Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. augusztus 10., hétfő

Hát ez gyönyörű!


Nagyon szeretem ezt a képet készíteni, mert minden részletében külön gyönyörködöm.  Tiszteletből és köszönettel a tervezőnek az Ő nyelvén, olaszul hímzem a feliratokat, ami angolul is megtalálható a mintaíven. A szöveg értelmezése kb.: a mi kis hegyi házikónk. Ami tejes bolt is, bal oldalon a felirat: tej. Jobb oldalon a csengő. Teteje még nincs, így sietnem kell, mert beázik..
Emőke és Évi is fonalat festett és így kedvet kaptam hozzá. Vettem egy bordó festéket és ki is akartam próbálni. Először elmentem egy világosabb irányba és pirosat, meggypirosat használtam. Később sötétebbel kevertem a bordó színt: sötét lilával és sötét kékkel:



Egyiket kiválasztottam a betűkhöz. Ma vennem kellett blanc fonalat, mert a hímzés már majdnem elfogyasztott egy egész motringot és megláttam egy csomag gombot amit meg kellett vennem:



Tegnap valamiért az átlagnál is rosszabbul bírtam a meleget és délután belevágtam magam a medencébe. Du. 2-re 28%-os volt a víz. Együtt pancsoltam a klórral. Ez jól lehűtött és így lett erőm fonalat festeni. Amúgy ez a meleg borzasztó!
Még jó, hogy légkondisak az áruházak, mert ma gyógyszertár, csekk befizetés, fonál vásárlás és még pár dolog elintézése egy remek klímában telt. Az utazás nehéz, de ha menni kell, akkor menni kell.

Megköszönöm a szülinapomra kapott sok kedves bejegyzést!

10 megjegyzés:

Fáni 2015. augusztus 10. 20:32  

Nagyon szépek a színek, tovább kísérletezem még én is a festéssel.
A hímzésed nagyon tetszik.
Haha, nem csak én vagyok úgy akkor, hogy azért megyek be a boltba, mert ott hűvös van. Itthon a lakásban már haldoklom.

Tüzes Beáta 2015. augusztus 10. 20:40  

Azért írom a színeket, hogy segíteni tudjak.
Borzalmas ez a hőség!

Tüzes Beáta 2015. augusztus 10. 20:41  

Amúgy én is csak kísérletezem a színekkel, de olyan jó!

Vera 2015. augusztus 10. 21:28  

Bírom , hogy "elkaptátok" egymástól ezt a festési lázt.. Én meg csak nézegetem...
Aranyosak a gombok...Ma venni kellett volna csatokat, mert nem tudom folytatni a táskát... én nem bírtam magam rávenni, hogy boltba menjek...

Tüzes Beáta 2015. augusztus 10. 21:36  

Nem csoda. Alszik a munka, hiába a tervezés. A boltban a hölgy, aki kiszolgált azt mondta sötétben nem varr, felhúzta a redőnyöket ahol besütött a nap. Az izzadság a szemébe csurgott, nem tudott dolgozni. Én is elnapoltam a varrást szeptemberre.

Rita 2015. augusztus 11. 21:44  

Szépen alakula a hímzésed!

A pancsolás jó a melegben! Ezennel küldök egy kis esőt és 22 fokot innen.:)

Palkó 2015. augusztus 13. 22:04  

Tényleg gyönyörű ez a kép! - és a fonalaid is! Nagyon tetszenek, és a többieké is! :)
Lassan én is feladom... ebben a melegben nem lehet csinálni semmi értelmeset... :(

Névtelen,  2015. augusztus 14. 0:08  

Ez a hímzés (is) tényleg gyönyörű! :)
A fonalak színátmenetei izgalmasak... Jó hűsölést a medencében!
Brigi

Névtelen,  2015. augusztus 17. 16:36  

Ez a minta nagyon részletgazdag és bájos ,
élmény lehet a hímzése is. A fonalak is tetszenek, izgalmas színvariáció!