Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. július 19., vasárnap

Keresztszemes készlet....


...olcsón, akcióban. 68x38 a mérete, megrendelhető itt:

 http://www.aliexpress.com/item/68-38-Needlework-DIY-DMC-Cross-stitch-Sets-For-Embroidery-kits-Garden-Cottage-Patterns-Counted-Cross/2015889786.html

8.99 dollár, kb. 3000 Ft. Nagyon jó ár, a kép szép, szuper!


Téli képet hímzek Zweigart vászonra, saját festésű fonalakkal és a színeket én válogattam össze, nem az előírásnak megfelelő. Az Évában voltam A Green V-hoz fonalakat venni és ránéztem a vásznakra is. Ezt a 30x40 cm-es darabot 2100 Ft-ért vettem. Pokoli drága, de kirúgtam a hámból!

Szilvás gombóc:


Sajnos nem mindig sikerül jó tésztát készítenem, így most elővettem ősrégi szakácskönyvemet, ami már darabokban van, de ide nyúlok vissza jó receptekért. Még Anyósomtól kaptam 33 évvel ezelőtt  és imádom. Az arányok nagyon fontosak, írja a könyv és közzéteszem:
1 kg főtt burgonyához, 20-30 deka liszt, 1 evőkanál búzadara, 2 evőkanál olaj, egy tojás, pici só. Ragad, de nem kicsit. Több a tészta az ember kezén, mint a tálban. Ne törődj vele, miután jól összedolgoztad, a kezedről letúrtad a ragacsot moss kezet és lisztre kitéve, liszt a tetejére akár kézzel is nyújtható.
Én kiveszem a szilvamagot és a helyére fahajas porcukrot teszek, de ez nem fontos. Naggggyon fini lett!
A meleggel kezdek megbarátkozni. Szokom.

9 megjegyzés:

Vera 2015. július 19. 19:38  

Gyönyörű a kép... ...szép és jó színekkel van kihimezve.../Szinte hihetetlen hogy csak ennyi az ára... nincs valami buktató?/
Aranyos ez a másik himzésed is...
Bizonyára nincs finomabb a házi szilvás, vagy lekváros gombócnál, de 5- 6 darabért neki sem állok...

Tüzes Beáta 2015. július 19. 21:51  

De, van buktató, kisebb méretben lesz, azt gyanítom.

Preeti 2015. július 20. 9:14  

That's a lovely design!! Your new stitching is nice too.

Palkó 2015. július 20. 20:54  

Tényleg nagyon szép kép! Láttam már kihímezve is valakinél...
A szilvásgombóc nyami... nem küldesz át belőle drótpostán? :)))
Én anyagokat mindig web-boltban veszek. Olcsóbb (szerintem)
Vagy a Sugár aljában a Röltex-ben. Az is nagyon olcsó hely :)

CathlenKata 2015. július 22. 16:22  

Csodás képet választottál .

Andulka 2015. július 22. 17:49  

Klassz képet hímzel! A szilvás gombóc: nyami! :-)

Névtelen,  2015. július 22. 21:57  

Megrendelted a 68x38 cm-es keresztszemest? Ez a méret 14-es Aidára vonatkozik vajon? A szilvás gombóc ínycsiklandozóan néz ki. :) Elismerésem, hogy ebben a hőségben volt kedved, erőd krumplit főzni, majd magát a gombócot kifőzni, morzsát pirítani... (Én csak gyors dolgokat gyártok ilyenkor a konyhában, bevallom.)Új hímzésed egyedi lesz a saját fonalaiddal, kíváncsian várom a haladást! :)
Visszatérve a fenti képre: ez minta, vagy komplett készlet fonalakkal, vászonnal?
Már csak vasárnapig kell kibírni a meleget. :)
Brigi

Tüzes Beáta 2015. július 24. 17:34  

Brigi: ez fonalakkal, vászonnal van. Legalábbis remélem.