lehűlést! :) Így nem tudok se hímezni, se horgolni.

Tüzes Beáta 2015. július 24. 20:34  

Jucus: nagyon szeretem ezeket a képeket és bájosak kis méretben. De ez túl nagy és nem tetszik 30x40-es méretben.

Tüzes Beáta 2015. július 24. 20:36  

Ja! Igen a felirat jól néz ki, a baba rémisztő.

Palkó 2015. július 25. 7:40  

Tényleg iszonyú már ez a meleg... csodálom, hogy van erőd hímezni... a nagy kép fantasztikus! Annyira részletgazdag, öröm nézegetni :)
Jó hétvégét!

erdoseva55 2015. július 25. 14:43  

A meleg mindnyájunkat megvisel, Ráadásul felénk elmaradt az összes hűsítő zápor is. Hiába vártuk, csak nem esett. Már minden olyan száraz, kiégett a fú is. :(
Szépséges lesz a nagy kép amit hímzel.
Kevésbé meleg napokat kívánok!

Fáni 2015. július 25. 16:38  

Mindig csodállak, hogy ilyen nagy képeket varrsz, nagyon szép lesz ez is.
Kár, hogy anyaggal együtt kidobtad a kis képet. Nagyon nagy munka lett volna kibontani?
Én alig haladok valamit a varrással, ebben a melegben még az sem esik jól. Motoszkál bennem a gondolat, de valahogy a tettig nehezen jutok el.
Itt sem esett egy csepp eső sem már nem is tudom mióta.
Reméljük, hamarosan csökken egy kicsit a hőmérséklet

Vera 2015. július 25. 17:39  

Ez a nagy képed továbbra is nagyon jó...és talán megunni se lehet, mert mindig új rész van... A másik képedről nem tudok nyílatkozni... Te tudod...
Meleg van...és nyár... nehezen viselhető el ez a forróság...Ezt a hőséget még napszemüvegben sem bírja a szemem sokáig ...
Nehéz a kézimunkázás is még bent is...
Itt volt pár csepp eső, sok helyen végig söpört,és jég is volt.... hát az bizony nem hiányzik...
Ilyen szépek még sosem voltak a muskátlik, a nagy hőség ellenére ... csodálkozunk is rajta.... rengeteg képet készítettem, hogy később is megcsodálhassuk őket, mert ki tudja lesz e még ilyen szép...