Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. augusztus 7., péntek

51 éves lettem



Olivér fiam készített a molinót, érdemes megnézni az o betű közepét hogyan oldotta meg! Egy vastag celluxszal beragasztotta a közepét. Hihi!

Úgy terveztem az idén ne kelljen főzni, menjünk el étterembe. Én a Yiddishe Mamma mia olasz, zsidó étteremre voltam kíváncsi, de mikor elkezdtük tanulmányozni az árait, rájöttem ez 5 főre túl sok az én pénztárcámnak. A lányom azt mondta nem kell erről lemondani, ahogy nézegette az ételeket egyre jobban kedvet kapott hozzá  hogy Ő készítsen el a választékból 3 félét.



Szülinapi titkos kívánság után a gyertyát elfújtam,


Utána tálalva lett a zsidó macesgombóc leves:


a jaffás csirke, ami naranccsal, mazsolával készült és


a Flódni. Ez volt a tortám és dió, alma és mákkal készült. Kevés cukorral és ettől ez különösen finom!



Már csak érdekesség kedvéért írok Olivér ötletéről, Ő javasolta Sir Lancelot Középkori lovagi éttermét. A weblapot nézegetve jókat lehet nevetni az ételek nevén:

Főúri kínálatok:
  • Étvágycseppek, 
  • Pogácsa, 
  • Tárkonyos ragu-lév cipóban, 
  • Bõségtál, (Erdészné nyársa, Sir Vincent bája, Szerzetesek étke, Guinever palástja, Szent grill, Kard a mellbe, Aprók szárnya, Merlin kosara, Vörös lovag dárdája, Fényezett oldalas, Halászok zsákmánya, Körítéseim legjava), 
  • Nyalánkság:, étlapról kívánság szerint

17 megjegyzés:

Vera 2015. augusztus 7. 20:40  

Jók a képek...
Itt is nagyon boldog szülinapot kívánunk...

ne aggódj... tegnap nekem még 8 óra eltéltével sem jelent meg az új bejegyzésem...nyúúúúgi... majd megjelenik...

Tüzes Beáta 2015. augusztus 7. 21:02  

Köszönöm!
Azért ez bosszantó, de tudom hogy megjelenik, csak késve.

Vera 2015. augusztus 7. 21:12  

Persze hogy bosszantó... sík ideg voltam...de semmi értelme nem volt...

Vera 2015. augusztus 8. 8:36  

13 óra elteltével jelent meg... szerintem ez rekord idő...de megjelent... szombat.... 8.30...

Pussz...

Katici 2015. augusztus 8. 9:39  

Isten éltessen Beáta! Kedves és gusztusos ünneplést kaptál :)

Elgondolkodtam, vajon milyen lehet Sir Vincent bája? :DD

Jucus 2015. augusztus 8. 13:43  

Sok szeretettel gratulálok Neked!
Ezt a sok fincsiséget! Ez az igazi személyre szóló ajándék - amikor valaki a szívét-lelkét beleadja! Csak úgy csöpög a nyálam! :o)

agnesordog 2015. augusztus 8. 16:06  

Sok boldogságot kívánok !

erdoseva55 2015. augusztus 8. 19:32  

Nagyon sok boldogságot kívánok születésnapod alkalmából!
Kellemes meglepetések, sok finomság! Nagyon jó volt Neked, Nektek! :)

Rita 2015. augusztus 8. 21:06  

Isten éltessen sokáig!

Fáni 2015. augusztus 8. 22:38  

Nagyon boldog születésnapot!

Névtelen,  2015. augusztus 8. 23:46  

Boldog születésnapot kívánok! Vidám és ötletes, személyre szóló volt az ünneplésed, a családod megmutatta kreatív képességeit, molinóval, ebéddel. :)Boldogságot, egészséget, sok örömet!
Brigi
Utóirat: Csak most jelent meg nálam a bejegyzésed.

Andulka 2015. augusztus 9. 12:57  

Boldog Születésnapot!

Edit 2015. augusztus 9. 20:29  

Isten éltessen kedves Beáta! :)

Unknown 2015. augusztus 9. 22:17  

Boldogat, boldogat :) a flódnit én is hónapok óta ki szeretném próbálni, de odébb lesz az még... Nagyon jól néz ki!

Palkó 2015. augusztus 13. 22:55  

Nahát, erről a bejegyzésedről majdnem lemaradtam... de csak majdnem, mert még belül vagyok a 8 napon :) úgyhogy: ISTEN ÉLTESSEN SOKÁIG!! ADJON JÓ EGÉSZSÉGET, JÓ KEDVET, SOK-SOK ÖRÖMET A KÖVETKEZŐ ÉVEKRE!!!!
Szívből, szeretettel kívánom: Palkó

Laucica 2015. augusztus 28. 23:30  

Ó, hát így utólag is nagyon-nagyon boldog születésnapot!!!

gromine 2015. augusztus 31. 15:56  

Utólag, de annál nagyobb szeretettel kívánok: sok boldog születésnapot !!!